ביטוח רפואי

. קיים מגוון רחב של ביטוחים רפואיים, כולן עם המעלות נהדר, אבל באותו זמן, עם חסרונות הגדול בשוק. ואז יעשה סיווג של המאפיינים ואופני הפעולה של אותם רפואי בטוח אחר כך יכול לבצע בחירה טובה. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג ביטוח אתה רוצה, ואני באותו זמן לעשות הבחנה בין ביטוח בריאות פרטי, ביטוח רפואי ציבורי, כי יש הופעה מאוד שונה והם לא יהיה מושא המחקר במאמר זה. ביטוח בריאות הציבור הם אלה מחוברים את הביטחון הסוציאלי של העם, גם כי הם עובדים או כי המדינה סיפקה אותם ללא תשלום.

בכל מקרה, המדינה ואת משלמי המסים לעזור לסבסד כיסוי אינטגרל של סוג זה של ביטוח בריאות, לעיתים קרובות במדינות שבו שולטת שלטון החוק חברתי מבקשת כי ביטוח בריאות הציבור מכסה 100% של האוכלוסייה במצוקה. סוג זה של ביטוח בריאות, יש חיסרון לו את רופאים לרשום בדיקות ותרופות מסוג כלשהו, גם מי זה לא יעיל ברוב המקרים. אותם בטוח רפואי פרטי במקום, מספקים מגוון רחב של תכונות בין אשר יש: שירות רפואי מומחה. טיפול מקיף הוא באזורים שונים של בריאות. פסיכולוגית, פיזית ועוד.

מספק אבטחה. מחירים שונים. שירותים משלימים. כאשר אתה בוחר רכישת ביטוח בריאות הזמינים בשוק, יש לקחת בחשבון את הדברים הבאים: סוג של ביטוח: זה מתייחס נקודות וצורה של טיפול זה ביטוח בריאות מסופקים, לדוגמה כמה רק לאפשר תשומת לב נקודות מסוימות או חברות בערים מסוימות, בעוד אחרים מאפשרים למטופל להיות נוכחת בכל בית חולים או מרפאה עוזב את חברת הביטוח חובה להחזיר את הכסף בילה. חשוב להעריך גם אם חברת הביטוח כולל של לתשומת לב בינלאומית או לא במקרה בכך טיולים מסוג זה. ודא כי חברת הביטוח יש איכויות מינימום להבטיח טיפול מצוין עבור כל סוג של מחלה. חשוב זה, אשר כמה חברות המספקות ביטוח בריאות, כמו משפטים למדיניות שלהם לאי-הכללתו של תרופות, ניתוחים או בדיקות מסוימות. מייעץ הקורא ולא לקבל ביטוח רפואי בתנאים אלה. דירוג, אם לחברה יש שירותים משלימים, כמו תוכניות של מניעת מחלות מסוכן, לבקר תקופתיים לבית, טיפול בבית, מנויים חדרי כושר מקומי כדי לעודד הרגלי חיים בריאים בין אחרים. כדי להבטיח כי ביטוח הבריאות של החברה תבחר מסופקים באותה התוכנית עם כיסוי שיניים עבור סיכונים מיידית. ודא שיש לך בית החולים כיסוי באחוז גבוה של הוא אפשרי, 100%. ודא כי חברת הביטוח שבחרת הוא ביכולת של לציית, אילו הצעות, לדוגמה בדיקת מתקני שלה, יכולתה הכלכלית, בניסיון שלו בשוק. זוכר את ההכללה או לא של מאפיינים אלו במדיניות רפואי, להפוך את עליית המחירים או ירידה, עדיין מומלץ כי הגנת בריאות לאחסן טיפול מיוחד.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved