מהי העלות של שכר לימוד?

מהי העלות הממוצעת של שכר לימוד? זוהי שאלה בעתיד תלמידים והורים רוב לשאול, לדעת לתכנן המכללה לחינוך. הקצב הממוצע הלאומי של שכר לימוד עבור אוניברסיטאות ציבוריות הוא $4,694 בכל שנה בתושבי המדינה. נתון זה כולל הן תעריפי שכר לימוד, דמי לתלמיד במשרה מלאה. הקצב הממוצע של הרשמה לאוניברסיטה בבתי ספר, אוניברסיטאות פרטיות הוא בסביבות 20,000 $ לשנה שכר לימוד, דמי. סטודנטים רבים לנצל את היתרונות של הרשמה נמוכה יחסי של שנתיים של הציבור בבתי ספר ובמכללות. שכר הלימוד הממוצע עבור המכללה שנתיים הוא רק 2,076 דולר לשנה. להגדיל את שכר הלימוד של המכללה בזמן טוב לקבל מושג לגבי העלות הנוכחי של שכר לימוד, חשוב גם להבין את הגדלת עלויות שכר לימוד.

סטודנטים אשר עדיין יש מספר שנים לפני הזן האוניברסיטה ואת משפחותיהם צריכים להיות מודעים מאוד הערכות צפוי במקום עלויות בפועל, כדי שהם יוכלו לתכנן בהתאם. עלייה של תעריפי הרשמה בקצב כפול של האינפלציה כללי. בממוצע, הרשמה נוטה להגדיל את 8% לשנה. מספר שנות לימוד לראות עלייה גדול אחד שאחרים, גורמים כלכליים רבים מגיעים למשחק כאשר אוניברסיטה מחליט להגדיל את ההרשמה. עבור שנת הלימודים 2005-2006 בבתי ספר רבים הגבירה תעריפי הרשמה. דוגמה כזו גידול של שכר לימוד ב אוניברסיטת קולורדו, שבו יגויסו תעריפי הרשמה כדי כל הקמפוסים של המערכת.

בקמפוס סלע שכר לימוד עולים-27.8%, מ- $3,480 כדי $4446. קמפוס אוניברסיטת קולורדו אחרים יהיה גידול דומה. כעת … חדשות טובות למרות מגדילות בשערי המכללה-שכר לימוד, יותר תלמידים אשר מעולם לא הן מנצלות תוכניות סיוע חינוכי. על פי דו ח הלוח המכללה, "ב- 2003-04, הסכום שבו הסטודנט הממוצע ששולם בפועל על-ידי לארבע מוסד ציבורי, לאחר קבלת מענקים והטבות מס לחינוך, היה כ $1,300 לתלמיד". מענקים ממשלתיים, כגון פל להעניק מימון שסופק עבור סטודנטים רבים. למעשה, לסטודנטים המשתתפים בתי ספר בשנתיים של מתן סובסידיה עשוי לכסות את כל העלות של שכר הלימוד. תוכניות של מענקים מטעם אוניברסיטאות, חברות וארגונים ללא כוונת רווח זמינים לסייע סטודנטים defray את העלות של שכר לימוד. ישנן הרבה תוכניות זמינות מלגות, האוניברסיטה היא עושה אותו אפילו קל יותר למצוא תוכניות אלה באמצעות האינטרנט. עם שילוב של חיסכון, סיוע כלכלי ומלגות לסטודנטים רבים היום מסוגלים לשלם שכר לימוד, להמשיך החינוך שלהם. מייקל קרטר הוא משתתף ב מדריך המכללה סיוע כספי, מקור מידע מקוון עבור מימון החינוך, מלגות, הלוואות. גלה עוד אודות

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved