מכוניות היברידיות ובלוגים פינג

במהלך השנתיים האחרונות, אחד הכללת טקטיקות SEO הטוב ביותר היה השימוש של בלוגים. בלוגים הפכו תקן של בסיס בשיווק קידום אתרים, אך פעמים לשנות, גם עושה את זה את האפקטיביות של כל טקטיקה. עם אמרה זו שפעלה לפני שנתיים, בהחלט לא אותו הדבר פועל כעת. החלק הגרוע ביותר הוא המוכרים כשקהל לעקוב אחר הוראת השיטות הישנות של שיווק עם SEO בלוגים להמונים. במאמר זה, יהיה מואר לצורה חדשה של קידום אתרים שיווק עם בלוגים. בואו נתחיל עם חיסול של כשל ענק.

הבלוג פינג הוא תהליך שבו פרסם (בעיקר) קטע מידע מהאתר שלך בבלוג blogger.com עם כתובת URL כדי לכלול את האתר שלך ולאחר מכן להודיע יאהו כי יש פוסט בבלוג זה. הרעיון הוא הבלוג שלך אינדקס במהירות על-ידי Google (בגלל blogger.com) ו- Yahoo. זה נחוץ רק כדי הבלוג פינג מרבי של 10 דפים באתר שלך. היחידה לשם כך נועד למשוך למנועי החיפוש באתר שלך ולתת לך עכביש שאר האתר שלך בעצמך. ניתן להקביל בין תהליך זה עם השכרת של קישורים. פשוט לשכור קישור לאתר שלך כדי לקבל את העכבישים לבקר באתר האינטרנט.

למרבה הצער מוכרי רעב הכסף הגיע, לא הבנתי את הרעיון, היו לאחר מכן הוזמן ללמד אנשים כי בכל דף באתר שלך דורש הבלוג פינג. כדי להפוך את ענייני גרוע, אלה המוכרים כשקהל באותו החל ללמד את חסידיו כי שלושה דפי להתייחס בכל 15 דקות. הבלוג פינג אינו יעיל כפי שהיה במשך שנה בגלל tarugas האלה. עם זאת, זה היה הרגע שבו מתפתח התהליך. היעילות שלו היה פחת עקב שימוש לרעה וחינוך שגוי. לאחר מכן, התפתח היכן? זה הפך הבלוג עצמו אורגני הולכת וגדלה. מערכת בלוגים זה מקבל נתונים ממקורות מרוחקים, הצבות באופן עקבי, אך לעתים. זה לוקח את הנתונים קל לשימוש ו מבקרים ממגוון רחב של מקורות, בעוד עדיין פניכם בקישורים הרצוי על-ידי מנועי החיפוש. הבלוג הזה דוחות בכל יותר מ-50 בלוגים ספריות פעם הודעה אוטומטית שגרם, כך שזה מאוד יקר ערך האלגוריתמים של מנועי החיפוש. כיצד תוכל להשיג את זה? תחילה, עליך וורדפרס (ו- RSS לבלוג (לאחר הורדת שניהם, הקפד להתקין אותם. לאחר ההתקנה, להגדיר וורדפרס על-ידי הוראות ניתן למצוא כאן: שנית, ליצור רשימה של קישורים באתר אשר ישמש בזה היברידית בלוג ופינג טקטיקה חדשה. אחד היתרונות של RSS לבלוג הוא כלי אשר מבצע זאת באופן אוטומטי עבורך. שלישית, להוסיף קישורים אלה שנקטפו הזנת ה-RSS במערכת בלוג, הקש על שמור. לצרף cron שלך כדי לשלוח כמה פעמים שאתה רוצה ואתה. זהו בקצרה. ישנם כמה נקודות נוספות אשר אמור להיות, קודם כל, בעת שימוש ב- RSS לבלוג יש גם את האפשרות להוסיף נתונים נוספים על פי מקורות אחרים כדי להפוך את הבלוג שלך WordPress קריא על ידי ההמונים. שנית, הספר טריקים וורדפרס נותן לך את הידע כדי להפוך את הבלוג מנוע ידידותי החיפוש שלך, כמו גם מתן רשימה של ספריות של בלוגים אשר מקבלים הודעה בכל פעם שאתה מבצע כניסה. עם טקטיקה זו חושף, זה הכוונה שלי כדי שתוכל ליהנות הכללת מהירה של מנועי החיפוש שמגיע מתוך היישום. האם זכויות יוצרים-2005-קית-Baxter מאמר זה נכתב על-ידי קית בקסטר, במאי ועורך עלון מכירה מהירה על וידאו אם ברצונך ללמוד כיצד לנהל כמויות גדולות של התנועה לאתר שלך, כמנוי האתר כעת? הוא רק $7.00 לחודש!

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved