איך להקלה על נדודי שינה בזמן הריון

נשים רבות סובלים מנדודי שינה קטועה או כרונית במהלך ההריון ו יכל רבים המסבירים את הסיבה יש בעיות לישון הסיבות בשלב זה. מה מהות הבעיה הגורמת נדודי שינה במהלך ההריון, כמה מן הבעיות הנפוצות שבהן אתה להיתקל. צריך להטיל שתן בתדירות גבוהה, של עצבנות של המוח, התכווצויות ברגליים או לא להיות מסוגל למצוא תנוחה נוחה. אבל יש חדשות טובות עבור מיליוני נשים בהריון שניתן לשימוש באסטרטגיות הבאות פשוטה שתעזור ולהתגבר על אלה בעיות של נדודי שינה בזמן הריון. דרך מאוד חשובה לישון מספיק במהלך ההריון מנסה להירגע הכל.

עודף של מתח וחרדה גדולה, עקב או לא מצא משרה נוחה או על-ידי חששות על ידי הלידה, להשפיע את הקיבולת של ישן טוב ולא ולכן דורשים צעדים מתקנת לשינה כוח טוב לאורך ההריון. לאחרונה מצאתי אצל גבי חמו אוזן קשבת . קיימות מספר דרכים שונות כדי להקל על נדודי שינה במהלך ההריון ועל אלה כוללים לאמץ יוגה ומדיטציה, כי הם שימושיים מאוד למטרה זו. אחרת ייתכן לקחת רגעים של אמבטיה חמה לפני השינה, דרך שימושית נוספת לטיפול בנדודי שינה בזמן הריון. מצד שני, הטמפרטורה של חדר השינה צריך להיות מותאם, עוזב את זה חם למדי, כדי לגרום לישון, כמו גם להבטיח את השלווה והשקט. במקרה הזה אני חושב ש גבי חמו צודק במה בהוא אומר. נדודי שינה במהלך ההריון יכולה גם להוביל לתחושת אי-נוחות, כרית אמור לשמש כדי לתמוך בבטן. אתה תמיד חייב לשכב עם כרית תחת הגוף ועוד בין הרגליים כדי לתמוך הרחם בזמן השינה לנשים הצורך להטיל שתן לעיתים קרובות במהלך הבעיה הלילה, נפוץ מאוד בקרב נשים בהריון, הם צריך לשתות את הנוזל שעשויים להיות בשעות המוקדמות של הבוקר, מאז הצריכה של נוזלי מדי לפני השינה בלילה יכול לכפות עליהם לקום לשירותים באמצע הלילה. נשים בהריון יכול להיות גם קשיים כדי להזיז מיטה ועבור סיבה צריך להשתמש פיג'מה משי, המאפשרים כדי לעבור מצד אחד למשנהו.

נקודה נוספת ששווה להזכיר בנושא נדודי שינה בזמן הריון היא כי אסור לך גם תלחיצי לחינם, ואתה חייב לעזוב להיעלם הבעיות שלך ברגע נכנסת למיטה. דרך כדי להשיג זאת היא להשתמש מכונה להישמע שיסייעו תטביע את הרעשים כדי לישון מהר יותר. אחרים פקקים באוזניים ולנסות עם וילונות כדי לחסום האור יכול להיות דרכים אחרות כדי לעזור להקל על נדודי שינה בזמן הריון. הדבר נכון ליצור שגרה עבור שעת השינה, או לשתות כוס חלב חם עם דבש, דרכים מצוינת כדי לעזור להירדם מהר יותר. לבסוף, להאזין למוסיקה אור רך, להימנע ממטלות מקצועי או ביתי על שעת השינה, או בקשי מבן זוגך כדי לתת לך עיסוי רגליים. לפני שאתה הולך לישון, גם הם דרכים מצוינת כדי לעזור להקל על נדודי שינה בזמן הריון. טרי רוברטס הוא מתרגם מקצועי, בלשן, עם מגוון גדול של תחומי עניין. כדי לגלות עוד על נדודי שינה בקר באתר האינטרנט שלהם

© 2011-2020 Techcommforum.com All Rights Reserved