כמו טיפים לראיון עבודה

שלושים השניות הראשונות להפוך את המראיין מרגישים אהדה בשבילך בשלושים השניות הראשונות. המפתח הוא לספק נקודות במשותף, מערכת היחסים רק הוגדרה. פחית מחמאה כנה סיפרת האווירה טובה שיש במשרד, כל יצירה של אמנות שנמצא ¦ despachoa להימנע מדברים על תמונות שעשויים להיות במשרד או על הבגדים או תכשיטים כי המראיין יש. * שאלה חתכים יכול לשבור את הקרח, אבל אסור לשימוש מסיבות אישיות. * הצהרה קצרה של הסגנון – גורם יום מושלם, זה נראה שזה הגיע האביב ה-. הצהרות לא מתפשרים זה בשום דבר, הם טריוויאלי, אשר חייב להיות מלווה חיוך גדול.

להתיז שם שיחה עם השם של המראיין, בצורה מכוונת אל האדם, אל דמותו של הבוחן. לא לרעה. * נקודות מאמין לסימפתיה במשותף על ידי גילוי משהו להם במשותף. להיות זהיר. לשאול על איכויות כאשר יש את ההזדמנות לשאול לגלות את התכונות שאתה מחפש, מועמדים. אתה צריך את המידע הזה כדי להדגיש את הנקודות החזקות שלו. אתה יכול לשאול את המראיין-כי תכונות הם, לדעתו, הכרחי לעבודה הזאת? כמו העובדים לשעבר הפגינו? זה לא מספיק כדי לומר כי הוא הבחירה הטובה ביותר, אתה צריך למצוא דרך כי המראיין חושב בהתאמת באותו רגע למה באותו הזמן את הצורך רוב או רוצה עוד. אם אתה יודע שהם עושים שעות נוספות רבות, מעוניין הסיבה – נראה כי ומזכיר שלך מבלים שעות רבות כדי עבודה-¦ כאשר המראיין מגיב, המועמד יכול להגיד אני מפחד שלעשות תוספות או עבודה קשה – שאני יכול לעזור להפחית את הלחץ שיש בכך אזורים, בעוד כמה ימים, שתוכל להתמקד עדיפויות אחרות של המחלקה.

בעיות בשאלות חוקרות המראיין, מנחה גם גלה יכולים לפרסם בעיות ספציפיות. בקש מהם המשימות הקשות ביותר הקשורות עם הדואר. בוודאי כבר שם יגידו של מאפיינים כלליים. מאת אנה ביאטריס קבררה Iannone העבודה יועץ סילבה.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved