לפני האמן ניצני העברת צבע ריאליסטיות תמיד השאלה. בתחילה כאשר ערבוב הצבעים על הבד, מסתבר הוא לא אותו צבע, אשר ברצוננו להעביר. בזמנו עובדת על הראשון שלי ציורי טבע דומם בצבע, הכנתי הפתיחה-אפרסקים גדול והוא פרי אחרים בצבע כחול. זה כל כך זיעזעה אותי כי מאז למדתי דיני התפיסה והעברה של צבע. המוח שלנו מורגל סטריאוטיפים, אנחנו רגילים לחשוב כי אפרסקים הם צבעים בדרך כלל צהוב-אדום, קצב החיים שלנו כל כך מהיר.
כי העיניים שלנו הפסיקו לשים לב הרבה דברים מעניינים סביבנו. לכן, החל לצייר, אתה חייב להתכונן לבלתי צפוי התגליות עבור עצמם, עליך להיות מוכן להתבונן הרבה, לבחון, להתנסות. בעת לימוד בהלכות העברת צבע היו עומדות עם העובדה שמעבירים מידע אודות החוקים של צבע במספר מאמרים לכאורה ענק באינטרנט, מספר קטן של ספרים על הנושא, מכיל קצת לאט. . נראה שזה חוקי, העברת צבע זה הסוד היה כלולות במוחם של האמנים הגדולים ומורים בציור, וצייתן רק אמנים מוכשרים. אם זה לא המקרה, אז? למה אנשים לא מסוגל או רק מתחיל לצייר לא מציאותי להעביר צבע על נייר או על בד? למה התמונה מופיעה שטוח, אין שטח עומק התמונות, התמונות מפריש החיים, הגורמים הבודקים המאשרת רק דיפלומטי יקיריהם, ואני רוצה שהתמונה שמחה לא רק לך, אלא גם רוב האנשים סביבך. הצעד הראשון באמנות של אחזקת צבע-it אמנות עיפרון.
הייתי משוכנע אשר ללא הידע ואת הדבקות הכללים של ציור בונה בניין, העברת נפח, הפרופורציות ואת חוקי הלחנה, עובר גוונים, אור, ידיעת חוקי הפרספקטיבה בציור נרפאו, הצבע לא יהיה מציאותי. העברת בלמידה karandashnomu התמונות, את הניסויים שלך עם צבע יהפוך יותר מוצלחת. בשלב זה, תוכל לראות, בפרט, למה מופיע אפרסקים צבע כחול. כדי להאיר את הנושא צבוע טהור צבע מקומי-צהוב-אדום, וכן הצל של העדר או חוסר אור מופיע צבע כחול מגניב, ואת הצבע של סביב אובייקטים את הצבע של צללים ורפלקסים שלהם. זה נראה קל שמובן מנקודת מבט פיזית, ההסבר הופך טבעי רק לאחר הבנת החוקים של העברת אור, צליל ועומק של שטח במונוכרום, תמונות בשחור-לבן. כמו כדי לצייר את הגל הימי? שניהם יעזור למשוך את הידע ים של העברת התמונות חוקים טוני, שמאופיינת, לקוחות פוטנציאליים? מסתבר הגלים יש גם בצל, רפלקסים, גלי צבע וביצי אין לבן, והוא מכיל גוונים את המרחב האווירי שמסביב, חול, את אור השמש. הידע של חוקי הפרספקטיבה מסייע לך ליצור עומק בחלל-התמונות גל ים ימשוך את העין. הידע של הרכב חוקי יאפשר לך ליצור התמונה הזאת, אשר יפסיק את העין. השלב השני הוא ללמוד את החוקים של הצבעים של צג אובייקטים בעולם. זה המחקר של ערכות צבעים, ללמוד את אופן הפעולה של כל צבע, בשילוב עם צבעים אחרים החקירה של המאפיינים של כל צבע. שים לב המחקר של המאפיינים של שחור ולבן בציור. לחקור מושגים כגון טמפרטורת הצבעים, הרוויה, הגוון, ניגודיות. נסו למשוך את הזיכרון של שמיים, עננים, גל הימי, עצים, פרחים. אתה תבין שקשה לעשות בהתחלה, קשה לחזור על תמונה, ציור אפילו מן הטבע, יש צורך בתשומת לב את המבנה של צבעים, צבע שילובים. כדי להשיג שונים רוח בציורים-אתה צריך ללמוד איך להשתמש הצבעים הצבעים-חם ומגניב צבע, כיצד לנהל רוויה, טון צבע. להתמקד כמה מושגים מרכזיים בתורת הצבע. ניתן להשיג בכל צבע על-ידי ערבוב בפרופורציות שונות של הראשית שלושה צבעי יסוד-צהוב, אדום וכחול. צבעים משניים או נוספים-כתום, סגול, ירוק. צבעים אחרים, שלישוני, נוצרות על ידי ערבוב צבעי יסוד עם אופציונלי. אז תוך ללמד ציור באמצעות הצבעים מוגבל הוא שימושי מכיוון שהוא מאפשר לך לחקור את הטבע בצבע. להשתמש את הלבנה יש צורך בזהירות, או אחר ינסה להאיר צבעים יוביל razbelivaniju, הבהירות של הצבעים. להוסיף את הצבע הלבן הראשי לצל שימוש התקבל ברקע של הציור ולהשתמש בקידמה משיחות צבע אחיד על פני הלבנה או להיפך לבן טהור מעל התייבש צבע, לדוגמה, בוהק. ולזכור כי בטבע אנו רגילים לחשוב על לבן, הצבע של סביב אובייקטים ואוויר רביעי. ציור, אל תשתמש דיו שחור. אני מקבל צבעים שחור ואפור על ידי ערבוב צבעים אחרים. במקרה זה, צבע שחור כולל צבע סביב אובייקטים, בהרמוניה נראה בתמונה. כיצד לצייר מגניב צבעי שמן שיזוף? שימוש בצל הקריר של אור צהוב קדמיום צהוב למעלה, עם לבן סביב השמש ליצור ניגודיות באמצעות של גוונים כהים במקצת. זה גם חשוב, ואת המיקום של אזור הצבע בתמונה. כחול צבע בחלק העליון של נתפס על ידי העין באופן טבעי, מעורר תחושה של כוח הכבידה, חרדה. צבע צהוב בחלק התחתון של התמונה צועק כמו צבע אדום בחלק העליון של התמונה. התמונה אדום, השמצות מושך תשומת לב. כדי להדגיש את היופי של מרחבי השליו של שדות ויערות, באפשרותך לבצע כמה קווים באדום בקידמה, המתארים פרחים אדומים, הצבעים של zaigrajut הציור. יש לכל צבע וצבע שלה מאפיינים-גוון, גוון, רוויה, וטמפרטורה. צבע מאפיין מפגין הרמוני או מנוגדים תלוי איזה צבעים להקיף צבע נתון. אם הצבע הינו ממוקם ליד טמפרטורת צבע אחר, כל צבע הופך בהיר יותר קר. מבוסס על קבלת הפנים הזו ניגודיות טמפרטורה בציור. לכל צבע יש טמפרטורה משלו. צהוב, אדום, כתום נחשבת חמים, כחול, סגול, ירוק-קר. אבל אתה צריך לדעת על איזה צבע חום יכול להשפיע צבע שכנות. לדוגמה, צבע כחול וירוק ייראו יותר חם, אם יש צבע חיוור-לילך קר. באמצעות טמפרטורה צבעים, באפשרותך ליצור עומק תמונה בחלל. כאשר אמנים כותבים ציורים, הם prishhurivajut את העיניים שלי טוב יותר להבחין בין גוונים. להאיר את הצבע טוב יותר באמצעות הלבנה ושימוש ההגה צבע, אחרת זה יהיה אפקט razbelivanija, או הנחתו בצבעים כהים יותר סביבות, על-ידי יצירת קונטרסט. נקודה חשובה נוספת, שבו אנחנו לא צריכים לשכוח אמן המתחיל. בסוף הכתיבה והתמונות הדרושים לשלב את כל המרכיבים לתוך כל התמונות-זה יכול להיעשות גם באמצעות צבעים, לדוגמה, על-ידי בחירת הצבע הראשי בציור ולשים ודבס כזה אז הם הדגישו את מרכז ללא הפרדות צבע בתמונה. מתחיל עובד, לדמיין את העבודה סיים, לנסות לראות את זה על נייר או על בד, להרגיש את זה. תארו לעצמכם איזה צבעים אתה משתמש, אילו צבעים, איזה טמפרטורת צבע שתבחר. חשבו על הרעיון של שלך ציורים-כי, כאמן, אתה רוצה לספר בתמונה, זה יעזור לך לבחור את הצבע הנכון עבור התמונות שלך. ולזכור כי התמונה אינה תמונה, האמנית מעבירה הרוח, רגש באמצעות צבע. בתמונה אתם רואים הרוח, עצים, בריחה את לפמפם עננים, שמש, מאחורי עננים, ביום סתיו נקה מגניב, או שלג נמס בחודש אפריל. אולי האמן המקשיב הטבע ומשתפת אולי, מצבו הנפשי, . רגע. לעתים קרובות, נורמלי, כרגיל עבורנו אמן רואה ושולח תמונה של מצב הרוח שלהם, רגשות. אם מסתכלים על התמונה,? אתה מרגיש במצב-רוח הזה הוא המתנה הטובה ביותר עבור האמן, הוא הצליח להעביר . רוח, אשר לו להלחין את התמונה השראה. על הסודות של צבע יכול לדבר בלי סוף, הסוד העיקרי של דיבוק הוא הצבע של השלב השלישי-תצפית, ניסוי, חיפוש. למד, לצפות כטווס אמנים, ביקור בתערוכות, נסה זאת בעצמך, תוכלו ממש מהממת העולם, דרך העיניים של אמן. העבודה של מחברי המאמרים באתר