להתחיל את העסק שלך באינטרנט עכשיו.

מהו הדבר היחיד שאתה צריך להקים עסק באינטרנט?… את יודעת הדבר היחיד שאתה צריך להקים עסק באינטרנט . זה לא מה שאתה חושב… אם תשאלו מומחי 10 מה נדרש כדי להפעיל בהצלחה את עסק באינטרנט, אין שום ספק כי תמצא מגוון אמיתי של תגובות. רוב המומחים יגיד לך שאתה צריך אתר אינטרנט לראשונה. אחרים יגיד לך כי העדיפות שלהן הוא שתהיה רשימה של מנויים. אחרים גם יגיד לך מוצר או שירות חייב לבוא הראשון.

העובדה היא כי לצמיחה מוצלח של עסק אינטרנט, אתה תדרוש של הפריטים האלה ועוד רבים ואולי. אבל יש פריט, אשר מופיע במראה של הצלחה קשה עבור אנשים רבים… אני אוהב לקרוא לזה להחזיק על משהו כדי לקבל את זה. מעולם לא שמעו את זה? זה מה אני מגדירים: התמדה עקשן; קשיחות החלטית. אולי הגיע הזמן לתהות, מה יכולת לעשות. אם הסרת את אוצר המילים שלהם "אני לא" ולהימנע המחשבות שלהם כדי להגביל את היכולות שלה. העובדה היא כי ניתן להשיג הצלחה בעסק למרות העדר כישרון, השקעות הון, ידע על מוצר, אפילו בלי מארחת, אחרים "תירוצים" כי אנשים משתמשים כדי לפתוח עסק משלך באינטרנט.

אולם, זו עובדה ידועה, במיוחד בקרב בעלי עסקים מוצלחת באינטרנט, להצלחה עליך לעשות דברים עם נחישות ומקל עם משהו עד שאתה מקבל את זה כי-אתגרים חדשים כל הזמן בדרכים שונות. כמובן, אני לא ממליצה כי הוא להתמקד יותר קשה לנצח דרך כסף. כי אתה לא מוכן להיכנע, נא הפעילו את השכל הישר. הנה רעיון כדי לגלות אם הוא נתן רק את העסק נכון או לא. אם יש לך אלה ארבעה שלבים להשלים שישה חודשים לאחר מכן, אתה עדיין לא מקבל תוצאות, זה יהיה הזמן לבחון בנישה אחרת. 1. אתה מחקר נישה וחושב שלך כל הזמן על הצרכים שאתה יכול לפגוש. במקרה הזה אני חושב ש ישראל בכר צודק במה בהוא אומר. 2. יש לך אתר אינטרנט איכותי. 3. יש לך לפחות 2 או 3 מקורות טובים של התנועה. 4. אתה יוצר רשימת מנויים וניצוח היא המשך לקוחות פוטנציאליים. אם לאחר עושה את כל האמור לעיל. עדיין לא הרוויח כסף, אולי זה הזמן לנסות משרה חדשה. ישנם מיליוני קונים רעב אלפי נישות כי הם מוכנים לקנות. המשך לחפש עמוק עד שאתה מוצא צורך שמחסה נישה מסויימת. זה ייקח רק כמה חודשים כדי להכיר את השוק. כל חודש, הם אלפי אנשים שחקרו מידע על איך לעשות כסף באינטרנט, אך למרבה הצער פחות מ- 3% מהאנשים האלה למעשה להרוויח קצת כסף. בעלי עסקים שעושים כסף הם אלה אשר לא ללכת לאחור כאשר הם להתמודד עם האתגרים אותם בפני כל סוחרים באינטרנט. הוא לא אחד של 97% זה משאיר לפני שתתחיל. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, לאחר מחיקת את "אני יכול" מתוך אוצר המילים שלהם, ו החלף לי Aferraré כדי להשיג את זה. פרדי לאון מנכ ל והשירותים צעד אחר צעד של אפס הדרכות וידאו דרך כמו יצירה עסק משלך באינטרנט. בקרו עכשיו במרכז ההדרכה שלנו

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved