הביקור בבוסטון, העיר של החלוצים

ההתחלה של ההתחלה של ארצות הברית, בוסטון היא העיר של החלוצים, זה להבין את ההיסטוריה של הארץ הזאת אתה צריך לגלות את אחד ההישגים שהפכו את התרבות, המנטליות להתפתח. מאז העיר הוכרזה בשנת 1822, לאחר מגורים גדול פרקים בהיסטוריה של העצמאות, זה הצליח להתפתח תוך כיבוד המסורת, לא לשווא הוא אחד את המגורים הסטנדרטים הגבוהים ביותר באמריקה הצפונית. לינה בארצות הברית נוטה להיות בעיה כי זה יקר ביחס לאיכות המוצעים. אבל יש מספר גדול כי הם יכולים להציע שירותים שונים תמורת מחיר סביר (€20 בלילה עם ארוחת בוקר) ולעתים קרובות הם במרכז העיר. ממוקם באזור שנקרא ניו אינגלנד נוסדה על ידי הפוריטנים אנגלי אשר יצוק חברה יציבה ומובנים. להפיץ את המורל שלהם, הם יצרו בית הספר הציבורי הראשון בארץ, הספר הלטיני של בוסטון ב-1636. בבית הספר, בו ניתן לבקר, האנשים היו מוכנים להיות כמרים, נשים יכול היה להגיע. הכניסה נשלטת על ידי אחד פסל של בנג'מין פרנקלין ארד, זה עדיין בית ספר היום שמחזיק חלק ההיסטוריה של העיר מאז זה גם שימש בניין העירייה.

בוסטון היא גם העיר של שכר הלימוד הראשון, פעולה שעלולה להוביל הנוכחי הרווארד. ממוקם ב קיימברידג ', בצד השני של נהר צ'ארלס, היא אחת האוניברסיטאות הפורה. ביותר של העולם, לא לשווא יש 25,000 תלמידים. הקמפוס כולל גם ריבוע ידוע איפה אמני רחוב, ברים ומסעדות, באים יחד עם מחירים סבירים מאוד. הגעה אינה מסובכת שכן לעיר הזאת יש רשת גדולה של תחבורה, למעשה גם חלוץ על הקמת רשת המטרו ארצות הברית הראשונה. אחד הקווים תוכנן במיוחד עבור אנשים מבחוץ הוא הסיור דה לה ליברטאד (רכבת החופש) אשר עובר דרך 16 המונומנטים החשובים ביותר של העיר. אחד מהם הוא מצב הבית הישן, הארמון הישן הממשלה, איפה המלך הבריטי היה מיוצג, בבניין הזה לקח מקום הטבח של בוסטון אשר הביא עם המרד של תה יש לו גם בעיר זו, עד מלחמת העצמאות.

למעשה, אמריקאי יכול להיות ייצוג של חלק בקרבות, משהו אופייני מאוד. גם מהתקופה הזאת ידועה Paul רוויר מי היה אשר היה מסופר בקרבות לקסינגטון. ניתן לבקר בבית שלך כחלק מן ההיסטוריה של העצמאות של ארצות הברית מאז Paul רוויר הוא סמל פטריוטי. שני מקומות אחרים, שבהם חייב לבקר הן בספרייה הציבורית של הפארק העתיק ביותר בארצות הברית. אבל בוסטון היא לא רק זה, כי יש לו יציאה גדולים שפעם היה אחד החשובים ביותר בעולם. כיום במרחק הליכה לאורך נהר צ'ארלס בסירה ניתן לראות את העיר מנקודת מבט אחרת. מומלץ מאוד אם ביקור בעיר באביב או בקיץ כי החורף זה שלגים הרבה. לבקר בעיר הזאת קודם, עליך לקבל החלטה, כי את יכולה לראות את שני הצדדים של אותו מטבע. חג המולד שלג בוסטון איפה הקור אינטנסיבי אך קישוט המקורי, החיים הולך בדרך כלל למרות שלג. גם בעונות חם כמו האביב או הקיץ שבה באפשרותך לבחור בהליכה דרך פארקים, ליהנות הטרסות או את מופעי רחוב. בהתאם תחנת נבחר, באפשרותך לבצע טיולים שונים בסביבה של העיר. אם החורף לבחור לבקר לטיול יום סקי כחול הילס, הממוקם בדרום בוסטון, אמנם לא גדול מאוד המאפשר סקי בלילה יכול להיעשות. שבילים Jackson מושלמים עבור סקי קרוס-קאנטרי נמצאים גם ליד העיר. להיפך, אם אתה בוחר את העונה החמה תוכלו לבקר קייפ קוד, אשר הוא אזור גדול של חופים נראה אי אבל הוא חצי אי גדול של 105 ק מ. היא בתוך 15 ערים קטנות, כפרים רבים, 960 ק מ של חופים תוכלו ליהנות מהשמש על מאכלי ים טריים שנתפסו. וזה כי בוסטון היא ההיסטוריה החיה של מדינה שבה יש מסורות לאחרונה, מי צריך לדעת אם אתה רוצה להבין את המקור של ארצות הברית. אבל באותו זמן זה הצליח להתפתח ולהיות אחת הערים במדינה אטרקטיבי ומודרני יותר. מאת: Andrea צאנז Andrea הוא הנוסע העצמאי שסייר, לפני עבודה ככותב עבור HostelBookers מספר יבשות, לגלות את נפלאות של ערים, עיירות. %a2-%d7%a6%d7%9e%d7%99%d7%97%d7%94-%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a7/ar-BB17fX0e#image=7'>בזן הוא האיש הנכון . במהלך שהותו בבוסטון גילה אכסנית הוסטלים.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved