יצירת הרשימה

אולי השיווק המקוון גדל פתאום בשנים האחרונות, אבל המומחיות רבים, הטכנית, צמצמו את העלייה, אפילו נפלו על שולי הדרך. ככל שעסקים יותר מוקמות באינטרנט, עכשיו אתה צריך להרוויח יותר מיומנויות חדשות וידע בשיווק מבוסס על המדיום החדש הזה. הם מגלים אסטרטגיות שיווקיות ועוד ועוד אלה המפותחות להתמודד עם פניו המשתנים של העסק. הביקוש עצות אסטרטגיות שיווק באינטרנט גדל באופן משמעותי והוא נולד סוג חדש של העסק, שיווק באינטרנט אסטרטגיות. בעוד שכמה חברות תמורת תשלום הם מוכנים לעזור לאתר שלך ואת העסק מתקבלות הלקוחות, יש דרכים אחרות להפיץ את האתר שלך ללא עלות. אחד מהם הוא דוא"ל שיווקי מרצון (Opt-in שיווק בדוא"ל), הידוע גם בשם רשות שיווק. Opt-in שיווק (opt-in שיווק) מחייב אישור מלקוח אשר מוכן להירשם חומרי השיווק שלך, כמו בצורת מכתבים, קטלוגים ודברי דואר פרסומי באמצעות הדואר האלקטרוני. מיילים יותר מ-opt-in שיווק נשלחים, יהיו יותר הזדמנויות כדי למשוך יותר מכירות ועוד. כדי לעשות זאת, עליך ליצור רשימה של כל מי שרוצה להירשם לרשימת opt-in שיווק. מהרשימה שלך תקבל לקוחות היעד שלך. זוהי רשימה טובה, כי אנשים הראו עניין במה שיש לך להראות ולמכור, וגם בשמחה מנוי על הרשימה שלך. הם אהבו את מה שראו באתר שלהם רוצה לראות יותר ואולי אפילו לקנות כל מוצר או שירות החברה ואת האתר שלך יש להציע. רבים עשויים לחשוב כי הכנת רשימות שלהם צריך להיות קשה לאסוף שמות וכתובות חייב להיות זמן רב. אבל לא, זה לוקח קצת סבלנות וכמה אסטרטגיות אבל עושה את הרשימה הזאת אתה פותח את האתר שלך ואת העסק, את הדלתות של עולם חדש של שוק מונחה. להתאמץ כדי לקחת את העסק שלך לרמה חדשה. אם אתם רוצים להגדיל את התנועה ואת טובה רווחים, opt-in הרשימה יעשה פלאים עבור העסק שלך. ישנם כמה מקורות ומאמרים שונים באינטרנט זמינים לקריאה ולאחר מכן להמשיך עם הקמתה של רשימה. לפעמים יכול להיות מבלבל יש רבים כאלה בשיטות שונות. קבוצות שונות של אנשים יש גישות שונות כדי ליצור opt-in הרשימה, אבל לא משנה כמה מגוונות הן השיטות, תמיד יש כמה דברים חיוניים לעשות בעת יצירת רשימות שלהם. הנה ארבעה מהם. 1) מקום בטופס אינטרנט טוב (אינטרנט הטופס) במקום מיד לאחר סיומה של התוכן שלה. בעוד כמה אפשר להגיד שזה מאוד מהיר כדי להירשם לבקשה המבקרים באתר, נסו לזכור כי בדף הבית שלך (הבית) צריך לתת רושם מהיר. אם איכשהו מבקר באתר ימצא משהו לא מוצא חן בעיניו יכול ללכת ולשכוח מנוי. טופס אינטרנט טוב כדי להירשם רשימה של קבלה מרצון לא קשה לעשות. רק לכתוב משפט קצר ופשוט על איך הם היו רוצים לראות יותר להתעדכן באתר. אז לא צריך להיות אזור שבו הם יכולים לשים את שמותיהם וכתובות דוא"ל. טופס זה האינטרנט באופן אוטומטי לשמור את הנתונים שהוזנו ולשלוח אותם. ככל שיותר אנשים להירשם, הרשימה שלך תגדל. 2) כפי שצוין הטיפ הראשון, להפוך את הבית שלך מרשים מאוד. אתה צריך מאמרים ותיאורים של האתר שלך כתוב היטב. תלוי מה השאלה כל האתר שלך, אתה צריך לתפוס את תשומת הלב ואת דמיונם של המבקרים בו. להפוך את האתר שלך שימושי וקל לשימוש. אל תצפה שכולם יהיו מומחים טכנולוגיים. להשקיע תכנות טוב עבור האתר שלך, להפוך את הגרפיקה יפה אבל לא להגזים בהם. אל תבזבזו זמן ביצוע בדף שלך כבדה מדי ביחס מגה. לא כל הקדשנו T1 חיבורים, בעוד מהר להעלות את האתר שלך טוב יותר. קחו מראה כי הוא בתוך פשוטים ומתוחכמים. 3) ספק שירות טוב ומוצרים. לקוח חוזר הוא סביר יותר לבוא עם עסקים נוספים. אפילו מדי פעם, לקוח מרוצה ימליץ עסק תמיד. קול עבר והמלצות לבדו יכול להביא העסק יותר מודעה יקר. כמו הלקוחות שלך יגדל, כך יהיה ברשימה שלך. עם חברים נוספים ברשימה, יותר אנשים יידעו אשר שוב יש להציע. 4) לשמור על רשימה יפה מתוצרת פרטית. אף פעם לא לאבד את אמון הלקוחות שלך צריך להציב לך. אם לספק דואר אלקטרוני לאחרים מגיע דואר הזבל, רבים בוודאי לבטל את המנוי. זכור, מוניטין טוב זה יהיה יותר תנועה נרשמים כמו גם לחזק את נאמנות הלקוחות שלה. גלה כיצד באמצעות האינטרנט. Atte. הקטור רוסאס Castellares

© 2011-2022 Techcommforum.com All Rights Reserved