אלכוהוליזם

אלכוהוליזם הוא מונח רפואי המשמש לציון נגעים פתולוגיים המתרחשים בגוף כתוצאה מצריכת אלכוהול עבור פרקי זמן ארוכים. להלן כמה הגדרות של המונח, אשר יסייעו לנו להעריך את היקפו של פתולוגיה כזו:-קלר (1960): «מחלה כרונית על-ידי שתיית שוב ושוב בצורה כזו כי זה נובע כי השותה פוגעת בריאותו ותפקודו שלהם חברתית וכלכלית». -Jellineck (1960): «כל שימוש באלכוהול אשר גורמת כל נזק הפרט, החברה או שניהם». -מי (1952): «אלכוהוליסטים הם אלה שתיינים מוגזם שאת התלות אלכוהול כדי להגיע לרמה כזאת נוכח בולטים הפרעות נפשיות או הפרעה שלהם בריאות נפשית או פיזית, עם יחסיו הבינאישיים, שלו לתפקוד חברתי כלכלי, או שיש להם סימנים ברורים של המגמה כדי לכוון לכיוון תסמינים כאלה. " זו הסיבה מדוע אנשים אלו דורשים טיפול».

-מדריכים של אבחון (DSM-III-R; DSM-IV; (ICD – 10): להבדיל בין צמא התעללות אלכוהול תלויים צמא. כדי לעשות זאת שעליו מבוסס על קריטריונים ספציפיים. ארגון הבריאות העולמי שוקל אלה שתיינים מוגזם שאת תלות באלכוהול גרמה נזקים גדולים בבריאות פיזית או נפשית, הלייבור הכלכלי והחברתי -בביצועים, הדורשים אלה אנשים טיפול הם אלכוהוליסטים. לכן, אלכוהוליזם נגרמת על ידי מוגזמת, קבוע או לסירוגין צריכת משקאות אלכוהוליים אשר, על-ידי שימוש מתמשך שלה מגיע כדי לייצר תלות באדם אשר צורכת אותו, פיזי או פסיכולוגי בטבע, אשר מתבטא קלינית התוצאות פיסית, נפשית או חברתית. זוהי מחלה כרונית ומתקדמת. אלכוהוליזם היא אחת המחלות החמורה ביותר שאדם יכול לסבול, שלהם פתולוגיה לאחד החשובים ביותר של הרפואה.

בנוסף יש בו כל אחד מהמאפיינים של מחלה כלשהי, יש סוכן כי מפיק (אלכוהול), מנגנון על-ידי איזה סוכן בפועל או לגרום (למידה, סובלנות, התלות), שינו אורגני פונקציות (שיכרון תת-תזונה על-ידי תזוזה של חומרים חיוניים עבור תזונה, ויטמינים במיוחד), סימפטומים (המרפאה: עם שינויים של בריאות נפשית ופיזית.) גישוש: שימוש אנליטית, רדיולוגיה, וכו '), תהליך אבולוציוני (ל התמכרות, מוות או לשיקום התנזרות) ואפידמיולוגיה של (קיימת שכיחות טלקוה האוכלוסייה לאורך ההיסטוריה ועד היום יש לנו מצב אנדמיים). מצד שני, הביצועים נגד המחלה זהה אשר ייעשה באופן כללי תנאי כל מחלה:-אבחנה. -A הפרוגנוזה. -טיפול: ניקוי רעלים, שחזור התמכרות וטיפול תיאבון. -A שיקום. -בגרות רה-ארגון של האישיות, דרך טיפול פסיכולוגי, בעיקר בקבוצה. -A שילוב מחדש עבור החברתית של הפרט. אדגר, גרוס (1976) המפורטים בתופעות הבאות כדי לנסח, שאותו הם מכנים 'תסמונת תלות באלכוהול': 1. סימפטומים psychobiological: סובלנות, סימפטומים של גמילה ושיקום של התסמונת לאחר חזרתו לשתייה. 2 סימפטומים התנהגותיים: המיוצג על-ידי ירידה שתייה דפוסים. 3. סובייקטיבית או שווה ל- "התלות הפסיכולוגית" סימפטומים: קושי בשליטה המשקה, תשוקה לשתות אלכוהול הופכת הציר של החיים של הנושא. ההגדרה של אלכוהוליזם (DSM54 – III-R, DSM-IV של APA55 ומי את ICD-1056) נקבע על-ידי ההבחנה בין «התעללות» ותלות «אלכוהול».

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved