עצה כאשר משקיעים

כמה מאמץ לצבור הון הוא אחד האוצרות הגדולים ביותר של כל האנשים. חולמים על פתיחת עסק היא אחד המניעים הגדולים ביותר עבור יזמים. עם זאת, השימוש ההון כי הדרך הטובה ביותר הוא כנראה אחד החששות העיקריים שלהם. זה קיים הרבה פחד להפסיד כסף במשך שנים שמרת או סיכון מחוסר ידע או ניסיון. אז אתה צריך לקחת בחשבון כמה טיפים אם אתה רוצה. אפילו התנ"ך אומר "איפה האוצר שלך, שם הלב שלך." אז בהתחשב בחשיבות העצומה של השקעה בחוכמה, כאן אתם חולקים כמה עקרונות חשובים שיש לשקול כאשר לשים את ההון שלך לעבוד: 1.

אנשים מצליחים עם ASESORATE. לכו עם חברים או מכרים שנמצאים עכשיו להצליח בעסקים שלהם. אנשים יכולים לספר את החוויה שלך שבו אתה יכול ללמוד לפני שמתחילים להשקיע במיזם. מעל הכל, נסה ללמוד יותר על העסק אתה רוצה להתחיל. למעשה אתה הופך מומחה מה שאתה רוצה לעשות. כמו כן, להימנע עצה שטחית מאנשים שליליים, מפוחד, או פשוט חוסר הניסיון של הקמת עסק, וזה כנראה רק לתת לך השקפה מעוותת של המציאות. 2. LEE מוטיבציה ספרים.

כל עסק וכל פעילות שאנחנו עושים בחיים בהצלחה דורש מוטיבציה. ישנם מניעים פנימיים מניעים חיצוניים. מניעים פנימיים הם אלה נובעים הפנימית ביותר של הקיום שלך, כמו ההתנהלות שלך, המשפחה שלך, החלומות שלך. אז קריאת ספרים היא אחת בדרך ההומנית ביותר למצוא ולשמור על עצמך את הבהירות של מה שאתה רוצה להשיג בחיים. השקעה ללא מניעים, מטרות ברורות ויעדים יהיה פשוט כמו "ניסיון" להם לעשות עסקים. ברור להגדיר את מה שאתה רוצה, איך אתה מסתכל על העסק שלך בתוך שנה 1 בתוך 5 עד 20 שנים, מפתחת תוכנית עסקית המבוססת על חזון זה. 3. הסיכון הוא חשוב. אתה חייב להיות מאוד ברור כי כל עסק וכל להוות השקעה בסיכון. אחרת, זה יהיה קל יותר לחסוך כסף בבנק שם יש יותר "ביטחון" ולשבת שנים מחכה הדיבידנדים. כמובן, את הריגוש של המשקיע היא ליצור, לפתח תוכניות עסקיות, ניתוח בהירות כי מכל נקודת מבט יש סיכון, אבל הגמול יהיה ברמה משביעת רצון באותה מידה של סיכון. אם אתה שומר את הכסף שלך בבנק, יש לך יותר ביטחון אך פחות שימושי. כמו כן, עסק גדול היום, הם אנשים שיש להם סיכן הכל על חברות שאף אחד לא האמין (בסיכון גבוה) ואת המייצג, במקרה של כישלון, הפסד של הון גדול. אז את הנוסחה עבור השירות הוא: פחות סיכון, פחות רווח ולהיפך. לכן אתה צריך מסמך עצמך, לנתח, לעשות מחקר שוק, ולבסוף מחליטים לקפוץ לתוך החברה להשקיע במיזם.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved