המפתחות של מילות מפתח

עבור רבים, התהליך של בחירת מילות מפתח עבור אתר היא מעט יותר מאשר לכתוב מילים ברשימה. כמו עודף של הטכנולוגיה הוא עשוי להיות בהרכבת רשימה לתוך החישובים גיליון אלקטרוני של. אבל מילות מפתח ביצירת מחשב הוא עדיין באינטרנט כמה כלים ותובנות אישי לבחירת אשר עשוי להיראות יותר מתאים. חפש מילת המפתח כאן. הקריטריון הדומיננטי עבור הבחירה של מילות מפתח הוא בעיקר הקשר בין עוצמת Word וחיפוש. אבל יש הרבה יותר בד לחתוך לתוך העניין הזה.

חלופה, צד שמאל לעיתים קרובות הן הזנב הארוך מילות מפתח או צירופי מקשים במקום מילות מפתח. התכונה של ביטויי המפתח הוא שהם למקד את רמות נמוכות בדרך כלל של חיפוש. גורלו של אתרים העושים שימוש ביטויי מפתח אינה אחידה. כמה הם מייצגים רק אחוז קטן של המרות שלהם, בעוד לאתרים אחרים, ההמרות של מפתח ביטויים להגיע יותר מ- 80%. הדבר מוכיח כי חיפוש אמצעי האחסון אינו תמיד יהיה נציג של ההצלחה של מילת מפתח עבור האתר שלנו. להלן כמה כלים אשר יאפשרו לנו לקחת את הניתוח מילות המפתח שלנו לרמה אחרת. סקרים למשתמשים. פשוט לשאול אותם איך מחפשים המוצרים והשירותים שאתה מציע, מדוע מדיה מגיעים אתרים כך שהם מרבים לבקר בהם.

כדי לבצע זאת, באפשרותך פשוט להשאיר העלה את השאלה בפורומים שונים של דיון, ולאחר לחכות כדי לראות את ההערות. בחר את מילות מפתח על-ידי קבוצות קטגוריה. תצוגה ולא מנקודת מבט של תעשיית ולא מנקודת המבט של אתר משלהם. חיפוש משתמשים לפי מותג, מודל, באמצעות ביטויים ולא מילות מפתח בודדות, באיזו שפה מבקשים לדוגמה מדיה חברתית או רשתות חברתיות-, וכו '.? ברגע שיש לך הרשימה של מילות מפתח, ללכת agglutinate אותם על-ידי קבוצות חברות. דמיינו כי הם המוקדש למכירת ציוד ספורט ואביזרים בפועל של פעילות גופנית. היתה קבוצה של מילות מפתח להיות התעמלות, בתוך הציוד אותו למצוא קלטות הליכונים, משקולות, תרגלתי אופניים נייחים. קבוצה אחרת של מילים יכול להיות תזונתי תוספי מזון: ויטמינים ומינרלים, גלולות כדי לשרוף שומן, משקאות אנרגיה, וכו '. שלישית קבוצה היתה בקבוצה בגדי התעמלות, כלומר המאיה והאינקה של לייקרה, הזעות, מכנסיים קצרים, ועוד בדרך זו, תהיה לך שלושה או יותר, לפי הקבוצות במקרה של מילים, שכל אחד מהם ייתן מקור דף נחיתה שונה, עם אפשרויות רבות של עוגן טקסטים. זוהי דוגמה מובהקת למה יש צורך עיצוב האתר מבוסס על תוכן, מילות מפתח, ולנסות לא להתאים את מילות המפתח שלנו על מבנה האתר. כלומר, יעילה יותר אם שמות מקטעים שונים של האתר להגיב על מילות מפתח יותר חיפשו אחרי מאשר אם אנחנו מנסים לסמן את מילות המפתח פופולרי מכריח אותם להיכנס קטגוריות ברירת המחדל שלנו. רשת סמנטית היא הרבה יותר לחשוב על טקסטים ומילות מפתח. זה ארכיטקטורה חדשה שיצא להישאר, הוא משנה את הדרך שבה אנו בונים אתרים שלנו. אם אהבו הודעה זו וברצונך למקם אותו באתר שלך, באפשרותך לעשות זאת בצורה חלקה, בתנאי שמצטטים מקור כדי ויקטור פרז אקוסטה, הוא יזם ומייסד של האינטרנט VPA בשנת 1998. באפשרותך למצוא מידע נוסף במאמר והם VPA אנשי עסקים. אנחנו יודעים ככה חושבים אנשי עסקים אחרים, מה הם רוצים. אנחנו יודעים שאתה רוצה לחסוך כסף, אך לא הוצאות של איכות. אנחנו יודעים שאתה צריך שותף אמין. חברה תמיד שיכול לענות מועדים שלהם. אנחנו עובדים יותר מכל אדם אחר כדי להגדיל את הרווחים של החברה שלהם, תוך הפחתת עלויות הכולל שלהם.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved