מלונות 5 כוכבים

הקטגוריה של מערכת הכוכבים היא שרירותית, אין מערכת כוכב רגיל בשימוש בכל רחבי העולם. הטופס הזה תוצאות העבודה יכולים להיות שונים ממדינה אחרת, בתוך מחוז מקומי, מהם שירותים שונים, להם העדפות אישיות. מסעדת והסיווג של סרטים יכולים גם לעשות שימוש בסימנים אחרים כגון דירוגים אותיות או סמלים. אבל למרות אופייה גמיש המערכות של דירוגים, אותם בתי כמעט תמיד להשתמש במספר כוכבים מבוססת היטב כי אותם הם מפוארים יותר ולספק להם שירותים של איכות יותר. 1 כוכבים ומלונות של כוכב 2 הוא לא צורך לרוץ ואני מוטרד של חולדות, אך ההוראות תהיה מוגבלת. 1-כוכביםבית מלון יספק את הצרכים הבסיסיים כמו מיטה, אמבטיה, בעיקרו של דבר, רק לספק מקום לינה. אבל, כמובן, ליהנות מכל אותם יתרונות נוספים שעליך לשלם, פשוטו כמשמעו. מלונות 5 כוכבים יקרים הרבה יותר מאשר למלונות רגילים, למרות כמה ואפשר להתווכח על כך באמת לחסוך כסף בעת הזמנת הנסיעה בבתי מלון יוקרתיים.

זה כי אתה מקבל עסקה טובה לשקול את הכמות משלמת. באופן כללי, עם זאת, אם היית נשאר כל הזמן מלונות 5 כוכבים, אשר בהחלט יבלו יותר כסף זה יהיה אם כל הזמן הזמנת מלונות. מה יכול להיחשב רק מלון 5 כוכבים כאשר אתה רוצה לבזבז, שמור על עצמך, שעלינו לעשות מפעם לפעם. מלונות 2 כוכבים מציע שירותים נוספים, לרבות טלפון וטלוויזיה. מלון 3 כוכבים תציע שירות חדר, חניה, חדר כושר, בריכת שחייה, וחדר ארוחת בוקר, לפעמים, ארוחת צהריים וארוחת ערב. מלון 4 כוכבים יש עוד ציוד, אפשרויות לסעודה, בידור, בסופו של דבר, מלונות 5 כוכבים הרומן עם ג'קוזי, שוער, אוכל גורמה, סגנון חיים.

לא רק להישאר בבית מלון בטווח העליון, אשר נהנים משירותי יותר גמיש הופכים את הביקור לחוויה נוח ומהנה. כוכבים משמשים לעתים קרובות כדי לתת ציונים מוצרים ושירותים, והיא בדרך כלל המערכת מורכבת 1 עד 5 כוכבים. 1 הוא הנמוך ביותר והוא 5 הכוכבים טוב mejor-5, ככוכב רע אחד. אז אם סרט יש דירוג 4 כוכבים, שאולי יהיה מוכן לתת לו סיכוי, ואם מסעדה קיבל דירוג של שני כוכבים זה מומלץ לשקול לאכול במקום אחר. אחרי הכל, תוך כדי צפייה בסרט, אוכלים מתוך חוויות, שניהם פוטנציאלי יכול להיות שלילי, בזבוז של כסף, סרט רע יכול להיות משהו לצחוק עליו, בזמן הרעלת מזון היא לא.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved