כלי כושר חלופי

כל ספורטאי תחרותי או בילוי מגוון כלים כדי להשתמש או שיטות אימון משלימים שלהם ספורט מסוים או לפגוש את הכושר צריך. אחד מהכלים האלה הוא להיות יותר פופולרי הוא Kickbike. Kickbike הוא גרסה למבוגרים של סוף גבוה של קטנוע. למרות חדש בצפון אמריקה, Kickbike מסביב כבר כ-20 שנה ב אירופה, הולנד, שבו Eurocups לאומיים ובינלאומיים מדי שנה החזיק לאומי ולהגדיר שיאים עולמיים במרחקים ועד 30 werkt 200 ק מ. הרכבת ב- Kickbike? Kickbike הוא נדחף קדימה על-ידי ובצדק כמו בכל קטנוע אחרים. מיומנות חדשה יחיד לצורך למידה לשינוי בועטת ברגליים. קיימות שתי שיטות יכול לשמש עבור החלפת בעיטות ברגליים.

אחד נקרא "עקב רול" טכני "הופ-צעד" השני. עם איזה תדר משתנה בועטת ברגליים תלוי של האדם, אך באופן כללי מקצב של 3 עד 10 יריות לפני שינוי זה נורמלי. כאשר יגדל גבעות לתקוף את מקצב. במורד הגבעות כי הם פשוט הטובים ביותר כדי להשאיר בעיטות, ושתהיה. למי שלא רוצה לראות שתי טכניקות שאתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט של Kickbike של אונטריו ב היו שנייה 36 קצר וידאו קליפ הינו זמין. אילו קבוצות שרירים משמשים? הכשרה ב- Kickbike משתמש קבוצות שרירים גדולות בהם נעשה שימוש בניהול, כמו גם רכיבה על אופניים.

להרכיב את הרגל או תמיכה רגל בקטנוע משתמשת בעיקר את הארבע ואת השרירים של הרגל, (tibial, הסובך (טווין), ו הסוליה). חלק גדול יותר של העומס בזמן נהיגה מטופלת על-ידי זה רגל תמיכה נמצאת קבוע משפחה כיפוף מחזור לבעוט. הרגל מכה כן עושה שימוש סוג המטוטלת של תנועת הנגד המתחיל הירך אשר מבוססת על glutes את מיתרי הברך, קבוצות שריר הסובך. כמו הרגל מכה הוא קדימה ומעלה את אדם נכנסים לשחק. עם קצת בפועל, ניתן להוסיף תנועה כדי לדחוף עם כלי נשק, אשר ישתתפו pectorals והשרירים של האמה. מי יהנה השימוש בקטנוע? Kickbike ניתן על-ידי אלה המעוניינים בביצועים של אור בזמן שהיא חוצה את החלק הקדמי של יציאה או מסלולי טיול אופניים למרות העיר או כאמצעי ללכת לעבודה. Kickbike יכול לשמש גם על ידי מי יש עניין יותר אינטנסיבי כושר סיבולת לב ריאה, רוצה למנוע את האופי של high-השפעה המירוץ. מאז ההשפעה היא נמוכה Kickbike הפך כלי פופולרי בקרב ספורטאים מבוגרים שהיו להם להפסיק את הפעלת עקב בעיות ירך או ברך. Kickbike הוא קל מאוד משקל 13 ק ג. מה הוא אידיאלי עבור כמעט כל קבוצת גיל של 10 עד 60 שנים של גיל. כאשר נלקחה סיבולת לב ריאה, טבע של השפעה נמוכה, לצד השימוש של קבוצות שרירים לעיל Kickbike הוא כלי נהדר הדרכה קרוס עבור כל מטייל, רץ, רוכב אופניים או מי הם מחלים מפציעה קלה. זה הוא באמת כיף בדרך ייחודית לממש. משה אביר פרופסור ל מתמטיקה, כדורסל, מעקב אחר מאמן ב- George ב- s. אנריקה דה לה אקדמיה ב טורונטו, אונטריו גם בעלי אתר האינטרנט של אונטריו Kickbike

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved