החומרים: למה כל כך חשוב לטפל חילוף החומרים בדיאטה?

Basal metabolic rate (יותר נפוץ המכונה "חילוף חומרים" יבש) היא דרך של מדידת אנרגיה. ניתן לומר כי היא האנרגיה המינימלית נדרשים לשמור על תא פועל. כאשר אנו מתחילים דיאטה כדי לרדת במשקל, חשוב לבחור מה שאנחנו אוכלים, אבל כמעט וחשוב לעשות דברים כך מואץ חילוף החומרים שלנו. אנחנו חייבים לחשוב כי אם להאיץ את חילוף החומרים, אנחנו לשרוף יותר קלוריות במשך היום, כמו כמות האנרגיה הנדרשת כדי לשרוד (להמשיך לחיות בקצה ובסופו של דבר) יהיה גבוה יותר. אבל, מה אנחנו יכולים לעשות אם חילוף החומרים שלנו הוא ישנוני? התשובה היא פשוטה. ראשית, עליך לשחזר את התפקוד עם סדרה של רוטינות לשם כך. לדוגמה, מאיץ טוב חילוף החומרים עושה ספורט (ליתר דיוק, מרים משקולות).

משקולות לעזור ליצור שריר, בתור שכזה, צריך אנרגיה כדי לשרוד. . כלומר, אנחנו חיזוק השרירים שלנו, להגדיל את מספר קלוריות נשרפו כל יום (אפילו בזמן שאתם ישנים). זה חשוב להדגיש את הנקודה, כי זה של כשלים שמן יותר, מה שאנשים בדרך כלל לא נופל (או קשה להבין). משקולות לא אתה ואן "לשים חזק" בעוד כמה ימים, אבל זה הולך להיות מהם הדברים יותר אתה ואן לעזור אם כמו ירידה במשקל. שנית זה יש מה לאכול בצורה נכונה, הפצתם ארוחות ב 5 יריות מדי יום.

זה חשוב כי אתה וכך יכול להיות מסופק לאורך כל היום ואת חילוף החומרים שלך לא מורדם. הוא אוכל 5 פעמים הוא אחד הטיפים האלה שמעתי פעמים רבות על ידי טלה או לקרוא במגזינים, יש היסודות מדעיים. אין זה להבדיל את להאיץ את חילוף החומרים של. השניה היא מחלה שיש דבר חמוש עם האצה הטבעי של חילוף החומרים. אז, אם אתה רוצה לרדת במשקל, לנסות לכלול את הרגלי אורח חיים חדשים כמו אלה שיש לך. אנו בטוחים כי עם זה, וכן מעט כוח הרצון שלך, יש משקל רב יותר ממספיק כדי להשיג את האידיאל שלך, להישאר רזה כאשר סאמר.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved