עסקים מהבית, זה בשבילך?

אשר מתחילה \"עסקים מהבית\" צריך תכונות מסוימות, אם אתה רוצה להצליח בסוג זה של החברה. אתה צריך להיות מודע כי לא כל האנשים רוצה לעשות עסק משלהם. יש מי מרגיש טוב מאוד עבודה מ-9 עד 5 ובעקבות יומי השגרתי. סוג זה של האדם תציע לי עסקים ובטיחותי שבה אתה נראה כמי שאמר: \"טה volvistes מטורף?\" מצד שני, יש אנשים נמאס להיות משועבדים על ידי לוח זמנים, שיש לך בוס, לא יוכל לבלות יותר זמן עם משפחתו (במיוחד כאשר אמהות), יוגבל ל שכר חודשי x. אלה אנשים שכאשר אתה נותן להם את ההזדמנות כדי שיהיה לך עסק משלך, להיות מאסטרים של זמנו, תראה אותך ואת תוהה מה עלי לעשות?, איך עושים את זה?, כמה זמן?… אך ההתלהבות אינה הדבר היחיד הנחוץ כדי להקים עסק מהבית, למרות במידת הצורך.

אם אתה מחליט לעבוד מהבית: להיות מאורגן. . אין לך בוס לספר לך מה שאתה צריך לעשות. שלך אתה הבוס, אתה צריך לארגן את עבודתך ביעילות. אתה צריך להגדיר עדיפויות ולמדוד איכשהו כי פעולות הם יעילים יותר. פזר באופן מתאים את הזמן שלך.

אתה חייב לעמוד ב זמנים נכונה ומציאותית. אם תחליט המטרות שלך לעבוד 6 שעות ביום, את לוח הזמנים שלך אתה בוחר, אבל עליך לעמוד על 6 שעות. אל תשכח העולם הסובב אותנו. יש לך גם להקדיש זמן לנוח, פנאי ומשפחה. זה קל מאוד כאשר אתה מתחיל את העסק שלך לשכוח כל דבר אחר, שעות ארוכות של עבודה ללא מנוחה. הדבר מונע ממך להיות פרודוקטיבי, העייפות עובר ביל. להיות סבלני ולא מתמידים. רומא לא נבנתה ביום, ואני בהחלט שלך משא ומתן ולא יעשו זאת גם. לוקח זמן לבנות במורד המבנה. אתה לא יכול להיות מנצח 10,000 דולר בחודש בחודש השלישי החלו (למרות שהם לספר לך כי אתה רק צריך לחפש שלושה אנשים). אתה חייב לתת מגוון רחב זמן כדי לאפשר את העסק שלך להתחיל להראות תוצאות. להרגיש תשוקה עבור העסק שלך. אתה חייב לאהוב את העסק שלך. זה חיוני, אם אתה רוצה להצליח. את תשוקה מה שאתה עושה יעזור לך להתגבר על מכשולים שתמצאו לאורך הדרך. להיות תמיד מוכן ללמוד. במיוחד בימינו, מאשר איך עושים את זה סוג של עסק (Netrwork שיווק MLM) כבר משתנה. הודות לאינטרנט, יש לנו עולם חדש של אפשרויות. . לעזור לאחרים להשיג את מטרותיהם. אם אלה ב MLM ואת לא ללמד ולעזור לאחרים, בהחלט כמוך, equivocastes של העסק. של Mlm הם עסקים סוג מנצחים. כדי לבנות במורד המבנה טוב שאתה צריך לאמן ולתת את כל התמיכה ניתן השותפים שלך. אתה צריך להיות מנהיג טוב, ולכן בדוגמה לעקוב. זכור כי אתה לנצח רק אם. מתחתיך מרוויח. לעולם לא אשכח את זה, אם אתה רוצה להצליח עם העסק שלך אתה צריך להתיחס אליו כמו מה, כמו העסק שלך, לא בתור תחביב.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved