איש מכירות טוב

ראשית להתחיל בתיאור המוכר האמיתי. המוכר הוא אדם המוקדש בלעדית המכירה, אך לא אחד מאחורי דלפק או שולחן רק לשרת את העם, אבל מי יודע כל מחזורי שהופכים את המכירה, הכנה, פיתוח, הראשון , מעקב אחר אנשי קשר, ביצוע, מסירה לאסוף אותו. הוא אדם מוכן, הגישה החברה, נחישות חזקה רזולוציה. איש מכירות טוב צריך להיות רקיע, ואסור ליצור בעיות חייבת להיפתר. אתה חייב לדעת הלקוח יעודכן באופן קבוע. אתה יכול למכור כל מוצר, אלא גם אלה הן ספציפיות, המוקדש נישה ספציפיים מאומנים ומוכנים.

להיות איש מכירות טוב הוא לא משהו, כי היא הושגה תוך זמן קצר, עלינו לפגוש מספר גורמים, אבל התכונה הכי מגדיר "מוכר טוב" הוא הקריירה שלו ועושה משימה הקבע. הזמן המושקע בתפקיד שהפך אותו אדם ניסיון במכירות, זה נותן אבטחה לעצמו ולאחרים בעיקר אמינות, דבר חיוני והכרחי למכירה. המוכר יכול להיות "סוכן בלעדי" מי הוא נשכר על ידי החברה (סוכנות יחסי) מוקדש למכור מוצרים או שירותים של אותו. או אולי: "הספק חינם", אשר היא לא מערכת יחסים של תלות עם חברה מסוימת, אך נושאת תיק מוצרים שונים שלו (הקשור בדרך כלל) של חברות שונות ולקבל עמלה על מכירת פריטים אלה מגוונים. יצוין, כי בדרך כלל, כאשר המוכר בנוסף מוכר, הוא גם מה שהופך את האוסף בתורו מקבל עמלה באחוזים, על אוספים שנעשו במועד.

לרוב, איש מכירות טוב הוא קורא, הוא חודר גם מכירת חלק דרכם, האישיות של החיים, כי המכירה היא גישה שבסופו של דבר הופך להרגל. שמור תמיד זה מושג קשה להפסיק להיות איש מכירות. לא משנה כמה פעמים צריך לשנות בקטגוריה עסקים, יקושר לנצח המכירה. אתה חייב לדעת איך להתמודד עם תחכום כפי שהיא המשימה הקשה של amalgamating שני אינטרסים מתחרים, את שם היצרן ואת הקונה. אם הוא מגיב היטב מייצג חברה, אם טעה עצתו במכירה הקונה מבין שזה נפגע בדרך כלשהי, בוודאי לא רכישה חוזרת. אז אתה חייב לדעת כיצד לנהל את האיזון הנכון, וכי שני הצדדים לגלות כי המשא ומתן היה מוצלח. זה מאפשר לך לשמור על נאמנות הלקוחות לרשת מכירות, הפונקציה העיקרית שלו יתגשמו. זה צריך להיות מישהו עם כישורים מסוימים במונחים של יחסי אנוש, במהירות לגלות את אישיותו של בן הזוג. מסוגלים לתקשר, ובכך יוכלו לבנות אמון, (הגורם החשוב ביותר במכירה) כאמור לעיל. ראוי גם מאזין טוב, כלומר, הקשבה לצרכי הלקוח לפרש או יוצר. כדי לפתור את החסרונות הללו היא משתמשת בידע שלו גם היא את המוצר עצמו ואת המכירה עצמה. במקרה הזה אני חושב ש דן שוורצפוקס צודק במה בהוא אומר. שם תמצאו אותו יש צורך לתת מענה הוגן ומדויק ללקוח יעריכו. חייב להיות מאורגן, זה לא עניין מינורי, הארגון לא רק עוזר המכירה, אבל הוא חלק מהמכירה. ארגון טוב יאפשר לך לעשות את העבודה מהר יותר, ביעילות רבה יותר, עם פחות שגיאות או טעויות. הארגון גם אישור ללכת לשרת את מטרתו, משתפר במונחים של זמן, דרכים, שיטות תדרים של המכירה. איש מכירות טוב צריך להיות אדם דייקן, זה אחד המאפיינים הבולטים ביותר. תכונה מהותית המגדירה את דעה טובה על אחרים ונותן מקצועיות. אתה צריך לדעת איך לנהל את הזמן, לא לצפות, לזרז או להאריך את הראיונות. הזמן הוא בעל ערך רב עבור המוכר וגם הלקוח, במיוחד האחרון, המעדיפים להתארגן לנצל את הזמן שלהם. איש מכירות טוב באופן כללי "יודע" היכן שיש מגבלת זמן יכול להמיר לראיון מוצלח באחת התוצאות המצערות. לבסוף, אני המאפיין העיקרי שמבדיל איש מכירות טוב, זה מאוד ברור כי הצעד הראשון הוא לדעת איך למכור אותו. ובכן, אני מקווה שתמצא את זה שימושי. מזל טוב! אדוארדו בלנקו.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved