אומגה 3 לילדים – לא כולם שווים

אומגה 3 לילדים – לא כולם שווים הוא מונח כבר בשימוש נפוץ שיחות ודיונים על בריאות בימינו. אנו כל הזמן לראות בתקשורת, על בסיס מחקר מדעי יוקרתי, חשיבות רבה יש לכלול בתזונה היומית שלנו. על-פי שיפור המערכת שלנו מועשר למעלה כדי להקל על בעיות עור, חומצות שומן אומגה עוזרים לגופנו הן בתוך כמו בחוץ. עם זאת, גם אתם לא כל אומגה-3s שווים? שונים חומצות שומן שאומגה 3 המצריך כראוי את הערכת מקור אומגה-3s כי הם צרכו. קיימים 3 סוגים של חומצות שומן אומגה 3. AEP, המכונה גם חומצה aal בהם של Eicosapentaenoic, המכונה חומצה אלפא לינולנית ADH, המכונה גם חומצה Docosahexaenoic כל אחד משלושת סוגי חומצות שומן אומגה 3 היא obsorbido על-ידי האורגניזם שלנו בצורה שונה וייחודי. חומצות שומן אלו מגיעים ממגוון רחב של מזון ותוספי מזון שונים.

לדוגמה, AAL הוא נגזרת של פשתן ו ירקות עליים ירוקים כהים. את ADH, את AEP, לעומת זאת, הנמצאים בעיקר דגים במים קרים כגון סלמון, טונה, הרינג, מקרלים. חומצות שומן אומגה 3 מגיע ממקורות בוטניים שאינם מכילים ASP, לכן חשוב לוודא שאנחנו אוכלים-אומגה-3 ממגוון רחב של מקורות. לעומת פשתן. דגים: ההבדל אומגה 3 זרעי פשתן ודגים שומן מים קרים מצוטטים לרוב כמקורות החשוב ביותר של חומצות אומגה 3. עם זאת, היתרונות לבריאות בין שני המקורות הללו נבדלים באופן משמעותי. שמן פשתן יש שש פעמים יותר אומגה 3 שמנים יותר דגים, כאשר 55% הוא עאל.

AAL מומר על ידי הגוף לתוך AEP ו- ADH – עם זאת, הגוף עושה עבודה טובה מאוד של המרה כצפוי. למעשה, רק להמיר 10% AAL מתעכל AEP, ADH. זהו משמעותי, שכן היתרונות לבריאות בין AAL על שמנים אחרים הם שונים מאוד. את AEP ו- ADH (של דגים) הם חומצות שומן אומגה משויך התפתחותם הנפשית, השיפור של מצבי רוח, הפחתת לחץ דם גבוה ועוד. לעומת זאת, יצירות AAL (על-פי פשתן ומקורות הבוטני אחרים) רכיב אנטי דלקתי ואנטי אוקסידנטים, כלומר הוא נלחם רדיקלים חופשיים, הוא מאט את תהליך ההזדקנות, מגן על הגוף שלנו מבעיות סרטן ולב. משמעות הדבר היא כי חשוב מאוד לקבל שלנו מנה יומית של מקורות שונים ומגוונים של חומצות אומגה 3. אנחנו חייבים להשיג אומגה 3 שני מקורות של פשתן ודגים. פריזמה אומגה-3 במקום חומצות שומן בולטים, ישנם גם חומצות אומגה 6 ו אומגה-9. שוב, לא כל Omegas שווים, ולהביא את 6s ואת מספרי 9 יתרונות בריאותיים שונים. לדוגמה, אומגה-6 מכיל מעל פני השטח שהוא מועיל לבריאות הלב וכלי הדם, מערכת העצבים, כמו האלסטיות של העור. מעל פני השטח שיפור תהליכים מטבוליים והשאלה מלא ביטחון כללי. אומגה-9, לעומת זאת, מכילים חומצה אולאית, אשר מקטין את הסיכון למחלות לב, תיקון נזק הסלולר, משפר את בריאות נוירולוגיות, משפר את מרקם העור. בהתחשב פריזמה מגוון של אומגה 3 6s ואת מספרי 9 בהווה, חשוב כי במקורות של חומצות שומן הן מגוונות, כך אנו מוודאים ליהנות מכל היתרונות המספקים אלו חומצות שומן חיוניות. שכן הגוף לא יכול לייצר חומצות שומן אלו אם הוא הופך להיות הכרחי להשיג אותם מ- fuesntes חיצוניים בתזונה היומית שלנו כדי לשמר ולשפר את הבריאות שלנו. דרך קלה לעשות בטוח לקחת את המינון של חומצות שומן אומגה 3 היא הקיט תוסף תזונה טובה אשר מכיל תערובת של חומצות שומן אומגה 3, 6 ו- 9 של שני מקורות הבוטני כמו דגים, כמויות, הסינרגיה המתאים. לקבלת מידע נוסף