כיצד לפתור את הסכסוך שהפך הנישואים שלך?

אתה מרגיש מיואש על ידי הקרבות רציפה עם השותף שלך? אתה מוכן לעזוב את כל זה ולא לבחור פרידה או גירושין?. אתה לא לבד. כל הזוגות עוברים רגעים של חולשה, משבר, התחושה אסירים חיי הנישואים שלהם. ? למה את הרגעים האלה של סכסוך משפחתי כי הקשר לא ברצינות מכאיבה בגללם ידרוש כמויות גדולות של עבודה קשה ומסירות כשמדובר טיפול המצב שלך על-ידי שניהם. יהיה צורך זה אתה afrontéis בעיות בדרך חדשה ושונה. כיצד להתמודד עם הקונפליקטים האלה? המפתח בכל זוג ובאופן כללי, בכל מערכת יחסים, הוא תקשורת.

כשכל זה אבוד, ניתן לומר כי יש דרך חזרה. מסיבה זו כי שניהם צריך לנסות לשחזר את הקישור בין השניים, לשנות לגמרי את הדרך של דיבור והקשבה. (א) זוכרת שפגשת את השותף שלך? הכול היה מעניין אותך, יכולת לדבר עם שלה, שעות, מנסה להכיר אותה. בלי עם זאת, הכל נראה שגרה פשוטה ונראה אותו אדם אין סודות. אובדן עניין נמצא מאחורי הפסקות רבות. לכן, מומלץ כי היה ניסיון להראות את תשומת הלב וגורם ההפתעה מה בעלך רוצה לשתף אתכם, למרות שתדע מה זה הסוף של הסיפורים שלהם. ב) חייב תמיד לענות על הצרכים שלהם.

אל תגביל את עצמך כדי לנסות לכפות את תחומי העניין שלך. מצד שני, היא מנסה למצוא נקודות מפגש עם אותו אדם, מקבלים במקום ומנסה להבין את נקודות המבט שלהם. (ג) אם יש לך אי הסכמה עם העמדה המתוחזקים על-ידי השותף שלך, אתה צריך להרגיש לגמרי חופשי להביע דעה משלך, זה כן, בצורה מנומקת ורגוע, וללא עשיית פחות משלהם נופים, הערכות שווי. כנות ויושר, ולכן הם, חיוני. (ד) לנסות לעשות פעילויות נוספות ביחד מההיקף של השגרה שלך, הבית שלך (או אפילו את עצמו) היא עוד אחת הדרכים ומאפשר לך להוציא את השגרתי, לדין. הנסיעה, לתכנן ארוחות ופעילויות משותפים. שאל את עצמך אם אתה רואה בעתיד בנישואים הנוכחי שלך. כדי לעשות זאת, הוא חושב על איך יהיו חייך תוכל להיות עם בן הזוג שלך.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved