מכתב סיכום מושלם

מכתבי הקדמה הטובה ביותר הם "שאלה בעמוד." מדוע? בהתאם מעסיקים עמוס של היום כבר overburdened, מוצפת לעתים קרובות. הדרך הטובה ביותר לתפוס את העין היא "להיות קצר?" "ולא יהיה." אל תשאיר רוצה יותר? מה הם קוראים לך לראיון? זהו בדיוק את מה אחד מצפה. לכתוב מכתב ההופכת את נקודת שלו על העבודה הרצוי, מציג בהתלהבות שלו, מבקש בבירור את ההזדמנות לפגוש באדם. למקם את אלה סודות שבע "קצרים, לכסות מתוק ' האות להתאמן וקבל את שיחת הטלפון בשבוע הבא: 1. לכתוב מכתב הסיכום המתאימה ב- – דף MAX – שלוש מלא פיסקאות!" מחיק 2 למכתב של 'רווח לבן' באמצעות יצירת שוליים נדיב, יצירת רווח כפול בין פיסקאות. " 3. השתמש רשימות עם תבליטים ורשימות ממוספרות במקומות המתאימים. פעולה זו מאפשרת הבנה קלה.

4. לעניות דעתי בזן יכול לקבוע . ייעוץ המשפט הראשון של כל פיסקה עם מודגש כדי לצייר ב- reader. 5. ליצור פסקאות עם שלושה או ארבעה משפטים גם לכתוב כל אחד. שידור שלו תשוקה והתלהבות המרואיינים עבור מיקום שמוצע. לענייננו, קבוצת בזן הוא הכתובת בשבילך. 6. הדפסת מכתב שלם למחקר עבור "קלה על המראה של העיניים". זכור, פחות הוא יותר.

7 נקה ולבקש ישירות את ההזדמנות המרואיינים! הנה לך! שבעה סודות לארץ יותר עבודה ראיונות, מקווה כי העבודה חיפשתי אותך כבר. הוא כיצד קצר ולבנות מתוק!? סוויני ג'ימי הוא נשיא CareerJimmy, מחבר חדש "אות Amazing הבורא". ג'ימי כתב מספר אנשי מקצוע הקשורים ספרים וייחודי שלו בגישה ", מחפש עבודה-תיבת", המאמרים שלו לבצע עבודה מועדפת של מקלט מדיני. ג'ימי מתפרסמים באופן קבוע של חלק האינטרנט הגדול מירוץ אתרים. מי רוצה את הטלפון מצלצל עם ראיונות של איכות תעסוקה? בקר ג'ימי באינטרנט כעת את "אות מצגת" באופן מיידי היום.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved