התפקיד של חומרים נוגדי חמצון בריאות טובה וחיים בריאים

כולם שמעו את הדיבור על החשיבות של דיאטה מאוזנת כדי לשמור על בריאות טובה. באופן דומה, שכולנו יודעים כי חובה לבצע תרגילים – או לפחות להוסיף לו קצת יותר פעילות החיים. להשיג שינה טובה היא הכרחית – בלי זה, המערכת החיסונית מתחילה להיחלש, מיקמת לסיכון גבוה יותר כדי לתפוס התקררות או מתפורר עם השפעת. כולנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות, אבל בוא נהיה כנים: לא hacemosa. כולנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות, אבל בואו נהיה כנים: מעטים מאיתנו לאכול תזונה מאוזנת כל הזמן. רבים מאיתנו את ההחלטה ללכת על הטרמפ במקום ללכת במורד המדרגות, תמיד לנסות למצוא מקום חנייה קרוב ככל האפשר ליעדנו במקום לתת לנו ההזדמנות. לצאת קצת. אנחנו גם נוטים לאפשר מתח, עבודה, גיבוש חברתי ועוד הרבה.

דברים יותר להתערב עם כמות השינה שעלינו להוציא כל לילה. מתי זה קילומטר נוסף כדי לדאוג לעצמנו, ומתי שלנו מערכות החיסון להתחיל מהססת בגלל זה, לא ניתן לחוש את ההשפעה באופן מיידי. בקרוב, לאט מתחיל להיכנס בשקט. ההאטה זה לא רק אותנו, גם מפחית לנו המון זמן בטרם עת. למרבה המזל, יש משהו שאנחנו יכולים לעשות כדי לשמור על חיי הצעירים שלנו.

אנחנו יכולים לשמור את הנוער שלנו פשוט להוסיף נוגדי חמצון לתזונה שלנו. Ÿque הם הם נוגדי חמצון? התשובה הפשוטה ביותר היא כי נוגדי חמצון ויטמינים ומינרלים נמצא מזון, אשר משמשים כדי להילחם במחלות. התשובה מורכבת יותר היא כי אותם נוגדי חמצון כוללים ויטמין C, ויטמין E, סלניום, ויטמין כדי, מצוי פירות וירקות. עושים מאמץ כדי להוסיף נוגדי חמצון לתזונה שלנו, אנחנו יכולים לשמור דרך החיים שלנו צעירים, שנוכל להישאר בריאים לאורך זמן רב יותר. נוגדי חמצון הם, אכן, הספוגים סופגים רדיקלים חופשיים במערכות שלנו. הלחימה כדי הקיצוני חינם ב שלנו הגופות-אני חופשי חינם כי הם התוצאה של מזון פחות בריא לאכול, האלכוהול את המשקה וכדי העשן כדי אשר חשופים (עישון סיגריות או כדי לעשן אשר חשופים של חלק של חברים, מהם בני משפחה זה עשן, מהם השכנות או בשותפים להם עבודה במשרד)-להוסיף יותר פירות וירקות לתזונה שלנו, הוספת שמנים חיוניים, ניתן לשמור הטוב ביותר שלנו בריאות טובה, להפחית את הסיכון לפתח סרטן מסוימים, אפילו מחלות הלב. בקרו בקישור הבא, הרשמה לניוזלטר שבועי על בריאות ותזונה.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved