מערכות יחסים מתבגרים

חלפו כל השלבים השונים של החיים או מה שעוד לפני זה, אנשים נולדים עם מתנה, לאט לאט אנו מפתחים, בהתחלה שאנחנו מובלים על ידי הדחפים שלו, אבל אז אתה חייב לשלוט כי זה הדבר הנכון בחברה שלנו ככל שאנו גדלים, השלב מורכב יותר הוא גיל ההתבגרות , הם לא ילדים ולא מבוגרים… אז מה אנחנו? אנחנו שילוב של כיף, בעיות, הורמונים מהפכה, צעד את התמימות לפרודנס קרי, המבוגר העולם. אותם בגיל ההתבגרות אותנו נוטים לדאוג על-ידי. המכללה: אם לחזור על הקורס, אם מעבר ל- if הבאים, תאשר בדיקה והם עצבני על ידי זה למרות סקס הפכו רבים בעבר, אם הפרופסור אתה מושעה. זה תמונה: במקרה זה להם יותר בנות זה החבר'ה האלה נוטים להיות חלק גדול הפעם בפני מראה על ידי המראה שלנו ללא הרף חוזרים על כמו תוכי : ÿSeguro שאני טוב? , ÿMe נראה טוב על הציצית?, ÿMe לעזוב את ralla?. מאומה החבר'ה של בושם, דאודורנט הם מנסים ללכוד את תשומת הלב של הבנות עם התדמית שלהם וגם אם נזדקק להצביע על חדר כושר, חברים, חופש, חיוני מקום בבית, אנו מאמינים כי ככל שאנחנו לא מבינים או שהם רוצים; עימותים עם ההורים…

אחד המשותפים אלה שגורמים טפשי ואנחנו אבוד בעננים הוא כאשר התאהבנו משער לשער, נותן לנו על-ידי הפיכת שטויות, בדיחות עם חברים לעיתים קרובות יותר. לצחוק רוב הזמן, אנחנו embobamos עם מה הסובב אותנו ואנו כל הזמן חושב על אותו אדם שאנו מחשיבים כל כך מיוחד… אם הכל אושר, השאלה היא, אבל la vie en רוז לא תמיד ראיתי כי ישנם פעמים ב מי מרגיש רע בתוך רק. משלמת את זה עם מי יש לו לצידו, בני נוער כל כך, כמו אק עולה כי ו נמוך לעיתים קרובות בהתאם מצב רוחנו, לפעמים אנחנו גם דיכאון או כדי וייללה באושר. בברכה, החודשים הראשונים בסדר גמור עם אותו אדם, אתה לפעמים חושב שיש לאיש שלך החיים, אך בדרך-כלל מתעייפות בקרוב, יש תמיד רגע ב אשר נותן לך לחשוב אם מה שעשית טוב לצאת עם אותו אדם, ואז זה החרטה אותך כאשר נציגי פנימה ולתת סיבות כדי לגרום לך לסבול אדם, יבין זאת רק כי אתה לא / אותו / a, אז אתה חושב תוכנית לסיים מערכת היחסים, ולעיתים בלי לחשוב איך לעשות את זה נכון יותר נזק ואת מערכת היחסים הזו כמו טוב זה היה, אפילו לא להיות מאחזרת ריפוי לאט כמו חברים. אבל, לא תמיד כל כך, לפעמים כמה יכול להיות טוב, הוא מודאג על ידי דברים זה לא שווה את זה עונש, על ידי שטויות, דברים זה מבוגרים מהם לא les דן חשוב בכך יש בעיות הרבה יותר: העבודה, לבית, להכין את ארוחת הערב להם ילדים, סדר אותם השותפים, הצ'יף, הוא לתשלום כל חודש המשכנתא, האור , הדלק, המים, בקולג ', לקנות מזון יומי, לעטוף הוא מציאות, רגע זה מגיע הלילה על ידי כי היום היא העשרה עסוקים מאוד, אותם רק.

מתכוננים להיות כמוהם, מבוגרים בעתיד, על ידי הזמן , תדאג לגבי דברים כמו כי קראתי מעל, אחת הבעיות טיפוסי של בני הזוג הוא גם החברה תקבל באמצע השניים להיות אינטימיים החבר והחברה הטובה ביותר שלה לאכול את הראש בשביל לחשוב כי הם יחד, אפילו את כוונותיהם של חברתה האחרים, לפעמים אנחנו מסתכלים על פרטים קטנים אנחנו צריכים להסיר את חשיבות כי כל אחד הוא כפי שהוא , אבל לא את הכבוד, על ידי זה הם מאוד עקשן ולנסות יש תמיד הסיבה בכך אותנו נחשב "קטנים לשיחה", אם הוא הרחיק את בני הזוג, לעקרון להניח את הסיכון ולנסות פסוק מה כל יכול אבל יש רגעים אשר חושבים זה או היא canviar ואני אומר כמוהם המתבגר "אותנו. תפורר" החל לקחת של פחות לאדם הזה זה רק ביום morros. ישנם קשרי לשרת רק לתת כמה נשיקות ו סיים, אחרים רק פיזי, נוספות כימיה אבל ביישן לקחת צעד נוסף. בקשר הגומלין חייב להיות כל משתנה מעט, אהבה באה לידי ביטוי על-ידי דיבור ותקשורת, נשיקות, חיבוקים, יותר מתבגרים enamorarmos לאבד תחושה, לפעמים אתה יכול לשחק טריק זה הקשר יכול להסתיים רע, כאשר אנו מאמינים כי אנו תיפול לעולם, לא לצאת עם מישהו אחר, או אבל לאחרים שרוצים רק להתעסק לא מבינים כי תדחה, הבנות גם מניפולטיבי ואת תגרמו להם לשלם כי יש מגוון רחב של אנשים. בכל מקרה העשרה יושבת הראש כמו שמקבלת החוויה ולא אצל התובע כי יש של פתח הוא לעולם, לא אובססיה היא עם דברים מיותרים, אמצעי זה להתפתח עוד שלב, זה ולכן הם התבגרות.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved