השכרת רכב עם השכרת רכב ביטוח שורד את המשבר להמשיך שכירת כלי רכב להשכרה עבור התנועות הלאומיות שלהם ומשתמשים לוותר כיסוי ביטוחי לסיכון נוספים כל לפי סקר באילו המפגינים במובן זה יותר מ- 85% מהנשאלים. לפי מחקרים סטטיסטיים, בעלות הנמוכה לוקח כל המגזרים של רכישת מוצר או השכרה של מוצרים ושירותים. הוא מוערך כי העסקה באינטרנט ' עם תשלום מראש, כל משווה בין באמצעות האינטרנט יכול להיות זול יותר מאשר שבוצעה על-ידי והמודאליות אחר הדורש נוכחות פיזית או הרוח אותם מסחר או הנחות של הספק של עד 13%. הצעד הראשון תניב עם החברות, מי הצליח להחיות את שעות ארוכות של המתנה כדי לרכוש, אין באמצעות המחשב. לאחר מכן היו הרכבות, השכרת עכשיו לאט לאט גם גדול ושירותים אחרים של חברות נסיעות ותיירות. כל חברות התיישבו ב קידום החדש הדחף של ה פשוטה וטכנולוגיות המגזר של חברות השכרת הרכב מנסה לא לאבד את זה היפוך ביחס ערוצי מכירה חדשים, וכך, באופן זה, רבים נאלצו לשנות את המחירים שלהם כלפי מטה.
לא רק בגלל הנסיבות הכלכליות, על-ידי התחרות הקיימת, אשר גם פורץ דרך בכוח באינטרנט. הפשטה והורדת דיגמנה למשתמשי אינטרנט שמורת השירותים שלהם הובילו חברות השכרת רכב להציע כוח בוחר בו, השכרת שירותים נוספים כמו ביטוח רכב, ואשר לא מוותרים להפריש בלחיצה אחת, מבלי לעזוב את הבית, מול מסך המחשב. סקר משתמשים 850 של השכרה של כלי רכב בין החודשים מאי-אוקטובר 2009, חושף כי למרות המשבר, המשתמשים עדיין מחפשים עובדים את כלי הרכב על שכר הדירה שלהם התנועות הלאומיות לא מוותר כיסוי ביטוחי על כל סיכונים נוספים על-ידי יותר מ-85% מהנשאלים. הוא מדגיש את העובדה קובע כי הם יותר ויותר נשים לבחור עבור סוג זה של שירות. הסקר הביא דמויות אשר בניגוד מלכתחילה עם המחקר מבוצע על-ידי מצפה הכוכבים של תחבורה וניידות. כי יותר ויותר מי בחר באפשרות עבור סוג זה של שירות, המאפשר שתאשר את הציפיות של המגזר, הפעילות הכלכלית פעם אחת, בדרך כלל כדי לשחזר. לשמש עובדה כי חודש ספטמבר 2009, בשוק השכרת רכב הכללית היה שווה כ- 28,000 מיליון אירו, עם מידה גבוהה של ריכוז. לכן, בצפון אמריקה ובאירופה היה מרוכז 85% הכנסות (55% ו- 32%, בהתאמה), בנוסף, באירופה, ריכוז גדול עדיין, שכן הן ארבע חברות לשלוט יותר ממחצית השוק. אחת האפשרויות הטובות ביותר עבור (כולל ביטוח) נשאר Pepecar. אל תשכח לבדוק מציעה שלהם באתר האינטרנט שלה.