הערכה של ERP לבחור את הטוב ביותר

כך נשמעת דבר כי מערכת ERP מסייעת לשלוט תהליכים ושילוב באזורים שונים של החברה, אבל כפי שאתה יודע כל חברות מהו ERP הטוב ביותר עבורם; יכול להיות שהוא מצויין לעור בכל חברה אחרת היא לא. ERP של פופולריות לא תמיד אומר כי המנהיגים הפרוייקט הוא הטוב ביותר, לפעמים כאשר הערכת אפשרויות שונות של ERP ויש ביניהם אחת הפופולריות הרבה; הם חושבים: \", אם זה אמצעי ידוע היטב כי זה הכי טוב\" – ולהשאיר בצד אחד מהאפשרויות האחרות; אבל במהלך היישום יכול להתמודד עם המצב הזה ERP שהיה, לא מתאים להם. בחר בהחלט פתרון ERP הינה החלטה כי הוא מכריע בארגון כלשהו, מאז זה יהיה תלוי על יעילות שיכול להגיע החברה את פעילותה. כאשר הערכת ERP חשוב מאוד לקחת בחשבון את הנקודות הבאות: 1. להשתתף הערכה לאנשים שלא ישתמשו בתוכנה (תחומי החברה המבקשים להשתלב עם ה-ERP, אנשים הם לנהל את המערכת, ואלו שלא לאשר את המערכת). 2.

כדי לקבוע ולהגדיר מהם הבעיות אתם מחפשים ERP לפתור (מלאי, דוחות חשבונות זכאים, מכירות, קניות, מותאם אישית, וכו '.). 3 למנות מנהיג פרוייקט, אם הארגון הוא לא מספיק ניסיון כדי לחפש בחר ש-ERP ייתמכו עם יועצים חיצוניים מתמחה בנושא. 4. להעריך את הביצועים של כל פתרון ERP שיש לך; למד אודות המסלול של החברה ואת פתרון ספציפי, פריסה פעמים (יישום זמן רב יותר, גדול יותר יהיו עלויות). 5. יודע כמה קל זה שימוש באפליקציה והוא זה כזה שימושי כדי לענות על הצרכים שיש לך. 6 בחר את פתרון ה-ERP המתאימה ביותר לצרכים של החברה. הבחירה המסכן של ERP תייצג את אובדן יקר מאוד עבור הארגון במונחים של זמן, כסף והם יבואו לידי ביטוי היעילות של פעילותם.

אתה יכול לקבל את הרעיון זה הערכה מפורט מאוד של מערכות ERP יהיה מאוד יקר, רק תייצג את ההפסדים; כאשר למעשה להתייחס בתור השקעה. ללא ספק הבחירה הסופית של ERP יהיה תלוי תעשייה אשר שייכים לארגון, לוקח בחשבון כי כל התעשייה יש דרישות שונות ותהליכים שונים המפקחים, האזור שברצונך לכסות, הגודל של החברה ועל תקציב מוגדר עבור פתרון ERP. בחירה טובה של ERP תלויות לא הערכת זמן אם לא הצורה שבה זה מתבצע. כתובת Url \"ERP הטוב ביותר אחד שמתאים, לכסות את הצרכים של החברה\":.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved