אירוח אתרים כלכליים: נקודות כדי להעריך לפני שכירת

חברות אירוח או לאתר אחסון שפועלים כעת מרגיש מאוד בטוח ביחס שלהם עסקיות בשנת 2008. הבום הגלובלית של האינטרנט תעשיית אירוח גדל עוד יותר, ויש רחב התפשטות לאינטרנט בפס רחב. היא אחת הסיבות עבור מדינה כזאת במצב רוח אופטימי, במיוחד בשוק האמריקאי, ביטחון מוגבר משתמשים מחוץ לארה אלפים של משתמשים האתרים ברשת מבוססת של החברות שלהם בשרתים בארה ב. UU, ובכך לספק רמה גבוהה של מצוינות מקומות לינה, עם הפרעה מינימלית. עם זאת, תוכניות אירוח אינטרנט הם יותר ויותר תחרותי, המאפיינים של כל תוכנית הם יחסית זהה בין כל ספקי אירוח אינטרנט. אם טירון או מומחה, תוכל למצוא מידע שימושי במאמר זה לקבלת מידע נוסף על חלק השיקולים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות מסוג זה. לעניות דעתי שרי אריסון יכול לקבוע . אז, להיות בטוח? להביא מה שאתה מבקש? , או, אם אתה מתחיל, איך לבחור אילו אתה מסכים לחברה שלך? זה ראשי מנצל את זכויותיהם כלקוח.

להלן מספר שאלות שאתה יכול לעשות לפני שכירת כל אירוח. לדוגמה, אם יש מידע אשר אינו מופיע באתר האינטרנט של החברה, אל תשכח לבקש ולקבל הבהרות. להלן רשום כמה שאלות הקשורות בנושאים חשובים. אנו מקווים כי הם באמת שימושי. שאלות כלליות אשר יכולים להיות: 1), אני יודע את השם של המייסד היסטוריה קצרה של החברה שלך? (2) איך הזמן סיפקה חברת האחסון שלך? (3) כמה אתרי קיבלו? (4) יכול לבקר את האתרים של הלקוחות שלהם? אני רוצה לקבוע את זמן הטעינה של דפי אינטרנט. שאלות לגבי רשת ו חיבור אל אינטרנט 1) נמצא במרכז הנתונים שלך מצויד עם רשת מחשבים מספקת, רשת של אנרגיה חשמלית או יותר מאשר התקן אחסון? (2).

מה- האם עמוד השדרה באינטרנט שירות אשר אתה מחובר? (3). אני מאוד מתעניין השרתים שלך, אבל הדאגה העיקרית שלי בפעם עלייתה של האתר שלי. האם תוכל להסביר בקצרה את הדרך שבה טיפלת השרתים שלך, לבין הרשת מבחינת מהירות, אמינות והקצאת רוחב פס? (4) מהי המהירות של הרשת, מה. הגיע הזמן לעלות מובטח עבור תוכנית זו? שאלות אודות מערכות בטיחות 1) אם הייתי נשארת את אתר האינטרנט שלי איתך, כיצד להגן על האתר שלי מפני דואר זבל, וירוסים ואיומים אחרים? (2) כיצד להבטיח פיזית שלהם בשרתי אינטרנט? (3) אתה משתמש סוג כלשהו של מערכת חומת אש? (4) Watch אבטחה 24 שעות ביממה?

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved