לאכול בריא ללב שלך

אנשים שאוכלים יותר מדי אוכל רע עלול בסופו של דבר גרימת נזק בלתי הפיך ליבם, אשר לעיתים קרובות מסתיים עם התקף לב או cerebralPero קו של שיעדים אלה ניתנת למניעה, אתה לא צריך אפילו לא להיות קשה מדי. רק על-ידי אימוץ הטיפים בריא ללב ומצאתי את זה כי זה משאבה טוב יותר, ארוך יותר! 1. בחר שומנים בריאים. באופן כללי, מומלץ להפחית באופן משמעותי את צריכתם של שומנים, כל מה שיש לך בתזונה (כי זה לא יכול לחיות באופן מלא בלעדיהם!) חייב להיות בריא, הידוע גם בשם מונו שומנים שומנים והם כוללים מזונות כמו קנולה, קרמים מ שמן אבוקדו ואגוזים. 2. אכילת חלבון שומן נמוכה. חלבונים גבוהה שומן בעלי חיים יכול להגביר את רמת הכולסטרול LDL ולגרום נזק ללב.

אתה רוצה להמשיך עם חלבון רזה כמו עוף, דגים, חלבוני ביצה ו מוצרי חלב כדי לקבל את החלבון שעליך, ללא השומן. דגים הוא בחירה מצוינת, כיוון שהוא מכיל גדול אספקת חומצות שומן אומגה 3, שמן בריא זה לגרום לירידה גדולה של הטריגליצרידים. הצמח חלבון כמו שעועית להם את הטופו הינם גם אפשרויות הגדול של תוכן נמוכה של שומן. 3. לאכול יותר פירות וירקות. זה עוד חוק של זהב לבריאות הלב. הויטמינים והמינרלים הכלול פירות ירקות, כמו גם סיבים תזונתיים, ואת העובדה כי הם דלות קלוריות וכולסטרול, להכין אוכל מושלם עבור אנשים עם בעיות לב או כולסטרול.

לאכול פירות כאשר אתה רוצה, אין שום סיבה להגביל את צריכת שלך בהם. 4. לשקול את האפשרות של נטילת תרופות נגד כולסטרול אשר ניתן להפחית את רמות הכולסטרול LDL, להפחית את הסיכון למחלות לב. אפשר לקנות במחיר. ואתה יכול להציל את חייך! מאמר זה נכתב על ידי ד ר אליוט ספנסר, קרדיולוג המתמחה על בריאות הלב, ואת פעילות גופנית.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved