כלי רכב מנועיים (ATS) הם מסווגים מטענים, נוסעים, מיוחד, כמו גם על הכביש, מיועד לשימוש על הכבישים ברשת ציבורית ויש 4WD לשימוש בחוץ כבישים משותף ברשת. בין המוצרים הם כלי תחבורה כביש (מגלגל מלאי) משאיות, טרקטורים, טריילרים, טריילרים, קדימונים הקוטב. כלי הרכב הנוסעים — אוטובוסים, כלי רכב, טריילרים וסמי טריילרים… מיוחד-כלי רכב עבור הייצור של סוג מסוים של עבודה, אש משאיות, מנופים ניקוי מכוניות, ניידים, חנויות הזבל, מכוניות מצויד עם הגדרות ועוד במדריך זה דן רק משא ולהפריד PBX מיוחד. משאיות, טרקטורים נבדלים לפי סוג מנוע, מבנה גוף מלא המוני, טריילרים וסמי טריילרים — עבור טעינת גובה, האורך לרציף הטעינה, המשקל הכולל. מכוניות-טרקטורים מיועדים עבור פעולה רציפה עם טריילרים או semi-trailers, טרקטורים מחולקות לתוך (או צד) לעבוד עם טריילרים וסמי הטרקטורים לעבוד עם נגררים. כדי להגדיל את המשקל בשואת ניתן להחיל נטל (באלאסט טרקטורים). הטריילר נקרא הרכב לא מצויד עם מנוע, עוצב עבור התנועה, המורכב של ציור.
קרוואן וטריילר-פירוק קשר עם טריילר. צימוד, משדר המתיחה (דחיפה) ולשלוט על המאמצים, אשר מתעוררות כתוצאה מאינטראקציה קישורים רכבות כבישים. חצי קדימון גלגל חמישי רכב גרירה מחובר עם מצמד (הסוכן המיוחד), עוברים את מאמצי המתיחה ושליטה, תפיסת כוחות אנכי חלקי המסה של הנגרר. טריילרים וסמי טריילרים, לענות על הדרישות של המדינה ולקשר תקני התעשייה, כמו גם סטנדרטים של חקיקה התחבורה כלי הרכב למטרה כללית נגררים. נגררים לרכב למשימות מיוחדות טריילרים וסמי semi-trailers נועדו תחבורה שלא ניתן לבצע בהתאם כל הנורמות של החקיקה תחבורה (גושים, מידות). משאיות, רכבות כבישים, בהתאם המידות (אורך, רוחב, גובה), גושים צירית, הכולל עשוי להיות גדול וכבד (ראה לחוקי התנועה.
הוראות עבור הובלה של מגושם וכבד סחורות בנסיעה בכבישים של רוסיה, רשום במשרד המשפטים של RF 08 אוגוסט 1996 № 1146). בתעשיית הרכב המקומי משתמש במערכת סיווג וסימון על כלי רכב בהתאם ואוסטרליה "רכבים. סימון." 37.001.269-96, סניף רגיל הוא 025 270 66. טבלה 1 הראשון ודיגיטלי שני אינדקסים מסה משאיות 270 על-ידי ON023-66Polnaja, טאר 1.21.2-2.02.0-8.08.0-14.014.0-20.020.0-40.0 מעל 40.0 סוג רכב: על הסיפון platformoj13233343536373Sedel' tjagachi14243444546474 ניי בהתאם תעשיית רגילה הפדרציה הרוסית, כל דגם של PBX מוקצה אינדקס מספרי, המורכב טווח של מספרי רצף (טבלה 1): הספרה הראשונה מציין מחלקה PBX על משקל מלא של המשאית והשני הוא הסוג של PBX (משאית-טרקטור, 3-4, טיפר-טנק, 5-6, ואן-7, מיוחד PBX-9, איור 8-מילואים), הספרות השלישי והרביעי — הערך האורדינאלי הדגמים, החמישי הוא שינוי של הדגם הבסיסי, מהדורה שישית – תכונות (ביצועים צפון 1 גירסה 6-ייצוא עבור אקלים ממוזג, גירסה 7-ייצוא עבור מן האקלים הטרופי). ייתכן PBX יש אינדקסים נוספים באמצעות מקף בצורה של שתי ספרות-01, 03, 04, וכו ', כדי לזהות מודלים או שינויים ציוד המעבר או נוספים. בטבלה 2 סיווג של מנועי באמצעי האחסון עבודה KlassRabochij אמצעי האחסון l1do 0.771 מעל 0.75 כדי 1.18 מעל 1.2 על 2.04 מ 2.0 ל-4, 05svyshe 4.0 כדי 7.06 מעל 7.0 כדי 10.07 מעל 10.0 עד 15.08 מ 15.0 לפני אינדקס דיגיטלי לשים את קיצור או שם הקוד של צמח-מ gotovitelja. הזכות להקצות אינדקס דיגיטלי באדיבות לתבוע אותנו ". מתי וקביעתו של טריילרים וסמי poluprice לעמוד העמדה הראשונה של התחבורה דיגיטלי אינדקס: טריילר 8, סמיטריילר-9, הסוג השני של הקרון או סמיטריילר שצוינו לפי סוג הרכב (3- על הסיפון, 5-6, טיפר-טנק, 7-ואן, 9 – מיוחד). מודלים בסיסיים של רכב מנועי, הרכיבים שלהם מסומנים על ידי אותו נורמלי עשר ספרות דיגיטליות אינדקס. הספרה הראשונה מזהה את האינדקס מחלקה מנוע בהתאם לאובייקטים שלו עובד EMA (טבלה 2). האיורים הבאים מציינים את מספר האינדקס של חלקי מנוע דגם בסיסי והרכיבים. כיום כל סוג של רכב נכנס חדר טכני בהתאם עיקביים המרבי רוסי המסווג של מוצרים (OKP), 45 מחלקה אשר מאפשר לך להרחיב את התיאור של שינויים. במספר מדינות חבר העמים המשיך לשמש למטרות אלו Cator r האיחוד. על רקע כלי רכב סטנדרטים עולמיים אימצה הנציבות הכלכלית האירופית לאירופה, רכב משא ביישנית מסווגים לפי קטגוריה (טבלה 3). טבלה 3 סיווג רכב הכביש סחורות לפי קטגוריות משקל מקסימלי KategorijRazreshennaja *, tnHarakteristika ATSN1Do 3.5 * עבור תחבורה gruzovN2Svyshe 3.5 ל 12.0 12.0 N3Svyshe * * 01Do 0.75 Towed ATS-pricepy02Svyshe 0.75-3.5 Towed טריילרים וסמי PBX polupricepy03Ot 3.5 עד 10.0 04Bolee 10.0 * * ציוד מיוחד מותקן על PBX מיוחד נחשב סחורה שוות ערך. * עבור טרקטורים, מיועד קורס semi-trailers כפי שהותר מסה המרבי של הסכום משקל הרכב גרירה בהתחשב המדרכה ו המסה התואם את העומס המרבי אנכי הסטטי מועבר לרכב גרירה על ידי סמי-טריילר דרך זוג גלגל חמישי, ו כמו כן, במידת הצורך, מקסימום לטעון מסה של הרכב הגרירה. עבור semi-trailers מצמידים מאחורי קדימונים הציור הרכב או הציר עם מסה המרבי המותר כפי בהתחשב בנפח גדול המתאים אנכי מרבי סטטי לטעון על המשטח הנושא של הסרן (s) כאשר סמי-טריילר או מרכז-הציר נגרר המחובר לרכב גרירה, עומס מירבי.