הערכת הנזק בתאונה

אומדן עלות השיפוץ של כלי רכב לאחר התאונה. תחת הביטוי – פיצוי על הנזק עשוי להיות משתמעת שני סוגים של פיצויים: פיצוי על הפציעות. במילים אחרות: עולה צורך לשחזר את הרכב. פיצוי עבור ערך לאיבוד (הוצאות הובלה, אחסון של הרכב, הפסד רווח כתוצאה של חוסר פעילות שלו, וכו '. מומחה מוערכים). סכום השווה לערך נזק טרום פחות הערך של שרידיה מוכנים לשימוש או למכירה. ללא הפחתת עלות היתרות, אם הם לא יכולים להיות מוערך. זה סוג של הפיצוי ישולם אם עלות, בכפוף הנחוצים לשחזור של המאפיינים doavarijnyh של הרכב המבצעי ללבוש חורג עלותו של doavarijnuju.

כאשר, לבסוף, צריך רכב עצמאית? להלן כמה דוגמאות: הרכב שלך נפגע בתאונה, ויהיה עליך להעריך את הנזק לאחר תאונה. את חושבת כי חברת הביטוח, התאונה הכביש מציעה לך תשלום של פחות מהסכום גרם לך לפגוע. אתה נמצא האשם של התאונה, מאמין כי להערכת נזקים, מוגזמים מאוד ויש רוצה לבצע הערכה נוספת. הרכב שלך נפגע כתוצאה מכך אסון, אש, ירד שלג, בניין קונסטרוקציות, פעולות של צד שלישי, ואתה רוצה לבצע הערכה כדי לקבוע את מידת הנזק. ? למה, בדיוק, עצמאית רכב? מכמה סיבות: . אתה מעורב בתאונה ויש לך שום ביטוח קסקו, העבריין של תאונה פוליסת הביטוח היחידה OSAGO. חברת הביטוח לבטח לא יהיה strimitsja לשלם לך את מלוא סכום הנזק. רוח הגולן שמבין יותר ממני. לעתים קרובות, חברת הביטוח שולחת לך בהערכה החברה, אשר משתפת פעולה.

כזה הערכת שווי חברות הביטוח לשלוח אזרחים לעתים קרובות מספיק. ביצוע הערכה בחברה כזו שמאות, תמצאו את עצמכם במצב אבסורדי: קובע את החייב הכמות של החוב. מתמודד עם הערכה כזו, בשנים האחרונות, בעלי רכב רבים, מי בתאונה. זה נשאר להוסיף כי העלות של הערכת נזק לא צריך לסמוך על הערך של המכונית עצמה. . היא נקבע על בסיס העבודה כדי להשלים את העבודה, אשר, אגב, צריך להיות מהיר ואיכותי. כבישים בטוחים, אתה ברכב יקר!

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved