מה זה טלמרקטינג?

, טלמרקטינג טלמרקטינג נקרא גם צורה אחרת של שיווק ישיר, וזה שונה שיטות או צורות אחרות באמצעות אמצעי תקשורת (טלפון) לפנות ללקוחות עם אחד ואת הקצה זהה, אשר סחירים. למרות שסוג זה של שיווק יש להשתמש ספציפי, גם נותן אחרות שימושי אם לא תמיד הסיבה העיקרית היא מכירה ישירה. משמש לאימונים סטטיסטיקה מיצוב כמו גם מוצרים או שירותים עסקיים אשר לאחר מכן ניתן יהיה שיפור הציע באיכות גבוהה יותר ויעילות יותר. מתקנים: שמות של לקוחות פוטנציאליים או העתיד שעליו לבצע טלמרקטינג ניתן להשיג בקלות יחסית, בעיקר במדריכי טלפון, מנועי חיפוש באינטרנט או ספריות, ברכישה של כל הנתונים בכל רשימה של הציבור פרסומת טלוויזיה, רדיו, גרפיקה, וכו 'המלצה. Presorting במוקדמות מאוד חשוב והכרחי, אפשר לסווג את הלקוחות הפוטנציאליים או כלולים ברשימות שונות, פנימיות, וסיווג זה עומד פרמטרים מסוימים להיבדק והשוו אחד עם השני ליצירת הרשימה הסופית לקביעת עדיפות וסדר שיהפכו את telemarketin. פרמטרים אלה מבוססים על מילים פשוטות אך הגדרת אשר דלק הרשימה מנסה להבדיל בין הלקוחות הפוטנציאליים ולקבוע שהן טובות יותר או מעניין זה. קריירה: פריטים חשובים משהו שכדאי לזכור, את המסלול של החברה. Solvency: אני מתייחס באופן ספציפי את כוחו כחברה.

רכישה נפח: באופן משמעותי, אם החברה מוכרת הרבה ולכן הקונה טוב מאוד. נוכחות שוק: זה טוב לדעת כי לוקח נתח השוק, או לפי נפח או לפי אזורים גיאוגרפיים, זה עובדה, ביחד עם אחרים, לקבוע את החשיבות של הלקוח הפוטנציאלי. היכולת לשלם: הגורמים, שיעור הסיכון קשורה ישירות במשך הזמן שבו מתבצע התשלום, עבור סיכון לטווח ארוך יותר, ולכן קצר טווח בסיכון נמוך. לפעמים עדיף להרוויח פחות, אך לגבות יותר לבצע מימון נוסף לטווח קצר וארוך. זה תלוי אך ורק על רמת הסיכון שהם רוצים לקחת את כל החברה.

יתרונות כצעד ראשון הוא צמצום עלויות הייצוג, יש סוחר או איש מכירות אשר הסיור בערים שונות היא העלות של דמי, הרכב מזון, לינה כמובן להיות מחויב בגין מכירות קולקציות. טבע תעשיות is likely to increase your knowledge. המכירה על ידי טלמרקטינג או טלמרקטינג היא אלטרנטיבה אמיתית הרבה יותר זול וגם מיושמים בתדירות הולכת וגוברת בעסקים. חלופה זו היא בבירור דרך חדשה של שיווק ישיר תואמת את המציאות של פעמים של "רזה". טלמרקטינג הוא כלי מכירות אמיתי תחרותי מאוד אם כי ישנם מבקרים אשר להזכיר כי שיחה יכולה להיחשב פולשניות או משבש, אני אישית מאמין, לעומת זאת, אם אתה יודע ליישם כהלכה את הכלי הזה, תוכל ליצור קשר ישירות עם הלקוח. טלמרקטינג טוב להשתמש בכוח השכנוע שלו ולסלול את הדרך, גס לפעמים, להגיע ישירות אל הלקוח לברר ספקות או חששות שיש לך בנוגע התכונות או המאפיינים של המוצר או השירות המוצע, כמו גם את החברה עצמה, שלא לדבר על זה גם אמצעי פרסום. טלמרקטינג יכול לפתור את האפשרויות באותו הזמן היו מעורבים בהליך המכירה עצמה, כגון: קידום עצמו, תדירות או תוצאה של televisita, קבלת הזמנות רכש או בקשות, תלונות או הצעות, טיפול הצרכן, תיאום פעולות המסירה, לאחר המכירות והשירותים שכדאי לקחת בחשבון חום, שלווה, בהירות של מושגים דיאלוג בשיחה הם המפתח. אם אתה רוצה להתאים אישית את המכירה הוא אידיאלי כדי לקבל ראיונות מאורגן היטב ושימושי. בתוך כל איש קשר לספק ולהדגיש את היתרונות כי ידבר עם במוצר או בשירות. זכרו תמיד כי טלמרקטינג בדרך כלל מכירה מראש, כמו גם את המכירה המסורתית גם כאן זה לוקח זמן, לא ממהרים המכירה, כמו גם הצצה מהירה של הטלפון נאלץ מעצבן קצת. תמיד יש אס בשרוול שלה כדי לשפר את מחיר, תנאי, או טווח זמן של משלוח או משהו כזה המספק תועלת נוספת ללקוח. לבסוף, כמו התקשורת הוא ביטוי קצת אני משאיר מצאתי ספר של dr. Lair ריביירו ואני תמיד לזכור: איך לומר דברים חשובה כמו מה שאנחנו רוצים לתקשר הדרך באופן גלוי או שהם יכולים לשנות את משמעות המילים. מזל טוב! אדוארדו בלנקו.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved