ההבדל בין עשירים לעניים?…

המחקר מראה כי ההבדל בין עשירים ועניים המדינות הוא לא בגיל שלו, זה יכול להיות מוצגים על-ידי מדינות כמו הודו, מצרים, כי יש יותר מ-2000 שנה הם עדיין ענייה מאוד, מצד שני, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, אשר לפני 150 שנה היו ידועות, נמצאים כעת במדינות המפותחות ועשיר. ההבדל בין עשירים ועניים מדינות טמון לא זמינות משאבים טבעיים, לדוגמה, יפן יש שטח מוגבל, 80% ההררי, מצוייה חקלאות ובקר מרימה, אולם זה הכלכלה השנייה בגודלה בעולם!. המדינה הזו היא כמו מפעל ענק של הצפים, ייבוא חומרי גלם ברחבי העולם וייצוא מיוצרים. דוגמה נוספת היא שוויץ, אשר אינו מייצר קקאו אבל יש את השוקולד הכי טוב בעולם, את הרבייה בבעלי חיים בשטח קטן וטיפח את הקרקע רק ארבעה חודשים בשנה. אולם לחלב מייצרת את האיכות הטובה ביותר, זו מדינה קטנה המציעה תמונה גדולה של ביטחון, סדר עבודה, אשר הפך את התיבה החזק ביותר בעולם. מנהלים מדינות עשירות להתייחס גילם, הם מדגימים כי אין הבדל רוחני באמת משמעותי, גזע או את הצבע של העור אינם חשובים, כמו עצלן במדינות המוצא, עולים הכוח היצרני של מדינות אירופה עשיר. אז איפה ההבדל? ההבדל הוא היחס של האדם, בצורת לאורך השנים על ידי החינוך והתרבות.

כדי לנתח את ההתנהגות של אנשים במדינות המפותחות ועשיר, אנו רואים כי הרוב המכריע לפי עקרונות החיים הבאים: 1. אתיקה כמו עקרון בסיסי. שלמות. 2. אחריות על מה הם מניחים, משמעת של עבודה. 3. לכבד את החוק.

4. כיבוד זכויותיהם של האזרחים האחרים. 5. אהבה העבודה. 6. את המאמץ לחיסכון והשקעה. 7. השאיפה שיפור עצמי. 8. דייקנות. במדינות עניות, רק מיעוט בעקבות עקרונות בסיסיים אלה בחיי היומיום שלהם. אנחנו לא עני בגלל שחסר לנו משאבים טבעיים או את הטבע . זה היה אכזרי. אנחנו עניים בגלל שחסר לנו גישה, שחסר לנו את הרצון לפגוש, ליטול האלו עקרונות ההפעלה של אגודות מפותחת ועשירה. אנחנו ובכך מאת שלנו ערכים ועקרונות, לתחושה של חוסר מחויבות, כל כך על ידי אדישות זה הגשנו להזדמנויות לשיפור, בגלל חוסר העדר מטרות ומאמצים. רק כך נוכל ישנה את חיינו. כנראה אתה אחד מאותם אנשים מי שעושה את ההבדל. ולהילחם על שינוי חברה מושחתת וללא עקרונות, אבל אל תשכח עדיין ישנם רבים אשר צריכים להבין כי העדר עקרונות ועל היחס הוא השורש של מיזרי. בלבביות, רוברטו גרסיה שברצונך להרחיב את העסק MLM שלך ללא מול דחייה? הרשמה חינם כאן:.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved