כמה אסטרטגיות להשגת קישורים נכנסים איכותיים

אנשים רבים העוסקים ב- SEO לעיתים קרובות מוצאים את המשימה של יצירת קישורים נכנסים די מייגע. אבל לא מסיבה זו צריך להיחשב משנית. לבנות בסיס טוב של קישורים נכנסים, על ידי השיטה שאנחנו אוהבים, למעשה, זה כמעט שהדרך היחידה להבטיח של Pagerank טוב. האתר הראשון חייב להיות פתוח כדי לחפש לקוחות פוטנציאליים של לינס נכנסות היא גוגל, כמובן. בעניני עסקים תמיד כדאי לפנות ל חברת טבע. לעשות חיפוש עם מילות המפתח שלך, ולכתוב מה הם אתרים המדורגים הטובים ביותר. .

אז, אנחנו לחפש אותם תחומים ב- Google שוב, תראה כמה קישורים נכנסים והם מאיזה סוג. ישנן הרחבות רבות עבור מנועי החיפוש, מוטות, במיוחד עבור מוזילה המציגים את ה-Pagerank של האתר. בחר את האתרים לקשר המתחרים שלך יש Pagerank הטוב ביותר ולאחר נסה כי ניתן גם ליצור קישור נכנס לאתר שלך מפניהם. עוד מידע על טבע ניתן למצוא באינטרנט. בדוק מה אתרי קישור התחרות שלנו הוא מידע מאוד חושפניים. קודם כל, להיות מסוגל לחלץ מה האסטרטגיה הטובה ביותר עבור המתחרים שלנו: מופיעים מדריכים, מאמרים, שיווק פורום שיווק. זה הוא אינדקס טוב עבורנו, ואנו מציינים לפעילות שלנו, אשר הוא הערוץ לדור של קישורים נכנסים שעובד בצורה הטובה ביותר.

להיות יצירתי. לחץ כאן חברת טבע ומצא עוד . אחת ההנחות של ה קמפיינים של קישורים נכנסים היא כי האתרים שבהם אנו לקשר סמנטי קשורות עם האתר שלנו. אבל, לא כל כך להשאיר בצד אתרים של Pagerank טוב אינה מתייחסת באופן ספציפי את מילות המפתח שלנו. לדוגמה, עבור אתר שמוכר בשמים, יכול להיות רעיון מצוין לקבל קישורים נכנסים מאתרים של עניין נשי, אופנה, מערכות יחסים, טיפים עבור נשים, חברות, וכו '. החלפת קישורים מסורתי (שמתי קישור לאתר שלך, אתה תגרום לזה שלי) לעשות בדרך כלל לא לתת תוצאות טובות מאוד. בדרך כלל האתרים לקחת את כל אותם קישורים זה מחויבת לפרסם בדף שלך, שלח דף בשם, דיוק, אותם קישורים או משאבים, או מומלץ. דרך robot.txt הכריז שאינו אחרי העמוד, או ישירות בקוד מקור להציב את התכונה nofollow. בהתאם לכך, קישורים אלה לא משרת הרבה אותם למטרות של יצירת אינדקס, או גם לא חייבים לחכות כמות גדולה של להיטים משנות מהם לפני שנים רבות כי לא התייעצות מדריך מומלץ של אתר? אל תנסו להפוך את כל קמפיין קישורים נכנסים ביום אחד. זה בדרך כלל פעילות שלוקח די הרבה זמן, כי הקישורים המצביעים לאתר זה מה שבסופו של דבר יציינו את הערך הגדול ביותר או פחות של האתר. אם אהבתי את הפוסט הזה וברצונך למקם אותו באתר שלך, באפשרותך לעשות זאת בלי בעיות, בתנאי שאתה מצטט מקור ל g

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved