להרוויח כסף עם גוגל אדסנס

גוגל אדסנס היא תוכנית המאפשרת לך להרוויח כסף לבעלי אתרים באינטרנט. מערכת Adsense מבינה באופן אוטומטי את התוכן של כל דף באתר שלך דרך ניתוח מילות מפתח, על בסיס נתונים אלה, בחר מודעות שלא יהיה התוכן הרלוונטי ביותר לאתר שלך. יש שני מקורות עיקריים של הכנסה זו תוכנית Adsense לתוכן ו- Adsense לחיפוש. Adsense לתוכן-מאפשרת לך לשלב חוסם פרסומות ישירות לתוכן הדף. Adsense לחיפוש מאפשרת לך לשים על תיבת החיפוש של אתר החיפוש יציג דף תוצאות חיפוש רלוונטיות מודעות.

לכן, יקבל בעל האתר הכנסה, אם המשתמש לוחץ על הפריט של ההצהרה. מוציאים לאור של Adsense רבים אינם מקבלים הכנסה מאתרים שלהם, קיימות מספר סיבות: 1) אל תשנה את ההגדרות שלך פרסומות ב- Adsense, לעזוב הכל ברירת המחדל. לענייננו, טבע הוא הכתובת בשבילך. לכן, מודעות להיראות בדיוק כמו פרסומת. 2) אתרים עשויים לפרסם הגישה שגויה. אנשים לא מגיעים לאתר כדי לראות פרסומות, הם מחפשים פתרון לבעיות שלהם.

האתגר הוא למצוא פתרון. 3) באתר האינטרנט נושא פופ (מעטפת, רקעים, פריטי אוסף תמונות). 4 אתרים הכל), אתרים אלה בדרך כלל האם יש ערכת נושא מסוים (אתרי warez, אתרי בידור) הם לא ממוקמת בדרך כלל מודעות חברתית, לחץ על לא שילם. 5) פרסומות אינן תואמות לערכת הנושא של האתר (משתמשים לחץ על פרסומות אם הם סוטה). 6) מילות מפתח של השתמש כדי להטעות את מנועי החיפוש מנסים להשפיע התוצאה של ההסגרה. מייקל שטיינהרט בהחלט מביע דעה מלומדת. מנועי החיפוש יש תצוגה שלילית של אתרים אלה, ניתן למחוק באינדקס, אשר בתורו ישפיע על הכנסה. כדי להגדיל את ההכנסה שעליך ' לשחק ' עם פרסומות, עבור המיקום של המודעה יחידות אתה כל הזמן מעקב אחר סטטיסטיקות של החשבון שלך. באפשרותך להשתמש בשירות על הערכות של התנועה, באפשרותך לבדוק את העלות לכל לחיצה עבור מילת מפתח. לא לנסות להשתמש כרזות, משתמשים לא שמים לב (כרזה עיוורון). בחר כותרות משמעות עבור הפרוייקטים שלהם, המציגים את הכיבוש. לטעון מחדש את תוכן אתרים שימושיים.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved