היסטוריה של הכינור

קשת היה ידוע במשך זמן רב מאוד, אבל בכל זאת הם הרבה מכרים פריטה, צעיר השומרים. לא הזמן או המקום של ההופעה של הקשת אינה בדיוק מוגדרת, כאן חוקרים נשאר רק להניח הנחות, על סמך נתונים עקיף. אתה יכול לקחת אותה כי היא שמקום הולדתו של מיתר היה בהודו. בזמן הלידה המאות הראשונית של תקופתנו. ביוון העתיקה הקשת לא יודע עדיין, אבל המדינה הזו פיתחה מוסיקה תרבות. כלי קשת מהודו על ידי הפרסים, הערבים, העמים של צפון אפריקה, ומשם הגיעו במאה השמינית באירופה.

היו שם כמה סוגים של מחרוזת — פרימיטיבי ואני מורכבים יותר. בהדרגה, במהלך מאות שנים הם נסוגו בעבר. אבל נתת חיים violam כלי חדש לחלוטין של טופס וכינורות. ויולה דה גמבה הופיע לפני כינורות. הם נבנו בגדלים שונים, של שמר אותם במהלך המחזה אחרת – בין הברכיים, כמו צ'לו מודרני, או הברך.

סוגים מסוימים של viols היו על הספסל ושיחק בהם. אבל הייתה ויולה אשר שמרה על הכתף שלו, זה היה האב-טיפוס של הכינור. במבט ראשון, דומה מאוד למשפחת ויולה דה גמבה כינור. אבל יש הבדל, משמעותי. ברוב viols הפינגרבורד ספי vdelyvalis' ואת הצוואר של הכינור נותרה חלקה. מחרוזות ויולה היו בדרך כלל שש, לפעמים שבע או חמש. ארבעה, כמו הכינור, היו נדירים. טופס חיל של viols דומה לכלים כינור רק במונחים כלליים, בפירוט שונה מהם. אבל ההבדל החשוב ביותר היה את הצלילים. ויולה קול רך כמו להיות מושתק, חלשה יותר בכינור. הוא היה טוב לעסקים קטנים ההודעות עבור מעגל הצר של המאזינים. הכינור שרה חזק, זוהרים, שהיא לא מפחדת החלל וגם האולמות הגדולים. ויולה דה גמבה היו כלים האריסטוקרטית, יפה ו כינור ארוך לאחר הלידה שלה היה רק האנשים, כן ועכשיו נשאר, פולק, לפי הדוגמה, מולדבים, רומנים, הונגרים. תאריך לידתו המדויק אינו ידוע, אך כ כינור. אתה עדיין יכול לשפוט את הזמן שמה שנגרם זה הסוף של החמש עשרה, או התחלה במאה ה-16. בכינור המוקדם היה אשף הפיק את לאוטה ויולה דה גמבה, ולאחר מכן הופיעו באותו ובאותו כינור אשף. אחד מהם הוא על-ידי Gasparo Bertolotti, התיישבו בשנת 1562 העיר ברשיה האיטלקית, ועבד שם עד בסוף ימיו. Bertolotti היו תלמידים רבים, ביניהם הוא Magini פאולו ג'ובאני, שייסד את בית הספר עצמו ואז מאסטרס. Bertolotti, Magini ותלמידיהם הגיעו בעיקר כדי בכינור כפי שאנו מכירים אותה. מכשיר נשמע גם גיבש בהם — נהיה חזק יותר ובהיר יותר מאשר viols. משימות הראשון breshianskie מאסטר אחר, מסתבר, לא לשים את עצמנו. התיק שלהם המשיכו את kremoncy המפורסם. עם זאת, "המשך" אינה בצורה מדויקת למדי. כינור ב קרמונה עושים באותו זמן ברשיה (brescia), מייסד kremonskoj הספר של אנדראה אמאטי היה גיל מבוגר אפילו יותר Bertolotti, יתר על כן Magini. על המשך breshiancev במקרה זה אפשר לומר רק כי kremoncy מתגלמת ביותר באופן מלא את הרעיון של הכינור: הצליל של הכלי הזה היה אמור להיות מודל של הקול האנושי. האמצעים נימת הדיבור היה אמור להיות עמוק, עשיר, חם, עם שפע של גוונים, אופי הצליל – גמיש, בעל יכולת איכשהו משתנים בין רצ'יטטיב מזלזל מהיר לשיר מעוררי תיאבון. כינור, כמו קול, היה אמור להיות מסוגל לבטא רגש אנושי כלשהו. עכשיו אנחנו יודעים כי הקוסם מבריקה הבין את החלומות שלהם. לא פלא הכינור הוא הכלי המושלם ביותר. בנוסף, kremoncy מעודן העיצוב של כינור, וכן טופס הוביל גרייס המדהימה. כמה אוהדים של היפה תוכלו להתפעל עתיק, כינור, אז היה יופיו של הכלי הזה. הנה בזכות מה הראשי של מאסטרים אמאטי, סטרדיווארי, גוארנרי. אם בעתיד יהיה הצליל של הכלים שלהם חריגה בתוך המציאות, יותר מאשר הערות עיתון חפוזה, בני האדם עדיין לא שוכח יוצרי האמיתי של הכינור. אנטוניו סטרדיווארי חי ועבד על מאה מאוחר יותר, אנדראה אמאטי. בגיל הזה היה לכינור מאוד לא אחת קלה. הוא האמין, ומציע כלי traktirnym. הנפוצים יותר הם היו ויולה, שלט במוזיקה קשת. ומי יודע כמה זמן הייתי עדיין כינור, אם לא אמן גדול, הערכה, בחר בה. כאן, כמובן, זכרת פגניני. . כן, זה היה מבריק מוזיקלית, מועשר במידה רבה את בטכניקת הנגינה על כינור ו כינור מוזיקה בדרך כלל. אבל פגניני כבר הופיעה הזוהר של הכינור, הוא לא התחיל- המקום הריק. הרבה לפני שהוא היה, ארכאנג'לו קורלי, כמעט באותו גיל כמו סטרדיווארי ו ג'וזפה טרטיני ו ז'אן-מארי לקלייר. האשף יצירת כלי הנגינה, מוזיקאים יצר וניגן מוסיקה המכוונת המכשיר, מציג אני יכול לשחק במוח. בידיים בטוחות. זמנו היה כל כך מיומן ורב הבעה, ויולה בהדרגה נתן דרך המקום שלה ונעלם. הניצחון של הכינור הוא טבעי, אבל זה חבל כי היריבות מכשירים לעיתים קרובות הסתיים פיוס, אלא התבוסה מלאה של אחד הצדדים. ויולה גם מנסה להחיות עכשיו, הופעות נדיר של זה ניתן לראות כי המוזיקה נכתב במיוחד בשבילה, ויולה היה גם . הוא טוב.

© 2011-2022 Techcommforum.com All Rights Reserved