סוגים שונים של מחיצות למשרדים

מחיצות office: הפורטל מציע האוסף של מחיצות של Office Klass, מסכים של Office Aresta, מסכים של בסיס Office, מסכים Stil Office ומסכים של Office עם ארון קיר. לבירורים בנושא יש לפנות ל טבע שמבין יותר ממני. כל אוסף פרטי מאפיינים מסכים, כמו גם הגלריה של תמונות. עץ תריסים: יש את המסכים עץ באתר זה כמו המתחם של melaminada עץ, varnished מארז עץ, stratified מארז עץ ומסכים כפול של עץ. יש גם סוגים אחרים של מחיצות זה מקרה של מארז עם זכוכית ונציאני, וכו '. מחיצות עבור Office: בחלק זה של האתר יש את המחיצות עבור Office כפי שהוא במקרה של זכוכית כולו ואת עץ עיוור מארז כפול, עץ כפול מסך זכוכית עם מארז ארון קיר ונציאני, מונה עיוור חלון מסך כפול, וכו '. מסכי לחלק רווחים במשרד: המתוארים באתר זה אודות מסכים לחלק רווחים ב- Office כגון המתחם עם מבנה אלומיניום, מארז עם יסוד מתכתי בין המודולים.

יש גם יתרונות ספציפיים של השימוש. מחיצות Office איטלקי: יש לך קטלוג אודות Office מסכים מסכי איטלקית כולל הפעלה, מסכים של הקבלה, מסכים כיוונים, מסכים של עמידה, ישיבה מסכים. כל קבוצה נצלול גלריית תמונות, חיבורים, מסתיימת, וכו '. Stil מקרינים רווחים סגור עם חלוניות כדי להציג פרופילים, כלומר סיום שאת cantosy הצדדים עם מושלמת, עדיין לא התאם, ניתן לראות מכל צדדיה. Diproject הלוחות מיוצרים עוביים של עץ chipboard 45 מ מ או 16 מ מ, כמו גם מבנים panelizadas בשלמותו או בחלקו זכוכית עם עובי של 5 mlimetros. עדיין מסכים בנויים עם מסגרת של יצירת פרופיל אלומיניום עם חומרים anonizados סיום או צבועים עם polimeralizada צבע אפוקסי פוליאסטר אפוי.

מבנה אלומיניום מאפשר התאמת חלוניות, במקרה של לוחות זכוכית, מדריך גומי להתאים אותם עם מרווח מספיק כדי לשמור על הזכוכית, להבטיח קליטת ויברציות והרחבה זהה של חומרים. המסכים עדיין מספקת סבירים טווחי הבסיס לפתוח הפרדות צבע או עם דלתות שנעשו בחומרים אותו, כדי להבטיח אחידות העיצובים, הסגר המתאים, הפחתת אפקט אקוסטית, של הקורס, בידוד והפרטיות של חדרים המחולקים. ההפרדה של לוחות עץ דלתות melaminada, 35 מ"מ, ניתן מזוגגות Windows ואת סגר, trims של נעל איכויות זהה לאלה עם מתקנים קיימים, שהפכו הנוכחי, לאבטח משולב בשלבים.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved