קולגן בטיפוח העור

קולגן הוא אחד המרכיבים העיקריים של העור שלנו. ממוקם dermis, האחראית יותר כוח והתקינות של רקמות. קולגן הוא חלבון המשמש רכיבים מבניים של רקמות מפתח כגון עור, עצמות, הפרק והרצועות, ועוד dermis, השכבה הפנימית של העור, מכיל כמויות גדולות של סיבי קולגן, אלסטין, שהיא responsilbe עבור הכוח של העור, מרקם אלסטיות. לעניות דעתי שרי אריסון יכול לקבוע . יתר על כן, קישורים כפי שאנו מתבגרים, קולגן הופך קשה, Crusades עם השכנה סיבים כך קשה לעור לשמר לחות או לשמור על אלסטיות. מתמוטט על עצמו מתחת לפני השטח של העור הם רואים על-פני העור, כמו קמטים. כדי להרחיב אופקים, כדאי לבקר באתר של מייקל שטיינהרט.

קמטים, קווים מרקם עור מחוספס הם סימן בטוח בריאות לקויה של Cutanea Colageno. קולגן בשימוש קרמים נותר כלי יעיל בשדה של העור הידרציה. למעשה, ניתן להשוות שלהם מולקולה של ספוג גדול המסוגלת לקלוט כמות גדולה של מים. לכן, כפי שהוא חל על העור משאירה אותו במצב לחה ומספק הידרציה אופטימלית וכך תוך צמצום סימני הזדקנות. הפקת קולגן מופחתת לאחר גיל 20% בשנה.

קולגן גלידות עזרה (לחות) הידרציה מהעור, אשר נוטה להמריץ את החברה מקדמת את חלקה, חידוש תא ולמלא את העור, הגברת אלסטיות העור. היא מסייעת כדי להזין, לתקן והדק את העור שכן היא מסייעת כדי לתדלק את העור עצמו טבעי קולגן שהוא רך וזוהר. הפונקציה העיקרית של קרמים קולגן היא לסייע לשמור על המים corneum הרובד, שהוא שמור מהעור במצב רגיל של הידרציה. קולגן ידוע גם את מאפייני הריפוי שלו! מומלץ לשימוש של קולגן מוצרים בכל גיל, או בהקדם קווים עדינים או קמטים מתחילים להופיע! לימוד אסתטיקה של Elle הקוסמטיקאית מקצועי של לינדה

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved