האנוכיות ואהבה הן Excluyentes

לפני לאהוב מישהו אחר שם לאהוב את עצמו. מסקנה זו נגזרת שוקל מה זאת אהבה. התחושה היא מסירות הנשמה והגוף כלפי מישהו לעיתים קרובות. כשאתה מאוהב אתה נסה את המיטב כדי שיאהבו. אתה מקבל המעלות לא ידוע, משורר vuelves טה, רומנטי, מנדודי שינה. צד דבר טוב אשר בך, אפילו לך להתגבר ולהיות לך מישהו טוב יותר.

בקרוב אתה נותן הכל טוב שיש בך. אבל מה יקרה אם את לא אוהבת את עצמך, אם לא תמצא משהו בעל ערך בעצמך. אתה צריך אז שום דבר כדי לספק, לא צריך להתעורר לעולם לא בך. לכן, אתה לא יוכל לאהוב אחרים. אם אינך אוהב את עצמך קודם. עם זאת, האהבה מוביל שחרור של כל עניין אישי.

האדם הופך להיות אחד הדברים החשובים ביותר בעולם. הוא יכול להיות הסיבה החשובה ביותר לשיבה להתעורר כל יום. האהוב הוא ההשראה, סיבה, אנחה, אנרגיה אשר ממריץ את הנשמה. כאשר אתה אוהב את האמת שאתה יכול לבוא להזניח את העניינים האישיים שלך. אהבה יכולים להגיע אפילו את הקורבן. אתה מגיע הרגע שבו אכפת לך, רק רודפים את האיחוד הרוחני עם האדם הכי טוב. את לא מכירה. הסגולות שלך לבוא להיות אדיש, כמו גם לא משנה אתה פגמים האהוב. הכול הולך המוסריות, אתה עדיין מתגעגע מגרעותיו. אתה לא יכול להיות מאוהב בעצמו, ועדיין לאהוב מישהו אחר. האהבה העצמית הוא סופג, תחרותי, קנאי. האהבה העצמית מתמלא גאווה. שים את עצמך מעל לכל דבר או אדם אחר. מסיבה זו, כל יצור אחר בעולם הזה נראה ממש ראוי שלנו התעניינות כנה. כלומר לנו שזה בלתי אפשרי לחיות אהבה. אוהבי שאוהבים ובראשונה עצמם רק מסוגלים להיות אובססיבי עם האדם האחר. הם יכולים לרדוף אחרי זה אם זה היה תחביב עוד יותר לרצות את האנוכיות שלהם. הם לא יותר בחיפוש אחר במה לקנא, הם רוצים, שהם רוצים עם כל הכוחות של אינטרס אישי שלהם; אבל מי לא אוהב. הם מסוגלים לשבור את הנזק או אז קדימה מכאלו שלא שייך לאף אחד יותר. לא מעוניין את האושר של נרדף. הם רוצים לקבל אותו לשים אותו בשבי. רק מעוניינת להגיע אישי שאננות אובייקט לזרוח ולטוס ללא תשלום. האדם אוהב את עצמו מקנא, מתמלא הפחד לא להיות היה הדדי. הטירוף שלו להיות כלום אבל להיות מאפיין רצוי, במקום להציע את אהבתו האמיתית: עצמה. האדם שאוהב כן צפוי היה להיות הדדי. אבל אם זה בלתי אפשרי, שאוהב באמת עדיין שמח הוא מלא שביעות רצון בריא כדי לראות את יקירכם מאושר. רק צפוי להצליח, החרטה היחידה היא לא להסיר אותו קרוב יותר לאהוב אותו עוד יותר. הוא ממש אוהב, לא נפגע אבל זה מגן. הוא קילל את אקדח זה מקיף את זה לא. אם אהבתם corresponded, חיה אחת החוויות היפות ביותר של האדם הוא מסוגל. קריאה מומלצים אחרים:.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved