אני בתור עורך דין יותר ממה שהיה פעם להתמודד עם מצבים שבהם התנועה שוטרים, לא לדעת כראוי לתקנות התעבורה (SDA), נענשו בחומרה רבה יותר מאשר נהג הסתמכה. בנוסף משטרת התנועה קצינים מחויבים לדעת ספייס הוראות הקוד של עבירות מנהליות. על פי הקוד, קבעו את העונש. לדוגמה, באביב הגנתי בבית המשפט את האינטרסים של נהג אחד. הוא הואשם בניסיון הפרה של כללי תעבורה, ולא התמודד עם קיפוח של זכויות. למעשה הוא עשה עיקוף לא עקיפה and כלי רכב. כי עקיפה הוא מקדים את זמני על רכב נוסע, הנהג היה כבר נוסע רכב אשר עמד בחלקו על מיסעה. בבתי-המשפט הוכח הזכויות זה לא הופשטה. כמה מצבים דומים יותר קורה בכבישי ארצנו? זה ברור המטה אוריינות של משטרת התנועה, הטלת עונשים על הנהגים צריכים לשפר. או כדאי עדיין כל נהג לשפר אוריינות משפטית שלהם, פעם אחת ולתמיד, כדי להבטיח את עצמו נגד אנאלפביתיות שוטרים ולהגן, במידת הצורך, בקלות את התיק שלה.
פוסטים אחרונים
ארכיונים
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2021
- יוני 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- ספטמבר 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- ינואר 2015