מרתון שנקרא שיווק מדורגת

אחת הסיבות (ישנם רבים אחרים) למה אנשים לוותר על שיווק מדורגת לא לנצח ב, כי הם חושבים בטעות כי זה הולך לספק הכנסה כמה מהר קל כמה חודשים להתחיל, מאמינים כי הם לקבל לקוחות רבים בקלות, בעיקר לאנשים שלהם לסביבה, חברים ובני משפחה. בהתחלה הם מלאים של אופוריה, יש למהר רבים כדי להתחיל מוקדם ככל האפשר, לבוא עם אלפי יורו בכיס שלך, וכדי לוודא את אנשים קרוב (מה שנקרא שוק חם) לדחות את רעיון עסקי MLM שלך, כדי לראות כי חודשים לעבור ולקבל לא הלקוחות שהם רוצים, הם להרתיע, בסופו של דבר לעזוב, מחפש אחר שיטה חדשה או מערכת הכנסה קלהגם נזרק הרבה זמן, אפילו שנים, לקפוץ ממקום אחד למשנהו. ומכאן המחזיק זה מאמר (מרתון שנקרא שיווק רשתי) כי כל האנשים המתחילים ב- MLM עליך לדעת כי זה מרתון, לא גזע 100 מטרים. אנחנו חייבים להתחיל לאט, לאט מאוד, מאחר יש עדיין ארוכה הדרך ללכת. עסק MLM חייב לקחת את זה בתור השקעה לעתיד לטווח בינוני או ארוך, כאילו אנו משקיעים את הכסף שלנו בקרן השקעות במשך חמש שנים. חמש שנים הוא מה שאנחנו צריכים להיות קטנה כדי לבדוק אם אנחנו באמת שווה או לא בעולם של שיווק רשתי. אנו צריכים לתת לנו הזדמנות גם לנו וגם החברה אנו מייצגים. קפיצה של חברה אחרת, ממוצר אחד למשנהו כדי הסיבוב הראשון הוא טעות גדולה.

לאורך כל המרתון זה, אנו מוצאים הכל, עם רגעים רעים שבה אנו ירצו לעזוב "לא לדעת לקבל הדחייה" של אנשים אחרים, שאין לומר לא העסק שלנו, כדי לראות שהזמן עובר, הרשת שלנו נכשלת לצמוח, לראות את זה שלך אתה עובד, אתה מקבל לקוחות, אבל "מתחתיך" לעשות לא זהה שלך, ועוד. וזה עם טוב לראות כי התחלנו לקבל את הלקוחות הראשון שלנו ורשת שלנו, מתחיל אתחול. ומכאן חשיבות לומר לעצמך מההתחלה אתה הולכים לקבל את זה אם או הולכים כדי להגיע למטרה של אם… להיות מאוד ברור וידוע, כי מאוחר יותר באותו הערב, אנחנו סופו יהיה consiguiendolo. רק עם מנטליות זו, אף אלו פעמים רע ישפיע עלינו יגרום לך להשאיר את זה מרתון, אתה צועד הביתה.

כי אם אתה לא לגמרי ברור, אתה מאוד בקלות לכתוש על-ידי ק קשה יותר… ולא יותר אז אם אנחנו מדברים על מקוון MLM, שבו אנו יכולים למשוך לקוחות מן הנוחות של הבית שלנו, מבלי לנסוע מרחקים גדולים המחפשים לקוחות או מקבל סירוב על-ידי אנשים בפנים שלנו. בקיצור כי הצלחת השיווק MLM היא למידה לקחת את זה כאילו היה מרתון מתחיל לאט חיסכון באנרגיה עבור שאתם כי אנחנו צריכים ללכת. J.C דגים

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved