הראשון הוא יודע מלאות המשימה הנוכחית החזון של החברה שלך. אם עדיין אין חזון, היא שעת מגדיר את זה, כי זה n אתה נותן את משרעת של העסק ייחוס שבו אותנו הולכים לפתח השנה הבאה, הוא יכול המוקד מ בשני מובנים: הראשונה היא: לאן רוצה להגיע? מה שלומך? השני בכיוון ההפוך: איך הם? לאן אנחנו רוצים ללכת? כדי להמחיש, כאן מציגים שתי תפיסות מאוד פופולרי של מהו החזון: חזון: העתיד הרחוק יחסית שבו החברה מתפתח בתנאים הטובים ביותר על פי החלומות והתקוות לבעלים או מנכ ל. המשימה: זה נתפש הזדמנות לעשיית עסקים שמזהה חברה בתוך הקשר של צרכים. ברור להגדיר את הקהל או לקהלים מוגדרים בבירור קהלים או לקהלים בארגונים עם מי החברה שלך יש תהיה מערכת יחסים קבועה ואני מעוניינים מי פגע עם כל פעילות תקשורת לקחת שנערך בשנה הבאה. אני יודע חברות רבות יש רק מושג של קהלים שלהם, הטוב ביותר הוא לכתוב מידע זה בפירוט. .
אני חוזר: לא הכתוב אינה קיימת. הקהל העיקרי של תאגיד ברוב המכריע של המקרים הם: 1. עובדים 2. בעלי המניות 3. לקוחות או צרכנים 4. השכן של הקהילה שבה שוכן התקשורת נושים ספקים החברה של תקשורת גופים ממשלתיים הכספים הגילדות שאליה משתייכת החברה רשויות מקומיות דעת הציבור כל אחד מאלה הציבורי מעוניינת לתאגיד שלך כמקור של הטבות: אותם עובדים רוצה תעסוקה ושכר; המניות האלו, כלי עזר; הלקוחות, טוב מוצרים ושירותים; גופים ממשלתיים מס, מיסים; מפיצים, סיטונאים, כלי עזר; ספקים, הזמנות; המדיה, חדשות, וכו '. האינטרסים השונים של כל הקהל מציע טיפול מסוים במערכת היחסים עם החברה, כולם תחת אותה כללי אסטרטגי מטרה השנתי שייקבעו את היעד ואת החזון. קהל היעד של העובדים, רצון טוב של מי תוצאות יעילות מוגברת; לקוחות, לספק את הבירה, לשלם שכר ולהפיק רווחים, כמו גם בעלי המניות, מפיצים, סיטונאים, ספקים, הממשל והתקשורת, והכי חשוב, מי הם גם הרסני והבונים של תפיסות. לסיכום, אז יש לך לדבר ברור על מי השנה הבאה, גישה נכונה על כל המאמצים שלך תקשורת. ניתן לקרוא עוד על נושאים אלה על-ידי ביקור