המהפכה של האינטרנט!

המהפכה של האינטרנט! הופעתה של תוכנה המאפשרת לכולם, בלי להתחשב השכלה, ניסיון, מיומנויות טכניות לנהל עסקים באינטרנט, ניתן להשוות עם המהפכה. עכשיו כל אחד יכול להורדה בחינם תוכנה קטנה כמה לחיצות עכבר ו – 15 דקות של עבודה יהיה ליצור מוצר ייחודי המאפשר לך להרוויח סכום טוב ביום הראשון. ההון להרוויח בלי להשקיע אגורה על להשלים טייס אוטומטי – את החלום הישן של שיווק באינטרנט. אז היא התגשם! מה, בעצם, זה? כל המשתמשים של הרשת לדעת על Google AdSense, ורבים פעיל להשתמש בו כדי לייצר הכנסה נוספת שלהם אתרי אינטרנט. ברשת אפשר למצוא הרבה הצהרות בנושא.

הם חוו אדונים אינטרנט לחלוק סודות האופטימלית ביותר והרווחיים השימוש בתוכנית זו. מהותו היא זו: באתר אירח קוד מיוחד המציג מודעות. כאשר מבקר לוחץ על הקישור פרסום, הבעלים של האתר המארח את קוד AdSense, להרוויח כסף. סכום ההכנסות משתנה בין אחוז אחד כמה עשרות דולרים עבור כל קליק. פרמטר זה תלוי הערך שהוקצו המפרסם לבדיקה הפרסום שלה. ב בשפה האנגלית המחירים באינטרנט הם 80 $ עבור צפייה אחת.

זאת בשל התחרות הגבוהה עבור בשווקים מסוימים עבור סחורות ושירותים. למשל, בשוק הביטוח של סופר מכוניות יקרות. ב RuNet מחיר נמוך יותר (עדיין). נחשב מחיר טוב באזור 40-70 סנט עבור כל קליק. יכולתי להרוויח מקסימום של 2.5 $ עבור צפייה אחת, יש האומרים $ 4. קוד ה-AdSense מאפשר לך לשנות את הפרמטרים של פרסומות המוצגות במגוון רחב. אתה יכול לשנות את הגודל של יחידת המודעה, מספר הקישורים הממומנים בבלוק, לחסום צבע, וכן הלאה. על ידי מניפולציה של אפשרויות אלה, מנהלי אתרים נוטים להגדיל את מספר הקליקים שהמודעה שלך, וכתוצאה מכך הרווחים שלהם. נושא זה מכוסה בפירוט דנו פעמים רבות על משאבים שונים ברשת, על הפרט על זה אנחנו לא להתעכב. המטרה העיקרית של מנהל האתר הוא פרסום בדפי אינטרנט של מודעות יקר עם נוף מחיר גבוה לכל! רק אז יכול לעודד את המבקרים כדי להציג מודעות. העובדה שקוד AdSense במקומות מודעות בדף, בהתאם לתוכן שלו. בדף על עיצוב גינון לא יפורסמו על פרסום של האשראי הצרכני ולהיפך. זה נקרא פרסום קונטקסטואלי. Check-in תוכנית AdSense אינה כרוכה בתשלום. נמשיך לנקודה. מטרה: ליצור אתר אינטרנט עם תוכן ייחודי אשר לשנות באופן דינמי, אשר יופיעו בפרסום יקר כי כבר מותאם לכל היותר לתצוגה. (תוכן ייחודי לשנות את הדינמיקה שלה להשפיע על התדר של הנפקת בקשות מנוע החיפוש של האתר. פרמטרים אלו קשורים אופטימיזציה למנועי חיפוש) הוא מעצב אינטרנט מנוסה מספיק עם משימה שכזאת ידית, כשבוע. אחרי זה, אתר אתר באינטרנט, יהיה לבדוק את האפקטיביות של אפשרויות שונות עבור מודעות להתיר את האתר. בהדרגה, האתר יהיה רווחי. ארוך ומסובך? כן. רוצה בקלות ובמהירות? כן! הורדת תוכנה חופשית כמה קליקים כדי להגדיר את לחכות 15 דקות והאתר מוכן. אחרי זה היא למקם אותו באינטרנט. סיפור? כמעט. מה הופך את התוכנית? אתה קובע את מילות מפתח, או להניח את התוכנית עצמה להרים אותם בשבילך, שאל מספר דפים, דפי קוד (HTML או PHP), הגדרת עמוד ולאחר ללחוץ על כפתור "ליצור". תוכנית זו באופן אוטומטי לאסוף באינטרנט ממקורות ציבוריים טקסטים המכילים את מילות המפתח שתזין ולעבד אותם תוכן ייחודי, שלא נמצא בשום מקום אחר, עם צפיפות מילות מפתח נתון. הכנס לתוך הדף באתר דינמי המשתנה משתנים (הפרמטרים של RSS ו-XML), אשר מאפשר דפי מתעדכן באופן שוטף ומוכן. נותר מקום באתר על פרוטוקול אינטרנט להעברת נתונים FTP. בעשותם כך, אתר אחד ולוודא שזה עובד, אתה יכול אתרי בול, כמו על פס ייצור, חזרה על ניסיון מוצלח, או להשתמש במילות מפתח חדשות. בכל פעם יתברר אתר חדש וייחודי. כדי להשלים את התוכנית כללו הוראות מפורטות עבור המשתמש, וידאו חומרים להתקנה, לשימוש ספר אלקטרוני עם הדרכה צעד אחר צעד ודוגמאות, סט של תבניות, אתרי אינטרנט אופטימיזציה עבור AdSense, והכי חשוב – רשימה של 700 מילות מפתח וביטויים הרווחי ביותר עבורו המפרסמים משלמים את המחיר המקסימלי. מעולם קודם צריך להרוויח כסף באינטרנט היה כל כך קל. אני תוהה איך להגיב על זה שערורייה Google AdSense? בינתיים, לא להגיב, להוריד תוכנית ללא תשלום ולהרוויח בריאות!

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved