על החיים בברית המועצות

כולם יודעים כי הפדרציה הרוסית (אז ברית המועצות) משנת 1991 עברה שינוי בזירה הפוליטית והן בתחום הכלכלי. לכן חיי היומיום של תושביה הרבה משתנה ביחס להווה. עם זאת, סביר כי יש מי שרוצה ללמוד עוד על חיי היומיום בברית המועצות. משך יום העבודה של אז היה 8 שעות ליום, זמן של אותן שעות אשר מוקדשים ארוחת הצהריים. עם זאת רוב העובדים ניצלו הזה בשעה במשרד או במפעל כדי לקנות מצרכים- ומצרכים אחרים המסכן. האמת היא שהיה באותו הזמן ונטורה. להשיג את החלק הטוב של כל הדברים הנחוצים לחיים רגילים: כמה מוצרי מזון, ביגוד, ריהוט, וכו '…

מאז זמן לבד לפעמים צייר על מכירה כמה דברים חיוניים. הם נכללים: סוגים מסוימים של ביגוד, הנעלה, מזון שונים (גבינה, חמאה, בשר עוף, ואחרים). מי רצה לקנות מכשירי חשמל או רהיטים מיצרנים מסוימים היה צריך להכניס את הזנב הארוך באופן מקורי. ייעד אותך האדם שלו מספר בתור ונתן אותו גבוה ברשימה של אלה שרצו לקנות רהיטים או כל מכשיר. ואז האדם הזה היה מחוייב בכל בוקר (למשל 6) ללכת זה לקנות שם כיוון אותו ברשימת כי אחרת יריתי בו.

השגרה במקרים מסוימים לבש לפני כמה שבועות, אבל שגרם זנב לא היו בטוחים שיש מזל לא מה nesecitaban. הרוב המכריע של המועצות חיו בתנאים קשים מאוד, במיוחד נשים גרושות. בסוף יום עבודה אישה הולך לחנויות לקנות מצרכים הצורך הראשון. זה לשים את התור, לכן בילה זמן רב, לפעמים שעות אחדות. כדי לרכוש מצרכים עיקריים ודברים אחרים (סבון, נייר טואלט, וכו ') זה היה השיבה הביתה עם שקית מלאה ביד. אשר היו ילדים קטנים אותם היה של אכילה, ואחר כך שכבת. היום הבא הוא חוזר על עצמו… השכר החודשי הממוצע היה בקרבת מקום ל- 130-150 רובלים שהיה שקול ל- 170 דולר estadoinidenses. נדיר ומפתיע שכר גבוה היו עובדים נהגי האוטובוסים והתחבורה אחרים (עד 500 רובל לחודש). אבל מהנדסים ורופאים היה 120-140 רובל לחודש. במונחים של מוצרי מזון, בגדים, מכשירי חשמל ביתיים, שאר ענפי התעשייה ציין כי אז ברוב המקרים אתה נכנס למכירה מוצרים ממוצא רוסי ומשך רק לפעמים למכירה כמה פריטי פייס אחרים (מכולת, בגדים, וכו '). ביניהם היו הרגליים של העוף אשר חשוב UU דה…. רגלי עורב האלה היו שם דיבוריים הרגליים אמריקאי. אבל הרוסים כל לקח אותם מוצרים לקבל זמן של אחרים פייס אז את הזמן בכל פעם צייר כמה עניים מוצר אכיל למכירה מיידית ברחבי העולם היה זנב ארוך יכול לא להתאים למאגר, לכן יצאו לרחוב. זה מכניס את podiran תור לבלות שם כמה שעות. כמעט כל הרוסים הייתה הזדמנות החופשה הולך למקומות אטרקטיביים אחרים בארץ אשר היה הים השחור ו יעדים מעניינים נוספים. אבל הבדל של הזמן נוכח באותו הזמן הייתה ההזדמנות של חופשה רק בארצם בבית, קרי, האיחוד הסובייטי יהיה קל מדי פעם כמה פייס הסוציאליסטית של אז (בולגריה, צ'כוסלובקיה). לאחר מכן חבילות היו זולים, ולכן היו והממוקם בכיסו של כלל האוכלוסיה של ברית המועצות. אז היה החיים של רוב העם הרוסי של אז. אתה עשוי להיות מעוניין.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved