האם האינטרנט מספק למעשה יתרון על קנייה ומכירה של בנייה או הציפיות של פורטלים B2B (עסק לעסק) מדי גבוה? במשך שנים, מספר המשתמשים באינטרנט ברחבי העולם גדל, אשר יוצר את הבסיס לחילופי הכללית נכון של מידע, גם בתחום מכונות בנייה, עבודות ציבוריות. רק באירופה, כ- 47.7% ממשקי הבית כבר יש לך חיבור לאינטרנט, אחוז זה גבוה למדי יותר במקרה של חברות. בצפון אמריקה, מספר זה גדל גם ב יותר מ- 70% ממשקי הבית, באמצע אחוז משתמשי אינטרנט כבר לכדי 21.3%. אלו תנאים מושלמים, כדי לקחת אותם שוק כל כך ספציפיים כמו מכונות משומשות של עבודות ציבוריות. בניגוד מכירת ציוד חדש אשר מוגבל על-ידי הסכמים אזוריים בין ספקים ומפעלים, העסקים של מכונות בשימוש הוא אחד מתאים במגזר הייצוא. הבעיה היחידה היא ליצור קשר עם חברות במדינות אחרות, עם התרבות והשפה אחרת ולהשיג אמון הדדי יוכלו לעסוק קשרים עסקיים. קונה כל סוגי המוצרים, כל שעליך לעשות הוא למצוא אותו. מכשול זה נולדו באינטרנט פורטלים מתמחה בשימוש מכונות וכלי רכב מסחרי של אירוע.
מכונות בשימוש לא בהכרח סוג מוצר, הועיד למכירות באינטרנט, כגון תקליטור מוסיקה כי אין לראות או לגעת לפני הרכישה. כדי להגיע להפוך לרכוש עסקאות של מכונות המשמש דרך האינטרנט בעתיד, עדיין צריך מספר בעיות הנוכחי כדי לבנות אמון בין דילרים בינלאומיים לתת אבטחה, למזער סיכונים עבור שני הצדדים. ערבויות כזה יכול ליצור עבור הקונה (לדוגמה מה שאתה רואה הוא מה שאתה תשיג), תומך המכירה עם קטעי וידאו של מכונת בתחום בדיקות בין היתר. כיום, בתחום זה היא מוגבלת לחילופי מידע מפורט של מכונות המשמש דרך האינטרנט בפורטלים באינטרנט משמש MinuteMachine.com ללא ספק, מכונות פורטלים הם הצעד הראשון לקראת יחסי הסחר העולמי החדש לגזרים לעורר ו להקל על ייצוא של מכונות וגם במדינות אשר באופן מסורתי אינו מיוצא צוותים רבים – מאפשר להניח שהם יוצרים תועלת גבוהה המוכרים. פורטלים שצוין הם כלי מצוין, גם כי רוב הקהל שלה הם חברות אחרות במגזר הכרייה, ונדל על-ידי מה כבר קיים מסנן חשוב עבור קהל היעד. למרבה הצער, אין אין נתונים מדויקים על מכירות מושגת באמצעות פורטלים באינטרנט, אך קבלת הגוברת של פורטלים אלו ככלי של הכשל של עסקים המוכר כדי להוסיף כי דמויות מדיד על ההשפעה של האינטרנט על מכירה, ניתן לראות את הגדלת מחזור של חברות אמריקאיות הצעה זו בשימוש פומבית מקוונת של מכונות. באינטרנט, יהיה פתרון כדי להגביר את המכירות ולייצא נתוני בעתיד לא סטנדרטי כמו מוצרי מכונות.