צבע עדשות מגע

אנשי קשר של צבע הם נהדרים, אם אתה משתמש בצבע מגדלת משקפיים כדי להבהיר את צבעו הטבעי או אטום כדי לשנות לחלוטין. עם זאת, גם יהיה עליך להחיל כמה איפור העין עבור האפקט הטוב ביותר של העדשה שלכם. יש עין הם כמה סודות האיפור אשר תגרום לעינייך חדש להתבלט. צבעי צל יהיה עליך להשתמש תלוי בצבע העור שלך ואת הצבע של עדשות מגע צבעוני. לנשים עם עור בהיר ירוק חיוור נייטרלי או צבע ירוק או כחול-ירוק אנשי קשר הם הזנים הטובים ביותר.

אם אתה מקבל כחול או אנשי קשר באמצעות גוון כחול טורקיז, אך צליל בהיר יותר מצבע אחד מאנשי הקשר שלך. אחלמה, סגול או אפור צבעוני אנשי קשר, הצל הגדול לבנדר המשימה. השתמש בצבע אפור או הפוך חום במקום – שחור נראה טבעי יותר עור לבן. קו חלק תחת עינו, כך נראה לא חדה מדי. כמו כן, אם אתה כחול או טורקיז, נסה מסקרה כחול. לאחרונה מצאתי אצל טבע אוזן קשבת . יהיה עיניים כחולות מאוד עמוק.

עבור נשים בעלות עור בינוני עם מים חמים, בינוני כהה עור, ירוק, כחול או סגול, אנשי קשר, גוונים ניטרליים כמו חום, חום, שזיפים להיראות טוב יותר. אמטיסט או טורקיז, לבנדר, או שימוש בעדשות עבור צללית כהה בשזיף, עם נגיעה של כסף עפעף. עצות איפור לעור כהה אמטיסט, ספיר כחול וירוק עדשות הם אדירים אצל נשים עם עור כהה. אם הגוון של ארד ב- הקפלים, עיניים ירוקות יהיה עמוק מאוד. צבע עם צל mauve או חום עמוק יעשה עבודה טובה עם דגש על עדשות מגע כחול או אמטיסט צבעוני שלהם. עדשות אקווה או טורקיז, נסה גוונים של כתום בכל עפעף עליון. לא משנה מה קשר את הצבע שאתה מקבל, אשר תגרום לעינייך בהיר ורגיש. איפור העין שלך לא צריכה להיות בהירה מדי אבל זה לא צריך משתלט חשבה את הצבע החדש של העין. שפתון חשוב גם להדגיש את הצבע של העין. צבע נייטרלי lipsticks יעשה דבר לעיניים. רוב הזנים של ורוד, מבריק, אך כמובן, אדום, לעומת זאת, להפוך את העיניים להתבלט. איפור העין יש למרוח אחרי אנשי הקשר צבעוני כבר במקום. אחרת חלקיקים קטנים של מסקרה או צללית שלך ניתן לשים תחת עדשות שלהם, להרגיז את העיניים. עליך לקחת את כוסות הכיבוי לפני הפעלה להסיר את האיפור. השתמש מסקרה באיכות גבוהה, כך לא עוברת המברשת שלך משקפיים. אחרת את העיניים מרגיש מאוד לא נוח. מסיכות בסיס מים מומלצים. גם לבחון היטב את התווית של מסקרה, כמה מותגים בעלי מותג "בטוח עבור משתמשים עדשות מגע". טניה טרנר הוא מומחה עדשות מגע, מייסד אשר מספק מידע אודות כל סוגי עדשות מגע, כולל

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved