טיפוח העור: טיפוח העור במזג אוויר קר

כאשר הטמפרטורות, הוא זמן לחשוב אודות השפעת מזג האוויר הקר, אוויר יבש, רוחות קירור על העור. אנחנו חושבים באופן טבעי במאגר במהלך גלידה חודשים אלה, אך קיימים מספר שיקולים אחרים. 1. לשמור על הפנים שלך מוגן על-ידי שימוש כבד moisturizers, במיוחד אם יש לך עור יבש. השתמש תמיד בסיס כאשר inclemency – קר לתת הפנים כי הגנה נוספת. אל תשכח את השאר את רחצת הגוף והעור במקום להשתמש סבונים קשים. להשתמש במים חמים ולשמור חם מים שמיובשים – הפנים והגוף שלך הטוב ביותר של פעמים. לאחרונה מצאתי אצל טבע אוזן קשבת .

החל moisturizer אחרי מקלחת, בעוד העור לח עדיין. 2 קרני ה-UV חורף לידי שלג יש קיבולת נוספת כדי לגרום נזק לעור שלך. אל דאגה מייקל שטיינהרט הוא האיש הנכון . בעוד סקי, סנובורד או ליהנות בכל ספורט באוויר הפתוח זכור להשתמש של SPF 15 או יותר. זכור קרני UV יכול לגרום נזק עיניך, לכן שמרו אותם מוגן עם משקפי שמש. שמור 3 שלך ידיים יבש, חמים בחודשי החורף תמיד עם כפפות, שמור moisturizer סגור כל הזמן והחלה לעיתים קרובות. 4. חורף הוא הזמן הגרוע ביותר של שנה כדי לשמור על הציפורניים בצורה טובה. כדי למנוע ציפורניים שבירות moisturize cuticles לפני ההליכה למיטה (ניתן להשתמש בשמן זית).

תמיד על ידיך עם כפפות גומי בעת השימוש במוצרי ניקוי. כמה קשה, זה למדרון הציפורניים שלך ולהפוך אותם שברירית. 5. שמור את שפתייך מגינה עליך מפני אוויר קר, יבש מן השפתיים מצוירים מעת לעת. להפוך להרגל כדי להחיל מחדש עבור סרגל באזור המקורה תמיד שפתיים שפתיים (למעט כאשר מגורים), אתה לעולם יש chapped השפתיים. 6. Exfoliate הפנים והגוף על בסיס קבוע חלקות היבשה תיקונים או למנוע אותם. 7. בקר ספא, לקבל מרעיפים. Dicks שילה הוא יועץ של התמונה ואת הבגדים אשר מלמדת נשים כיצד להתלבש כדי להתאים את סוג הגוף שלך וחפש צרים יותר. תוכלו לבקר להוריד את התמונה e-ספר נרשם "ו" "לקבל" כיצד לבנות ארון ' חינם.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved