כבוד לצרכים שלך: ערבות של צמיחה אישית

כשמגיע בריאות בכל הרמות ישנה דרך ייחודית ויעילה: לכבד את הצרכים שלי. לך יותר על זה כאן. כיצד פועלים צרכים: המפעיל רגשות הם צרכים זה הטבע שלנו עובד באופן הבא: תופסים הסביבה דרך חמשת החושים שלנו באותו רגע צצה כלומר חשיבה: חם, לאחר מכן מגיע תחושה למשל: הרגשתי לא נוח (א) ואת ואז מגיע הצורך למשל: ברצונך לרענן לי.מודעות של הצורך ייקח אותי לפעולה למשל: אני מקבל מים, ניתן לפתוח את החלון, אני לוקח את אזור השק, וכו '. כן אני צורך שלי באמצעות הפעולה לאחר מכן מגיע לתחושת אנרגיה חיובית שניתן רווחה, שמחה, סיפוק, שלוות נפש, וכו ' או כן לא אני הוא גם מגיע תחושה, כי תהיה אנרגיה שלילית למשל: אי נוחות, כעס, חוסר הסיפוק, וכו '. ואז יש תחושות של טבע או cathexis חיובי מי להוביל אותי הצמיחה שלי, אני הכונן ואת תחושות של כוח או שלילי cathexis כי לא להוביל אותי הצמיחה שלי אבל אני לקפוא על השמרים.

סוגים של צרכים: ישנם: * פיזיולוגיים או צרכי הישרדות. * פסיכולוגיים הצרכים (פיתוח והתעלות רוחנית) ו * מיושן צרכים או introjected. יש לך כל צרכים אלה אומר לנו כי אנחנו בחיים, רק כדי להיות התראה אם הצורך שלנו היא introyectada לא טבעית, טבעי אמיתי או organismic או מציאותי. אמיתי, טבעי organismic הם: אכילה, שתייה, נשימה, סילוק, מחסה, סקס, מנוחה, חיבה. הם פסיכולוגיים: פיתוח, ורעיונותיו, אבטחה, חיבה, תחושת שייכות, חופש ותקשורת.

מתוך אלה, כל צורך אחרים הוא לא אמיתי זה לא טבעית, היא introyectada או למדו, לשאת לנו סיפוק וריקנות מתמדת אהם. : כוח, שליטה, תלות, להיות טוב, אני חייבת של…, ועוד. כדי להבחין בין צרכים introjected את organismic ו- organismic לא כאשר הם נפגשים יש חוסר הסיפוק, היעדר משאבים כדי לענות על צרכים אלה, יש קשיחות satisfactor, מקורו רול נפשית. כמו שאתה מבין כאשר אין לנו כל המודעות זה אנחנו מבלים הרבה אנרגיה, זמן כדי לענות על צרכים אשר לא אמת, וכי לאחר מאמץ להשיג אותם הולכים לעזוב לא מרוצה, מתוסכל, ריק. שתי טכנולוגיות הגדול לטפח את המודעות העצמית כדי קרוב הצרכים שלנו הם קונדליני יוגה פסיכותרפיה הגשטאלט. על-ידי Eloísa Chavarría Sobre המחבר: DRA לה. Eloísa Chavarría הוא מומחה פסיכותרפיה הגשטאלט ואת הסמל, בסיס של קונדליני יוגה. זה עזר מאות אנשים כדי לפתור את מתח חרדה וכן תוצאות בחיים. לקרוא יותר של המאמרים שלו אשר יאפשרו לך מידע נוסף אודות לפתור כל ביקור זה:

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved