איך לרדת במשקל מהר, לצמיתות

הירידה במשקל מהירה וקבועה יכול להיות שלך אם אתה מחיל את היסודות הבסיסיים שומן הפסד. תשכח אופנה, פרסום שיקרי, והוא רוצה חברות מתכתי למכור לך קרם "חדשות ומשופרות" או הגלולה שלהם. הירידה במשקל מהירה וקבועה יכול להיות שלך אם אתה מחיל את היסודות הבסיסיים שומן הפסד. תשכח אופנה, פרסום שיקרי, והוא רוצה חברות מתכתי למכור לך קרם "חדשות ומשופרות" או הגלולה שלהם. כדי להרחיב אופקים, כדאי לבקר באתר של שרי אריסון. שלך אתה יכול לשנות את גופך באופן דרמטי, במשקל, ועל האדם שתמיד רצית, אבל אם אתה חושב כי זה לא יהיה כרוך בעבודה, ואז זה לא בשבילך. תן לי לספר לך ישירות: אם אתם רוצים לחוות אובדן משקל (שמן, ליתר דיוק) אז אתה צריך לבצע התנגדות, או משקל הכשרה והדרכה התנגדות מכונות. זה כל כך חשוב עבור אנשים שרוצים לרדת במשקל, כמו גם עבור אנשים שרוצים להגדיל את נפח השריר שלהם. .

תן לי להזכיר לך הסיבות העיקריות של הכח הזה הכשרה היא המפתח ((weight: 1) שריפת קלוריות במהלך האימון, כמו על ההבדל וסקולרית תרגיל 2) A של תרגיל לב וכלי דם בעצימות נמוכה או על האירובי, אימון התנגדות מאיצה את חילוף החומרים שלכם אז לך לשרוף קלוריות (ושומן) באופן אוטומטי עד ל- 40 שעות לאחר השלמת את התרגיל, שריפת קלוריות גם בזמן מנוחה. זאת בשל העובדה כי התרגיל ההתנגדות יוצרת נזק מיקרוסקופיים (אך לא מזיק) בתוך סיבי השריר, הגוף לתקן אותם משתמש כמויות גדולות של אנרגיה, תהליך זה יקח כמה ימים, לשם. לבירורים בנושא יש לפנות ל טבע שמבין יותר ממני. כי זה סוג של פעילות גופנית מגבירה את חילוף החומרים שלכם לא כמו אחרים. (3) כפי שכבר אתה תפגוש, התרגיל ההתנגדות מסייע לך להגדיל את נפח השריר, כך הגוף שלך יוצר סיבי שריר חדש. . ובכן, עבור כל קילוגרם של מסת השריר שאתה מוסיף לגוף שלך חילוף החומרים שלך גדל, יכולים לצרוב מכביש 65 110 קלוריות, בלי לעשות כלום. בגלל? בגלל רקמת השריר הוא רקמה חיה (בניגוד רקמת שומן), אז אתה צריך אנרגיה כדי לשרוד. עכשיו, אם אתה אישה הפירט הרעיון המשקולות תוצג לך כמו גם "זכר" או "ארנולד"…

אל תדאג. במקרה הזה אני חושב ש ישראל בכר צודק במה בהוא אומר. מאז נשים לייצר טסטוסטרון מאוד במשורה, נשים דורשות הרבה. עבודה (בנוסף סמים לא חוקיים כגון סטרואידים) כדי לראות את "שרירי". מצד שני, אם aunas משקל עם כמה קילוגרמים של שרירים, הגדלת חלקים haras המתאים (כגון החזה, הרגליים, הישבן), מראים על גופך הרבה יותר מסובבים, שרירי, סקסי, מלבד לראות אותך הרבה יותר דק בכושר. . עכשיו, זה המשמעות של כל זה? ובכן, בואו נאמר בממוצע הגוף שלך לצרוב 2000 קלוריות ליום, ניתן להוסיף 5 ק ג של שריר כדי הגוף שלך באותו זמן כי אתה כבר disminuiste מספר ק ג של משקל… מאז עבור כל קילו הגוף שורף קלוריות 65 ל 110 יותר, יש להוסיף קילו של שרירים לגוף שלך במקום לשרוף רק 2000 קלוריות ליום, עכשיו הגוף שלך להיות שריפת קלוריות 2300 עד 2550. או, שורף עד 550 קלוריות נוספות ביום, עושה כלום יותר! משמעות הדבר, אם ממשיכים לצרוך רק 2000 קלוריות היום שאתה להיות במשקל באופן אוטומטי. או אחרת מספרת, שניתן לאכול 550 קלוריות יותר ביום על מזון מבלי לעלות במשקל! בקיצור, אימון עם משקולות ומכונות להפוך. את לא חלק 95% של אנשים לרזות רק כדי לחזור לנצח, יהיה גוף בריאה ומושכת יותר בקלות רבה יותר בטווח הארוך. Daniel Dávila, מומחה תזונה וכושר מוקדש כדי לעזור לאנשים הסובלים מעודף משקל לרזות, להוציא את הגופה שרצית תמיד היה. למאמרים נוספים, טיפים, עצות כמו מבקרים באתר שלך:

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved