מודל ניתוח עסקאות

כאשר אנשים לתקשר בדרכים זה אסרטיבי, אינו אסרטיבי, שתורם לביצוע טרנזקציה, אחד אשר מגיב אחרת. המחקר של עסקאות כאמור נקרא ניתוח עסקאות (מישל אפנזר). התנועות מוגדרים חילופי גירויים ותגובות בין מצבים של הצבא ספציפיות של אנשים שונים. עסקה מורכבת גירוי בודד, מענה יחיד, מילולית או בלתי מילולית, היא היחידה של עשייה חברתית. מודל ניתוח עסקאות היא תאוריה של אישיות יחסי אנוש עם הפילוסופיה עצמה, שפותחה בשנות החמישים בארצות הברית על ידי אריק ברן, פסיכיאטר, נוירולוג, אשר דחה את מודל "בריא או חולה" של הפסיכולוג עמיתים, ליצור את יחסי רופא-מטופל. תחולת אינטראקציות רגילים התברר מהר מאוד, דווח לפי הספר של ברן משחקים אנשים משחקים (1964), כמו גם על ידי עובד של האריס, Jongeward ואחרים.

מטרת הניתוח של טרנזקציות היא להשיג הבנה טובה יותר של כיצד אנשים קשורים בינם לבין עצמם, כך הם לשפר את יחסי אנוש ותקשורת. לר. ק מציעה כלים שימושיים כדי להסביר את עצמם ואת אחרים התנהגויות. אפשרויות, אמצעי יעיל כדי לפתור התנגשויות, אנושי, הטירונות, פשוט וברור, דרך סדרה של כלי האבחון, התערבות, שיטות הערכה של המקור psicosocialEn מציאות, ד ר אריק ברן (1910-1970), פסיכיאטר, היה היוצר הראשי ומייסד, חדשן של ניתוח עסקאות. פיתח מודל שלה החל שלהם תצפיות בפסיכותרפיה קבוצת בתחילתו של אותן שנים חמישים.

הכנה שלה. הוא הודה ההשפעה של מורים פול Federn, אריק אריקסון (טראנס היפנוטי), עם ולמי זה פסיכואנליזה. הוא תמיד היה מכובדת עם תיאוריות הפסיכואנליטית שבו הוקמה. הוא מוקף עצמו עם צוות של עמיתים, מאורגן באופן קבוע סמינרים ב סן פרנסיסקו, קליפורניה, כדי לחלוק את חוויותיהם כמו קבוצת מטפלים עם נוף לפתח מודל של "פסיכיאטריה חברתית" מבוסס על המחקר של האינטראקציות בין אנשים, אשר נקרא ניתוח עסקאות. מחקר זה, המשיכו ITÁA (האגודה הבינלאומית של ניתוח עסקאות) שהקים את ברן אי באותו ו זה הפכה אותו ניתן להעמיק מושגים מסוימים של ניתוח עסקאות או החקירה המשיך הודות ITÁA (האגודה הבינלאומית של ניתוח עסקאות) שהקים את ברן אי אותו, אפשרה להעמיק מושגים מסוימים של ניתוח עסקאות או לספק להתפתחויות השונות בתוך התיאוריה. ? עקרונות ניתוח תור טרנזקציות. -הפילוסופיה של ניתוח עסקאות, המבוססת על הפילוסופיה הומניסטי, בהתבסס על העיקרון "כולנו נולדנו טוב". ברן אמר באופן מטפורי "כל מה שנוצר נסיכים ונסיכות". ואז ביחסים שלנו עם אחד את השני אנחנו לוקחים החלטות מגבילה את עצמה שאנו הופכים "קרפדות או צפרדעים רדוף". -העיקרון השני מבוסס על לר. ק, זה שיש לנו כל פוטנציאל אנושי מסוים מסוימים מאת גנטי, נסיבתי בריאות והאילוצים החברתיים של המקור, מקורו, אבל עם הפוטנציאל האנושי, אנו יכולים לפתח. אותן מגבלות חיצוניים לפיתוח הפוטנציאל שלנו האנושית, והם בעיקר מגבלות פנימיות קבעה מוקדם, לייצר את העצב, ההגבלה מהם הכישורים האישיים כדי לפתור בעיות עם הפנים אלינו זה החיים ואת הגמר הפתולוגיה. באופן כזה כי אני אחראי על החיים שלי, להחליט מה טוב בשבילי בכל עת, אם אני לא נהנה החיים היא כי החלטתי שהכי מתאים לי. -העיקרון השלישי המבססים את הפילוסופיה שלו, מישל אפנזר, הוא כי כל מה שאנחנו יכולים לשנות את "לקראת" אוטונומיה ויש את המשאבים לשם כך, משאבים אלה יכול להיות אישי או יחסי לכלול את האפשרות של לקיחת החלטות חדשות autopotenciadoras יותר. מודל ניתוח עסקאות המבוסס על תורת האישיות ואת יחסי אנוש בניתוח: – הברית של העצמי (הורה, מבוגר וילד) – התנועות: (תקשורת עם) אחרים, מילולית, לא-מילולית) – לאס Caricias (סימני זיהוי) – המשחקים פסיכולוגי (לצייד ורודף, קורבן, סלבדור) – קבצי ה-script של החיים (תוכנית שבאה כל החיים) – החוזים (מהלכים לקראת הפתרון של הבעיה) קובע אני (אביו – ילד – למבוגרים). האב: סגנון תקשורת השולט, שופטים, מומלץ, לסקור, הרגיע, מחנך, הזמנות, להגן. מבוגר: סגנון התקשורת מתמקדת התצפית, הסקת מסקנות, מידע. מבקש לבדוק, נראה פתרונות ועם היעדרות של רגש. ילד: הוא מרוכז, המוטיבציה, רגשות, רצונות, פחדים, כעס, השמחות, סקרנות, הטיפול העצמי, רגש, מתחם. מנקודה זו של נוף, כולם, שתף שלוש מדינות, כי הבדל אחד לשני זה סגנונו של תקשורת מתמקדת אחד או שילוב של הברית. הוא אני מעשה למבוגרים ולחשוב בהגיון, הוא המידע אובייקטיבי. אני הילד מגיב באופן חופשי על פי הדחפים של הרגשות שלהם, ככל הילדים, בו הוא הדחף המניע, כדי להשיג את מטרותינו. ואני סוף סוף המדינה של לי אבא, מכיל התנהגויות, עקרונות, תובנות למדו על המשפחה ועל הסביבה החברתית, זה מחולק בתורו שתי אפשרויות: אב נורמטיבי של אבא נדיב. ההורה נורמטיבית מבינים את כללי ההתנהגות, הצד החיובי הוא. אתה זוכר את הכללים, אבל החיסרון ניתן לתקוף, מזלזל באיש השיחה שלו. הוא אבא נדיב כולל אותן צורות של הגן, עזרה, הגשה, בהיבט חיובי, מסביר, מייעץ, לא שמיכה לעם ויודע להפיץ אותם תחומי אחריות. השלילי מגביל הגנה מוגזמת שלו, אז הוא נוטה להסתיר את הבעיות להתאבל. לא. דיאלוג בין שלושת המצבים הם תהליכים פנימיים של הנפש, אשר הן תמיד פעיל, אשר מקבלים דרך בשלבים מוקדמים יותר של החיים. אולם, לפעמים אנחנו לא מודעים לזה, יש אפילו אנשים אף פעם לא. קשה לפגוש, דרך התנהלותו ואת סוג התשובות מייצרת בכל אחד המצב, לאיזה מצב אני נמצא כל נושא. וציין עם פירוט, היא ירידת לה היא כי כאשר יש אנשים תלויים של אחרים (ילדים, הלומדים) אותו מעשה איתם של טופס דומה מאוד כמו זה לגרום להם הורים עם ילדיהם. או כאשר נהנים, מתרגשים או מופיעים חלשות ופגיעות שאיתם הם יכולים להכיל אותם בצורה רגשית, עושה בצורה מאוד דומה כשהיה ילד. באופן דומה, כל אדם, למעט במקרים של הידרדרות חמורה, הוא מסוגל להבחין מציאות עם קצת בהירות ולספק תשובות הגיוני וסביר. מטרת ניתוח עסקאות היא האוטונומיה אשר מוגדרת על ידי:-התודעה או היכולת להבדיל בין המציאות לבין הפנטזיה פנימי המוקרן על מה שקורה לאדם או מה יקרה-את הספונטניות או יכולת לבטא מחשבות, רגשות וצרכים, ולפעול בהתאם, בשביל עצמו-אינטימיות או היכולת לפתוח אחד לשני חיים להיות הבא, קרוב ואותנטי עם האחר עם הדדיות. אנליסטים טרנזקציות כמו קרלוס מוייסו הוסיף ליכולות אלה שלוש אחד יותר:-האתיקה או היכולת לבחור לפעול בהקשר לכל המכבדים את ערכי בדוי. מודל ניתוח עסקאות הוא מודל קבלת ההחלטות של אישיות המאפשר לך:. -להבין הוא נכנס ביחס אליהם אחרים, מה הוא מבקש ביחסים, אשר הם מגיבים דרך חוזרות הפרט האחוזה נסתרות שהופכות… ? להרגיש ולקחת את המצפון של מה קורה בתוך כל אדם, לכן את הצורך, רוצים, איזה מטרות… ? לפעול ולקחת את היוזמה להקים את השינויים אישי, יחסי או ארגונית. השתמש בהרשאות, הגנות, את הכוח הדרוש להגיע לפיתוח והתפתחות. ' .