ממיט סיני (hania)

ההרכב כבד משאיות חאניה סינית משאיות משאיות חאניה לפני זמן לא רב במפעל להתחיל להפיק Jining סין הלאומית כלי הרכב המסחריים קבוצת ושות', בע מ, תאגיד CNHTC כלולה. הצמח יש קו ייצור חדש מודרני, המאפשר לייצר רכב חדש איכותית. ממיט חאניה מאפיינים קרוב ככל האפשר משאיות אירופאיות: זהו, מאפיינים טכניים מעולים, צריכת דלק נמוכה, נוחות מונית. חאניה הוא מכונה. דור חדש, זה מכונת באיכות מעולה ביותר. מיוצר על בסיס סדרת הקודם, Sinotruk היה, Howo (hania) שנאספו כל הטוב ביותר. והם כ- 80% של החלקים להחלפה. משאיות אלו נוצרות במיוחד עבור ייצוא רוסיה והם נמכרים רק באמצעות ספקים מורשים.

כתוצאה מכך, תקופת האחריות הוא גדל עד 3 שנים (60000 ק"מ ריצה). תחת שם המותג (hania) הפיק כמעט קו שלם של מכונות סלילת כבישים: משאיות, טרקטורים, מערבלי בטון משאיות, עם דופנים, מכונות השקייה ושלג, משאיות, משאיות אשפה ועוד כלי רכב יכול להיות גם שרשומים עם חאניה טריילרים וסמי טריילרים למחצה. כלי רכב מיוחדים, מצוידים עם חאניה חדש מנוע שישה צילינדרים WD615 (רישיון של שטייר האוסטרי) היכולת של 266 415ls. מנגנונים אלה הביא תקן Euro-3 ויש חדש אלפא-cifernoe WD 615.93 ייעוד (290 HP), WD 615.95 (336 kW), WD 615.96 (371). המכוניות יש סיכוי להתקין חאניה dvenadcatistupenchatoj פולר איטון השידורים (ארצות הברית רישיון). גם המכוניות מורשה גשרים שטייר, ZF8098 ההיגוי (רשיון), מחוזק מעיינות, הידראולי הרמת גוף Hyva (מיקום הרמת מנגנון, לקיחה בחשבון כל משאלות של הלקוחות שלנו, עכשיו רק מקדימה, קרי הבקתה). ההבדל העיקרי בין משאיות של חאניה Howo Sinotruk כבר, זה הבקתה.

הבקתה (hania) עשוי תחת רישיון סקאניה. בהתאם לכך, את הנוחות של הנהג החדש שיפור לעומת אינדיקטורים טובים של Howo. הבקתה מצוידת אקלים נפרדת שליטה, חלונות חשמליים, מושבים מתכווננים, מתכוונן היגוי עמודה, מחומם מראות. יכול להיות מצוידים עם טלוויזיית LCD, DVD, מקרר. הבדל נוסף הוא מנגנון אוטומטי הרמת/הנמכת המונית! בנוסף basic, נפוץ עם Howo פרמטרים כגון אוהד, מצמד Hydrolic שיפור סוללה, ABS, גוף חימום על ידי גזי פליטה, גדל כוח מחולל משאיות (hania) באפשרותך להתקין את ההרחבה הבאה: מנוע נוזלי preheater, חומת מגן בור קיבול הגנות, אופטימוס פריים עם מברשת, לכיסוי צלחת אור אחורי, קדמי, אחורי-הציר מייצבים וכד' על ההרכב החדש של משאיות מיכלי דלק יכול להיות מותקן עד 450 ליטר נפח. יש לזכור, איזה מנועי הובא תקן Euro-3 אקולוגי תאימות, אולם, לא איבדו האיכות-כוחם העיקרי אליהם גדל באמצעות התקנת טורבינות! וחי מנוע "המפץ הגדול", כפי שהיא מכונה, פחות. לכן, האפשרות הטובה ביותר יהיה להפעיל מכונות עם קיבולת של מנוע המותקן בבית החרושת.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved