ניהול ההון האינטלקטואלי.

תכנון, התקנה ותחזוקה של "בית חכם". המערכת של "בית חכם" מורכב מרכיבים, אשר כוללים דיור (שיוצרו על ידי שחול), שבבים (אספקה ​​מסין, על פי דרישה) ו תוכנה עבור מערכת "בית חכם" לבין עיצוב האתר עבור גישה מרחוק וניהול המערכת. משאבי החברה 1.Intellektualnye מורכבים ידע, מידע טכני תיעוד, על שותפים, מידע על יצרנים וספקים, מאגרי מידע של לקוחות, מערכות תוכנה, "בית חכם" פריסות עיצוב תבניות אתר. חשוב במיוחד הוא ידע, איך מערכת הייצור, אשר נותן יתרון על פני המוצרים המתחרים ואת בסיס הלקוחות. לקוחות שרכשו "בית חכם" זקוקים לטיפול נוסף במערכת, והמערכת מיוצר בשיטת הבלוק, והרחבה נוספת של המערכת עם יחידות נוספות מביא הזמנות חדשות. הרחבת בסיס הלקוחות, על ידי מתן שירות טוב יותר כדי להגדיל את מספר מכירות יסודי ותיכון, והפחתת מחיר על חשבון המוצר המוגמר משמש ידע הופך למוצר תחרותי בשוק.

2.When ניתוח של יצירה ויישום של מערכות חדשות לפיתוח עתידי של החברה השימוש במנוע החיפוש מרכזי נתונים, ניתוח מאמרים ופרסומים מדעיים, גישה חדשנית סוכנים. 3.Sistema "בית חכם" מוגן כמו ידע, יותר פותר את הבעיה של פטנטים הרגולטור Intelligent רב מתח, אשר הוא הליבה של "בית חכם", וכדי לשפר את זה הרבה תשומת לב הוא שילם 4.Personal המשתתפות ברווחים של הארגון, עבודה אווירה של שותפות בתחרות ידידותית המאפשרת עובדי ידע ליצור וליישם רעיונות חדשים. מערכת האימון להעביר רציפה של ניסיון בקרב העובדים. היקף התמורה תלויה במידה השתתפותם בפיתוח של מוצרים חדשים. העובדים מונעים לא רק כלכלית, אלא גם לעבוד בארגון מהווה את הצוות לשפר את המשאבים האינטלקטואליים שלהם. 5.Sotrudniki לחתום על הסכם סודיות של סודות מסחריים ומידע חסוי. הרשת הפנימית של הארגון הוא רב קומות מערכת של גישה למידע מאוחסן על שרת בארגון, אינו נגיש מהאינטרנט.

רק אלה עובדים שעובדים על הפרויקט, יש גישה הפרויקט. הציורים מאוחסנים טכנולוגיות בטוח בשעה קבועה מעקב וידאו. גישה למסדי נתונים של לקוחות, ספקים ויצרנים יש רק שני אנשים מתוך הארגון. ארגון 6.B מאורגן חילופי ניסיון בין אנשי הצוות, על סיומו המוצלח של הפרויקט, צוות הארגונים נפגשו עם השלבים העיקריים של הפרויקט במסגרות פורמליות ובלתי פורמליות. נוצר ללא הרף תקציב להכשרת עובדים, ניטור הוא התחומים העיקריים של המחקר. 7.Politika ארגון לניהול המשאבים האינטלקטואליים מתמקדת בפיתוח ההון האנושי, מבניים הלקוח. כדי להשיג את היעדים האסטרטגיים של הארגון השתמשו באסטרטגיה האינטראקציה של כל שלושת הון אינטלקטואלי בינם לבין עצמם.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved