שיווק עבור מוסדות חינוך

מייצגים אותם אסטרטגיות הבוקעות של השיווק אוהד רחבה של פעולות חברות חברות או מוסדות שמים בפועל עם הצלחה גדולה יותר או פחות-להכיר לא רק מהם הצרכים של הלקוחות שלהם, אלא גם להשיג להרחיב בהדרגה בבסיסו, הכל טוב, אחי, לחדש את השירות או המוצר לשוק, היעד שאליו מכוונת, משתפת פעולה גם עם אחרים הפעולות הדרושות ארגונית כגון איפוס אסטרטגית בשוק , לחזק את התמונה מוסדיים, להסתגל לשינויים בהם קיימים באותו, לייעל את השירותים שלהם בהתאם אותן הדרישות ההולכת וגדלה של קהל הלקוחות זו אמריקה, רובין, לצפות הוא על ההצעה של התחרות, בין היתר ניתן. מנתח מצד כל הפונקציות חייב להיות חברה או מוסד לחקור את הצרכים של לקוחותיה, אשר דורשת התפתחות פעילות של מחקר, תכנון, וקידום שירותי ייעוץ עבור המכירה של המוצר בשוק. במקרים רבים במיוחד לצרכים של החברות, על פי שלהם גודל הם הסתמך על מומחים באזור, גם באיכות של יועצים חיצוניים או להזדקק יעוץ אוריינטציה על נושאים אלה. במיוחד החינוך שיווק, דואגת למחקר חברתי לפתח אסטרטגיות שהופכים פתרונות אפשריים כי הם יחידות החינוכי שלה ניהול ופיתוח למשוך לקוחות (סטודנטים), במקביל את שביעות הרצון של ההורים או האפוטרופוס אשר יש להם לקוחות אלה ואת התגובה החובות המוטלים על-ידי המסגרת המשפטית ואת הדרישות שיש בחברה כלפי החינוך. מבחינה היסטורית בתי ספר פרטיים היו בסבירות גבוהה יותר להתבונן פנימה, כדי לשפר את רשתות תקשורת המכוונת את הקהילה החינוכית, כוללים שירות רחבה יותר בהתאם לדרישות אותו הדבר, ועוד. אבל בהם אחרונה שנים, ההגדלה של זה מציעים חינוך התחרותיות רבתי הסוגר שהביא מדובר בכפייה להם מוסדות להסתכל לכיוון השוואה מבחוץ, זה עם רעהו, לשפר כדי לשרוד בשוק יותר ויותר מתלונן, בדרישה. תהליך זה הביא מנצחים או מנוצחים, העניין הזה משתקף בבירור ברמות של אמון שבוצעה על-ידי הלקוחות באותו, הגדלת או הקטנת דמי, נותן את האפשרות..–או מכחיש–לשפר את השירות המוצעים, הרחבת מתקנים, כולל ציוד, מעדכן את ההיצע, הכשרת הצוות שלך, וכו '.

(ישנם נושאים ייעודיים אותם מומחים, לדוגמה מקושר באתיקה של אותן שיטות ואסטרטגיות של השיווק, להימנע מפעולות קידום מכירות גרידא של המשפט מרקנטיליסטית החברה מגנה בסוג זה של ארגונים, על-פי כמה סופרים, המודל של אתיקה של אותן החלטות שיווק, הותאם במיוחד הלימודית, כולל הניתוח של אותם המשתנים הבאים: כדי) ההקשר החברתי-תרבותי : המערכת המשפטית, המערכת הפוליטית, נורמות דתיות. (ב) הסביבה etico-deontologico: התמקצעות של החינוך שיווק, קודים של אתיקה, מערכות ערך משתמע. (ג) התחרות הקיימת: היצע וביקוש חינוך, חקיקה, את המצב. (ד) המציאות מוסדיים: עדכון הצעות ותרבות restric למשרת שלו מוסדיים, מוסדיים, היחס המשפחה-הספר, אופן הפעולה של הקהילה החינוכית. (ה) את אישיותו של מהמניפולציות: המערכת של ערכים, אמונות, כוח, מצפון מוסרי, רגישות מוסרית. תנאי נדרש כי תסקיר רואה כי יש אתיקה ממד בהחלטתם, לכן, כי חייבים להבחין בין חלופה שונה נמוך הממד ההוא.

(כל בעיות אלה להתייחס לזמן של ערכת אותם צעדים כדי לעקוב אחר בעיות של פרסום, שיווק, השידור של ההצעה, קידום מכירות, שאלה כי כוחות להכיר את המורכבות של משתני מזין במשחק ולוקח החלטות מוצלח במובן זה, על ידי מה אותם מוסדות להכיר את זה: כדי) בשיווק חינוכי זה משלימים של ניהול ניהול יעיל. (ב) קיימות מגבלות על השימוש של השיווק על-ידי מוסדות חינוך, במיוחד חינוך פורמלי. (ג) יש ידע מוגבל על השיווק על-ידי מוסדות חינוך ויישומם הנכון. (ד) שיש הבדל בין שיווק מינימלי, מאוזנת שיווק וסחר שיווק. (ה) ישנם מבנים תרבותיים שונים מוסדות חינוך, היסטוריה, וכן מטרה. (ו) הערכה של החלטות מנהליות ובארגון במסגרת האתיקה היא הכרחית. (ז) יש צורך כי למנהלים להבין את הצורך בהכשרה שיווק וחינוך ניהול (ניהול). (ח) יש צורך להבין כי היום המוסד החינוכי חייב לשלב את המבנה שלו את תהליך השיווק ולמנות ראש מחלקת השירות של הקהילה. אנו יודעים כי הקהילה החינוכית איזון עדין של intersubjetividades (לא יציבה), לכן, שיווק החלטות צריך להיות בזהירות מוערכים כמו חלופות אשר, תחת שיפוט מוסרי, תהיה בעלת השפעה חברתית אשר מוכרחות לפעול כדי לענות על צורכי האדם בתהליך של שיפור רציפה, מעל הכל כדי לשמר הערכים של האדם, מרכז כל פועלים ובתחום החינוך. לקבלת מידע נוסף זה, נא עיין מקורות: מאנס, חואן מנואל, בשיווק עבור מוסדות חינוך, בעריכת Granica, 1997VITELL, סקוט, התיאוריה הכללית של שיווק אתיקה היומן של Macromarketing, אביב, 1986. סוף סוף אל תשכחו כי פרסום יעיל יותר לאוזן הבוקעת הקהילה החינוכית, החברתית, הקהילה בסביבה שבה הוספתו וכל זה שנוצר על ידי אותו התחרות, כך באקראי שאעביר את זה אסור להשאיר כל המשתנים לשליטה אשר נמצאים בתוך הטווח של מוסדות חינוך, להפוך את שיאשר את תדמיתה ותן היא סיימה את הצעתה. החוויה, התמונה בטחון עצמי וחיובית של בית ספר נבנה במשך השנים, זה יכול להיהרס כהרף עין, לא לאבד את המבט מיקרו, מאקרו, על בטווח המיידי, זעירים, התרחישים האפשריים יבוא, אם אנחנו סובלים קוצר ראיה יכול לאבד לא רק את האפשרויות העצום שניתן לפתוח בעתיד, אך אנחנו יכולים לאבד את הכיוון הנכון של מוסדנו. אבל אל ייאוש השיווק אופטיקה בעלות הברית שלנו, יכולים להציע לנו את העדשה המתאימה המציאות והצרכים שלנו.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved